Matkalle melkein mihin vaan !!!

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei kaikki "äkkilähtijät"

Olen pahasti matkakärpäsen purema eli jotain tarttis tehrä asian hyväks. Kai sitä pitäisi viimeistään lähteä tammi-helmikuun aikana, että pääsis eroon tosta kärpäsestä . Nyt kun saisin mukaan mukavan matkakumppanin joka ei ihmeemmin pingota ja jolle kohtuudella viini , olut ja aurinko maistuisi. Itse olen yli kuuskymppinen mutta päästäni kai vasta kaksvitonen. Eli siis kivaa kaveria reissuun etsin. Asun Keski-Uudeltamaalla . Jos nyt päätät harkita mukaani lähtöä niin voisimme tavata aikaisemmin matkan suunnittelun merkeissä tai ei sitä niin suunnittellakaan tarvis usein extempore matkat ovat olleet parhaita , mutta sen varjolla voisimme tutustua ja vähän katella onko meistä kämppiksex. Olen innokas Espanjan matkaaja mutta muitakin ehdotuksia kuunnellaan.

Kiinnostuneet meiliä kehiin

marja

Kommentit (14)

Vierailija

Lainaus:

Mukava kuulla Marjan vastaus. Käykö nuori mies kämppiksex ?

Kiinnostaisko suakin vai tirkisteletkö muuten vain?

Vierailija

Epäilemättä suurin osa vanhemmista naisista haluaisi nuoren miehen sexxii, mutta matkaseuralaiselta varmaankin vaaditaan muutakin. Luulisin.

Vierailija

Lainaus:

Epäilemättä suurin osa vanhemmista naisista haluaisi nuoren miehen sexxii, mutta matkaseuralaiselta varmaankin vaaditaan muutakin. Luulisin.

Marja saattoi oikeastikin haluta vain matkaseuraa. Kauheeta että myös täällä ikäihmisten sivuilla on sekstistisiä kirjoituksia. Ei sillä etteikö seksikin vanhoille kuulu, mutta tuskin sitä tarvii matkaseuraksi olla hakemassa.

Vierailija

Lainaus:

Kelpaako sulle puolet nuorempi mies kaveriksi matkalle?

Kuinkas nuoria näillä sivuilla oikein on? Minä kun luulin että ET-lehti ja sen sivut on eläkeläisille.

Vierailija

Lainaus:

Kuinkas nuoria näillä sivuilla oikein on? Minä kun luulin että ET-lehti ja sen sivut on eläkeläisille.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Marja saattoi oikeastikin haluta vain matkaseuraa. Kauheeta että myös täällä ikäihmisten sivuilla on sekstistisiä kirjoituksia. Ei sillä etteikö seksikin vanhoille kuulu, mutta tuskin sitä tarvii matkaseuraksi olla hakemassa.

Matkaseuraa minäkin etsin. En minä seksiä harrastaisi äitiäni vanhemman naisen kanssa kuitenkaan. Matkaseura kelpaisi kyllä, kunhan molemmat kustantavat omat matkansa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mukava kuulla Marjan vastaus. Käykö nuori mies kämppiksex ?

Kiinnostaisko suakin vai tirkisteletkö muuten vain?

1.
En ole tirkistelemässä mitään vaan luen kaikille avointa sivustoa - kuten sinäkin.
2.
Ei kiinnosta perustellusta syystä.

Understood.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kyllä tämä sivusto on nykyään pitkälti nuorten hupisivusto, koska täällä voi anonyyminä suoltaa lähes mitä tahansa.
Sen ikäisille on prioriteeteissa korkealla alapään asiat, jotka vielä hämärän peitossa (vrt. vaginan koko, peniksen koko, pissa- ja kakka(ulostus)asiat.
Pitäiskö itkeä vai nauraa ?

Vierailija

Hei nuorimies !

Tarkoitin kyllä naisseuralaista -sorry - ei vaan tullut mainittua.Olen kyllä aika sutjakka mimmi ikäsekseni, mutta vähän konservatiivinen ajatuksiltani. Ehkä toi sotki sua että kerroin olevani päästäni kaksvitonen vai toi kämppiksex (heh heh) en huomannutkaan sanalla voisi olla piilomerkitystä. Enemmänkin ajattelin nuukana ihmisenä että kämppäkulut jaettaisiin kun ei enää myydä niitä naispaikkoja. Pidän tanssimisesta ja mikäs olisi sen mukavampaa kun käydä siellä mukavan kaverin kanssa . Eli oikein arvasitte en ollut hakemassa seksiseuraa vaan kivaa matkaseuraa.

Oli kiva lukea palautetta viestistäni

Kiitos

marja

Vierailija
terttuli

Hei nuorimies !

Tarkoitin kyllä naisseuralaista -sorry - ei vaan tullut mainittua.Olen kyllä aika sutjakka mimmi ikäsekseni, mutta vähän konservatiivinen ajatuksiltani. Ehkä toi sotki sua että kerroin olevani päästäni kaksvitonen vai toi kämppiksex (heh heh) en huomannutkaan sanalla voisi olla piilomerkitystä. Enemmänkin ajattelin nuukana ihmisenä että kämppäkulut jaettaisiin kun ei enää myydä niitä naispaikkoja. Pidän tanssimisesta ja mikäs olisi sen mukavampaa kun käydä siellä mukavan kaverin kanssa . Eli oikein arvasitte en ollut hakemassa seksiseuraa vaan kivaa matkaseuraa.

Kiitos

marja

Ei haittaa. Ihan kämppäkulujen jakamista minäkin ajattelin. Seksiä harrastan vain nuorempien naisten kanssa.

Vierailija

terttuli

Hei nuorimies !

Kiitos

marja

Ei haittaa. Ihan kämppäkulujen jakamista minäkin ajattelin. Seksiä harrastan vain nuorempien naisten kanssa.

No mutta hei te kaksi: aloittaja ja tämä nuorimies! Kyllähän te yhdessä voitte mennä sinne matkalle!! Voisitte olla toisillenne vähän niin kuin äiti ja poika. Mikä tässä on hankalaa, kyllä näinkin voi tehdä matkan. Ja jos juttelette keskenänne, on se varmasti kiinnostava kokemus kummallekin, kun olette kuitenkin eri ikäpolvea. En näe tuota ollenkaan mahdottomaksi. Tsemppiä ja hyvää matkaa! Kokeilkaa! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat