MIesten tapakoulu

ihmettelijämies

Hei

Olen itse 38v mies ja kärsin lievästä sovinistisesta asenteestani. Nyt kysynkin,, onkohan olemassa mitään käytöskoulua tai kurssia missä joku nainen todellakin opettaisi minut eroon sovinistisesta asenteestani. Olisin enemmän kuin halukas käytöskoulutukseen jossa minulle opetettaisiin kantapään kautta naisen kunnioittamista, käytöstapoja jne

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei

Olen itse 38v mies ja kärsin lievästä sovinistisesta asenteestani. Nyt kysynkin,, onkohan olemassa mitään käytöskoulua tai kurssia missä joku nainen todellakin opettaisi minut eroon sovinistisesta asenteestani. Olisin enemmän kuin halukas käytöskoulutukseen jossa minulle opetettaisiin kantapään kautta naisen kunnioittamista, käytöstapoja jne

Käytöskoulun ensimmäinen momentti:.: älä yritä vilpillä uida liiveihin!

Vierailija

Älä ole täällä haavilla. Iske itsellesi tomera tyttö. Kyllä hän pistää sikailusi ojennukseen. Kirjoita profiilisi ystävähakuun ja lue palaute huolellisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

Käytöskoulun ensimmäinen momentti:.: älä yritä vilpillä uida liiveihin!

Mielestäni tuon ikäinen on hyvin vielä koulutettavissa, mutta kouluttajan tulee olla mies joka kunnioittaa ja arvostaa naista.

Yleensä sovinistimiehet näyttävät täydet taitonsa itsekkyydessään vasta ylitettyään iässä 55 vuotta. Jos tuohon ikään pääsee, on koulutuksen tulos vielä arveluttava.

Nainen vain ei kouluttajaksi sovi. Jaa miksikö, siksi koska tämä tyyppi "maksaisi" ja uisi noihin liiveihin sopivalla hetkellä, tippakaan kunnioittamatta naista. Siis, ottaisi vain oman hyötynsä. Sovinistimieheen ei voi koskaan luottaa, missään asiassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älä ole täällä haavilla. Iske itsellesi tomera tyttö. Kyllä hän pistää sikailusi ojennukseen. Kirjoita profiilisi ystävähakuun ja lue palaute huolellisesti.

En ole naisille, naisena niin kateellinen, että laittaisin tai tahtoisin yhdenkään tytön, tai naisen tuollaisen sovinistin uhriksi.

kokemuksen ääni

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei

Etköhän sinä opi, kun saat riittävän monelta pakit huonon käytöksesi vuoksi.

Voisit aloittaa vaikka siitä, että mietit etukäteen, miltä tekemisesi tai sanomisesi naisesta voi tuntua. Tietenkin pidät naista ihmisenä etkä jonain työkaluna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

Etköhän sinä opi, kun saat riittävän monelta pakit huonon käytöksesi vuoksi.

Voisit aloittaa vaikka siitä, että mietit etukäteen, miltä tekemisesi tai sanomisesi naisesta voi tuntua. Tietenkin pidät naista ihmisenä etkä jonain työkaluna.

Niin tai seksipetona jolle voi ensitapaamisessa ehdotella mitä tahansa pervessiä.

Vierailija

Heheeeee! "Olen itse 38 vuotias mies"Uskon, että vuosia on tällä  tyypillä 58 vuotta.

Ei nuoret miehet täältä "apau" hae, heillä on omat kanavansa. Pelkkää kusetusta epäsosiaaliselta vakikirjoittajalta.

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Vierailija kirjoitti:

Hei

----

Tuohon ainoa toimiva lääke on oman mielensä tarkastelu rauhallisesti aikaa säästämättä. Kukaan toinen ei voi opettaa tuollaista, koska kyse ei ole käyttäytymisestä, vaan itsessä, syvässä olevassa asenteessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat