Nikkipakko ja nuolet pois!

Vierailija

Saadaan siistiytymään tämäkin saitti. Monelle tämä on tärkeä henkireikä, joten kohtuutonta ettei tätä iloa suoda ikäihmisille.

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saadaan siistiytymään tämäkin saitti. Monelle tämä on tärkeä henkireikä, joten kohtuutonta ettei tätä iloa suoda ikäihmisille.

Ei se todellakaan ole kuin ehkä parin henkilön kirjoittelu saadaan kuriin, ei täällä ole muita kuin nuo pari jotka kulkevat, päinvastoin nikienkin perässä ja ivaavat ja provosoivat muita heittämillään valheilla ja sairailla mielipiteillä. MInusta tuollaiset tekstailijat täytyy muilla keinoin puhdistaa saiteilta. Loukkaantujien on hyvä kasvattaa paksumpaa nahkaa, koska sananpapauden kriteerit entisestäänkin väljenevät. Kun vihapuhe ei ole sama kuin toiminta. Tai täytyy vain sietää vaikka mieli loukkaantuu.

nummisuutari
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Missä on aloittajan oma nimimerkki? Tämä on monelle vapaan ilmaisun tärkeä henkireikä. ja mahdollisuus ottaa etäisyyttä koti,  kirkko, isänmaa, keittiön pullantuoksu ja seurakuntasalien hurskasteluilmapiireihin. Maailma ei ole sama kuin 1950-luvulla!

Täällä kirjoittavat monet 1960-luvulla perinteiden typeryyksistä irroittautuneet viisaat ihmiset - nyt jo yli 70-vuotiaat, joiden ymmärrystä ärsyttävät "me kyllä tiedämme, mikä on perinteisesti  oikein ja  totuus"-kirjoittelut. Luulottelevien inttäjien mielivaltaan on vaikea vastata siivosti. Ihmisellä on oikeus ilmaista vihamielisiäkin tunteita vastauksina mielestään typeryyksiin. Sitä tarkoittaa "Sana on vapaa" ja sitä tarkoittaa mielipiteenvapaus, jonka julkaisija on - ansiokkaasti ja aivan  oikein - tälle foorumille sallinut. 

Hiukan itsehillintää toivoisin niillekin, joilta maailman nykymeno tumtuu jo kovin etäiseltä. Täällä ei sentään sodita!

"Siistiminen" ja "kuri" ovat pakkovaltaa, jota voidaan kutsua myös arkipäivän fasismiksi.

Nikkilä

Juurikin näin. Kaikki itse itsensä moderaattoreiksi ja palstojen putsareiksi ylentäneet pitäisi "alentaa", ja potkia palstoilta vähäksi aikaa. Vapaa kirjoittaminen ja mielipiteiden ilmaisu kaikille.

Vierailija

klo 13.44. mulki on nikki. tyhmyykkissä avasin. en käytä. ain kun käytän tulee alaspeukkuu ropisemall vaikk sanos vaan hyvää päivää. en kirjota et-nettiin marraskuus. ehkä käyn vilkasemas mite käymäläiset melskaa.

Sarmuusa1
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Hei, aloittaja, miksi itse kirjoitit nikittömänä?

Olen valmis protestoimaan nettiET.tä marraskuun ajan, niin on mennyt meno epäoikeudenmukaiseksi. Ellin kirjoituksista ja kuvista pidän paljon ja kunnioitan häntä suuresti.

Vierailija 14.23, itse saan valtavasti alapeukkuja kirjoitinpa mitä tahansa. Katsokaapa vaikka huomisaamuna, miten komeita lukemia on tullut. Tiedän tarkkaan ainakin yhden joka niitä tehtailee. Annan olla huomiotta yleensä ja tästä lähtien. Itse laitan vain yläpeukkuja  kirjoituksiin joista pidän.

Pintava
Seuraa 
Liittynyt6.6.2015

Vierailija kirjoitti:

----

Kannatan ehdotusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kannatan seuraavien nikillä kirjoittavien ryhtymistä (vähintään) kuukauden boikottiin: Juuli C, IINES2 ja samettiruusu.

Miksi hyljeksit minua, mä kans?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan seuraavien nikillä kirjoittavien ryhtymistä (vähintään) kuukauden boikottiin: Juuli C, IINES2 ja samettiruusu.

Miksi hyljeksit minua, mä kans?

Mikä ettei, kannatan myös sinua. Mikä on nikkisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saankos kysyä kuka ehdottaa?

Tiesithän että boikottiin ​ei ruveta itse. Se on jokin muu sana joka sinun pitäisi löytää. Anteeksi vaan mutta en voi ottaa todesta jos nikittömänä ja väärillä sanoilla tulee moitetta.

-Iines-( kirjautuminen näemmä pudonnut)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuohon iineksen, juulin ja samettiruusun listaan pitää lisätä valone. Että osaakin olla ilkeä vaikka hänkin niiiin uskovaista esittää. Ulkokultaista toimintaa.

Sinäkin varmasti olet sanojesi ja väitteidesi takana, niin kuin muutkin täällä! Joten näytäpä kommentti jossa olen ollut ilkeä? valone

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sellaiset nikit lakkaa kirjoittamista edes kuukaudeksi joiden mielestä kaikki on OK et-netin keskusteluissa. Riitely, alaspeukuttaminen ja vierailijoiden haukkumiseksi joutuminen, no problem. Kyllähän se piristää ihmeesti päivää kun pääsee et-nettiin riitelemään.

Vapaaehtoisesti nämä mainitut nikit + valone eivät kirjoittamista lopeta edes väliaikaisesti. Nytkin Samettiruusu on ottanut haltuunsa Vanhan Ellin aloittaman asiallisen ketjun Pyyntö jne... kinastellut siellä viestikaupalla "ystävänsä" kanssa , yhtä ja samaa turhanpäiväistä jorinaa.

Mahdatko ymmärtää itsekkään, miksi yrität meitä muita kirjoittajia ohjeistaa ja määrätä? Jokaisella on sanan vapaus ja vastuu itsestään..on lapsellista yrittää määrittää mitä muut saavat kirjoitella. Turhanpäiväistä jorinaa on se............kaikki täällä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sarmuusa1 kirjoitti:

Hei, aloittaja, miksi itse kirjoitit nikittömänä?

Olen valmis protestoimaan nettiET.tä marraskuun ajan, niin on mennyt meno epäoikeudenmukaiseksi. Ellin kirjoituksista ja kuvista pidän paljon ja kunnioitan häntä suuresti.

Vierailija 14.23, itse saan valtavasti alapeukkuja kirjoitinpa mitä tahansa. Katsokaapa vaikka huomisaamuna, miten komeita lukemia on tullut. Tiedän tarkkaan ainakin yhden joka niitä tehtailee. Annan olla huomiotta yleensä ja tästä lähtien. Itse laitan vain yläpeukkuja  kirjoituksiin joista pidän.

Sarmuusa. Sinä olet hyvä ja taitava kirjoittaja kuten kaikki Evakkoon murteista ketjuun kirjoittavat ja sinne hienoja kuvia lataavat.

On täysin käsittämätöntä, että olet joutunut massiivisen alaspeukutuksen kohteeksi vaikka kirjoitat aina asiallista tekstiä. Ihmettelen, että et-netti sallii ja hyväksyy tällaisen tehtailun, negatiivisuuden ja ajojahdin!

Toivon mahdollisimman monen asiallisesti kirjoittavan nikillisen liittyvän marraskuun ajaksi kirjoituslakkoon. Se on ainoa keino osoittaa et-netin toimitukselle, millaiseksi meno yltyy kun riitelijät ja kiusanhenget valtaavat foorumin.

Nikki piilossa ja syystä (että olen ollut ja olen samanlaisen ajojahdin kohteena)

Unelmilla täällä ei pelata. Sana on vapaa, joskus tulee törmäyksiä, mutta on opittava sietämään heitäkin jotka  ajattelevat toisin. Haluatteko, että Et-lehden netti tulee maksulliseksi.? Toivon mahdollisimman monen käyttävän järkeään ja sanoutuvan irti  ohjailevasta oikeassa olevasta kirjoitusyylistä. Jokainen päättää itse missä ja milloin kirjoittelee, turha sinun on agiteerata vapaita ihmissieluja tekemään muuta.

Kun ette ymmärrä, että sallivuus on lailla määritetty, on sanan vapaus...ja on jokaisen oma asia jos siitä loukkaantuu. Ja sanoista ei rangaista. Mielipiteistä ei rangaista. Jos ne vihapuheet muuttuvat teoiksi, on se toinen juttu.

On käsitettävä, pikkuhiljaa, että elämämme täällä lintukodossa muuttuu ja  myös koko planeetallamme, meidän on opittava sietämään toisin ajattelijoita, toisin elävi, toisin ymmärtäviä, toisen värisiä, toista kieltä puhuvia, muita kulttuureja ja muita uskontoja , olisi hyvä jo viimein ymmärtää ja lähteä sitä toteuttamaan, ettei tule shokkia lähitulevaisuudessa. Menen minäkin kasvattamaan paksumpaa nahkaa, sitä täällä tarvitaan.

Vierailija

Meistä jokainen tietää mitä on asiallinen ilmaisu. Tunnistamme takuulla tilanteen kun haluamme kävellä toisen henkilön yli. Minusta on myös kohtuutonta kysellä täällä, miksi sinä tai sinä kirjoitat ilman nimimerkkiä. Annetaan sananvapauteen verhotun herjaamisen puolustajat jäädä omaan arvoonsa. Sitäpaitsi herjat näivettyvät itsekseen kun niihin ei vastaa. Asialliset, pyydän, älkää selitelkö itsestäänselvyyksiä, koska selittelyjä vaativat varastavat aikamme, joka kuuluu meille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meistä jokainen tietää mitä on asiallinen ilmaisu. Tunnistamme takuulla tilanteen kun haluamme kävellä toisen henkilön yli. Minusta on myös kohtuutonta kysellä täällä, miksi sinä tai sinä kirjoitat ilman nimimerkkiä. Annetaan sananvapauteen verhotun herjaamisen puolustajat jäädä omaan arvoonsa. Sitäpaitsi herjat näivettyvät itsekseen kun niihin ei vastaa. Asialliset, pyydän, älkää selitelkö itsestäänselvyyksiä, koska selittelyjä vaativat varastavat aikamme, joka kuuluu meille.

Oottelen näivettymistäsi? Niki, Niki???

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat