ET-lehden kannen otsikoinnit

Vierailija

PALJONKO NAAPURISI SAA ELÄKETTÄ?
ET-LEHTI 1/2012 KANNEN TEKSTIN -johdosta:
Minua ei kiinnosta tipaakaan, kuinka paljon naapurini saa eläkettä. Toivon, että hän saa sen verran, että selviytyy peruskuluistaan ja vielä jotain jäisi laskujen jälkeen tilille.
Toivon, että ET-lehden kansissa ei olisi tälläisiä täkyjä, jotka ruokkivat kateutta ja kaunaa sekä ehkä turhaakin puhetta.

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

PALJONKO NAAPURISI SAA ELÄKETTÄ?
ET-LEHTI 1/2012 KANNEN TEKSTIN -johdosta:
Minua ei kiinnosta tipaakaan, kuinka paljon naapurini saa eläkettä. Toivon, että hän saa sen verran, että selviytyy peruskuluistaan ja vielä jotain jäisi laskujen jälkeen tilille.
Toivon, että ET-lehden kansissa ei olisi tälläisiä täkyjä, jotka ruokkivat kateutta ja kaunaa sekä ehkä turhaakin puhetta.

Olenkin harvinaisen paljon samaa mieltä kuin aloittaja!! Juurikin näin, mitäs sitä miettimään naapurin raha-asioita. Mitä hyötyä siitä on, tai edes "iloa"??

Vierailija

Joo ei kannattaisi alkaa matkia iltalehten otsikoita, nehän juuri jäävät otsikoitten takia ostamatta.

Mutta toinen asia ja kiitos tänne toimitukselle joka taistelee nuitten häirikkökirjoittajien kanssa näillä keskustelu palstoille,voin kuvitella että ei ole helppo homma,

Vierailija

sisällöstä..
Koti ja kuluttaja

Hyvä maku. Istu fantasiapöytään!
Tähteistä tähtiä. Jatko­jalostus säästää ruokaa.
Elämäni esineet. Sarianna Partanen.
Talous. Miksi naapuri saa enemmän eläkettä?
Omat eurot.
Tee itse. Torkkupeitto ja pitkisukat.

"Paljonko naapurisi saa eläkettä ?" hmmm
"Miksi naapuri saa enemmän eläkettä?"

Naapuri saa eläkettä enemmän kun oli parempipalkkaisemmassa duunissa kuin minä.
Ei se mua närästä,
osaan aivan hyvin syödä sillä lusikalla joka on mulle anettu...
Maailmassa on isompiakin pohdittavia kuin se että muilla on isompi eläke kuin mulla....

"Vähäänkin tyytyväinen"

Vierailija

Otsikko Claes Andesson: "Ohitusleikkaus vei kiireen"[/b on sensiaatihakuinen ja harhaanjohtava. Itse artikkeli sensijaan hyvä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat