Vielä kerran viesti ylläpidolle. Koti, piha ja puutarha

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olisiko mitenkään mahdollista saada oma osionsa otsikon asioille tai edes sinne päin?

Meitä on melkoinen joukko ihmisiä, jotka haluaisimme keskustella arkipäiväisistä asioista hyvässä sovussa.

Nykyisin nämä aiheet hukkuvat Sana on vapaan nuolitus- ja muiden väittelyjen alle.

Sivut

Kommentit (157)

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Myös minä yhdyn Vanhan Ellin toiveiseen ja aivan samoilla perusteluilla. Tokihan se on lehti mikä keskustelupalstan ylläpidon maksaa mutta meitä käyttäjiäkin pitäisi kuunnella.

Anna Pusu

Yhdyn Vanhan Ellin pyyntöön. Olen kiinnostunut kukkien hoidosta ja ennen sai hyviä vinkkejä aloittamalla uuden ketjun omassa osiossa tai lukemalla vanhoja ketjuja. Nyt kaikki hukkuu tänne Sana on vapaa osioon. Vähän on vaikea ymmärtää et-netin linjausta sen suhteen, ettei aktiivisia käyttäjiä kuunnella.

Vierailija

Kyllä samoilla linjoilla olen Vanhan Ellin ja muidenkin tässä ketjussa kommentoineiden kanssa. Ihan jokapäiväisistä elämään kuuluvista tavallisista asioista pitäisi saada rauhassa kirjoitella. Eivät kaikki ole kirjailijoita eivätkä valokuvaajia. Olen ymmärtänyt ettei täällä kirjoitella siksi että saataisiin toisille arvostelemista. Eikä myöskään kuvat tarvitse olla juttu jota arvostellaan. Kuvat ovat mukava lisä juttujen välissä ainakin jos ne liittyvät aiheeseen kuten kukkien kuvat. Samoin tykkään kaikenlaisista luonto- ja eläinkuvista. Ainoa ihmetyksen aihe on netistä siirrettyjen kuvien työntäminen tänne joukkoon. Se ei ole tarpeellista eikä toivottavaakaan. Kuulostellaan jos vaikka saataisiin sellainen ketju aloitettua.

Vierailija

Vanha elli kirjoitti:

Aloitustani alasnuolittaneet, voisitteko ystävällisesti kertoa, mitä huonoa ehdotuksessa on. Asiallisesti, olkaa hyvät.

Tuo hirvittävä  alasnuolitus kiinnostaa varmaan monia.   Täysin asiallisissa  kommenteissa  saattaa olla satoja nuolia.   Eli ei tervettä touhua.

Vierailija

Vanha elli kirjoitti:

Aloitustani alasnuolittaneet, voisitteko ystävällisesti kertoa, mitä huonoa ehdotuksessa on. Asiallisesti, olkaa hyvät.

Lyöytyykö koskaan tyytyäisyyttä olevaan, mitä ette itsellenne ole "kalastaneet"?

Vaatimus! Minusta on väärin olla aina ja kaikesta vaatimassa itselle jotakin hyvää. 

Tämä on maksuton ja vapaa sivusto, ollaan tyytyväisiä., että ylipäänsä voimme täällä vapaasti kirjoitella. Päinvastoin saisi nurkkakuntaisuus lähteä ja toisten kirjoittajien hylkiminen vaikenemalla.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Vierailijalle 8:38 sanoisin jotta tokihan on hyvä että keskustelupalsta ylipäätäänsäkin on olemassa. Mutta, mutta, kun tätä uudistusta puuhattiin tuli toimitukselta monta kehoitusta kertoa millaiseksi toivoisimme palstan muodostuvan. Montako toivetta on mahdettu ottaa huomioon, puutarha sekä kulttuuripalstaa toivottiin isolla joukolla. Joten vielä kerran toimitus, antakaa meille erillinen puutarhapalsta, please.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä samoilla linjoilla olen Vanhan Ellin ja muidenkin tässä ketjussa kommentoineiden kanssa. Ihan jokapäiväisistä elämään kuuluvista tavallisista asioista pitäisi saada rauhassa kirjoitella. Eivät kaikki ole kirjailijoita eivätkä valokuvaajia. Olen ymmärtänyt ettei täällä kirjoitella siksi että saataisiin toisille arvostelemista. Eikä myöskään kuvat tarvitse olla juttu jota arvostellaan. Kuvat ovat mukava lisä juttujen välissä ainakin jos ne liittyvät aiheeseen kuten kukkien kuvat. Samoin tykkään kaikenlaisista luonto- ja eläinkuvista. Ainoa ihmetyksen aihe on netistä siirrettyjen kuvien työntäminen tänne joukkoon. Se ei ole tarpeellista eikä toivottavaakaan. Kuulostellaan jos vaikka saataisiin sellainen ketju aloitettua.

Täysin samaa mieltä noista kuva-asioista ja nettikuvien puskemisesta kuvaketjuihin. Tarkoitatko, että saataisiinn avattua ketju nettikuville? Vastaus: sellainen  on ollut ainakin pariin otteeseen, mutta eihän se nettikuvien laittajaa kiinnosta, koska tarkoituksensa on häiritä ja ärsyttää itseotettujen valokuvien ottajia.

Ihmettelen minäkin sitä, että miksi ihmeessä toimitus kysyi mielipiteitä uudistuksesta, kun mielipiteitä ei kuitenkaan kuunneltu?? Eikä mihinkään kysymyksiin vastata! Eikä ole edes yhtä ketjua, mikä olisi toimituksen ja lukijoiden/kirjoittajien väliseen kirjeenvaihtoon! Tämäkin on varmaan ihan turhaa sanahelinää keskenämme, verkkopäätoimittaja istuu pää pensaassa.

Vierailija

Vanha elli kirjoitti:

Olisiko mitenkään mahdollista saada oma osionsa otsikon asioille tai edes sinne päin?

Meitä on melkoinen joukko ihmisiä, jotka haluaisimme keskustella arkipäiväisistä asioista hyvässä sovussa.

Nykyisin nämä aiheet hukkuvat Sana on vapaan nuolitus- ja muiden väittelyjen alle.

Eikö Mukavien asioiden kalenteri sopisi? Siellä saa hyvässä hengessä kirjoittaa mistä aiheesta milloinkin ja kuvia voi laittaa jos haluaa. Vai onko nimenomaan tärkeää saada puutarhapalsta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vanha elli kirjoitti:

Eikö Mukavien asioiden kalenteri sopisi? Siellä saa hyvässä hengessä kirjoittaa mistä aiheesta milloinkin ja kuvia voi laittaa jos haluaa. Vai onko nimenomaan tärkeää saada puutarhapalsta?

Minä en lainkaan ymmärrä, että miksi teistä ei joku puutarhasta kiinnostunut vain ..simsalapim ...avaa puutarha-asioista käsittelevää sivua.? Minua ei se kiinnosta.

Vierailija

klo.13.40

Noin se sulla menee, tai hänellä jolla luulet noin olevan!

Mulla ei ihan mene samoin. Mutta lukiessani saitteja, toki ilmaisen mielipiteeni, nuoletan ylös tai alas. Miksi se olisi niin  tai noin tuomittavaa? Jos sen tekee niin kuin on "normaalia" tehköön jokainen mieltymystensä mukaan? Kuitenkin näyttää siltä, että välillä on normaalius kaukana. Tullaan alanuoleskelemaan kiireen vilkkaa tekstin tultua, tuskin ehtivät pitkää tekstiä edes lukea. Mutta siedettävä on koska noin on näreet, sano!

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Niinpä vain tästäkin tuli peukutusketju. Juuri tästä syystä sopuisille puutarha- ja koti-ihmisille olisi mukava saada sama rauhallinen osionsa, joka oli ennen uudistusta. Ei tarvitsisi kahlata läpi näitä rämeiköitä.

Voisiko ylläpito edes vastata, miksei se ole mahdollista. Sitten voitaisiin lopettaa pyyteleminen ja ehkäpä kirjoitteleminenkin. Vai onko niin, ettei tällaisia ketjuja lueta ollenkaan, vaikka otsikon pitäisi kertoa jotakin?

Vastausta pyydän, kiitos!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat