Valonkajastusta pimeäss' ptkessa

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tuossa aamutvtä kuunnellessa ja nettilehtiä lukiessa niin saa kuvan, että Suomi olisi nousun syrjässä kiinni.

Iso Amerikkalainen digikeskus rakentaa Espooseen jonkin pilvipalvelukeskuksen, mikä lieneekään. Investointi on "mittava". Työpaikkoja insinööreille ym viisaille. Samoin Mäntsälässä jo toimii venäläisten suuri datakeskus ja parista neuvotellaan. Satojen miljoonien investointeja. Jälleen työpaikkoja luvassa.

Samoin rakennusalalla odotetaan elpymistä.

Hyvä, hyvä, peukut pystyyn. Nyt tarvitaan sitä 40-50 lukujen yhteen hiileen puhaltamista.

Kommentit (7)

Vierailija

Siinähän se tuli! kansa tarvitsee posittivisia uutisia tähän jokapäiväiseen turvapaikanhaku tulvaan. Kyllä media ihmisen tuntee. Kuinka pitkälle nuo toteutuvat, kuinka paljon antaa työpaikkoja, sen näyttää tulevaisuus.

Vierailija

Katteettomat  puheet ei   enää piristä.   Johan tässä   on kymmenkunta vuotta saatu  talouden  noususta vihiä.   Ennen viime vaaleja oli kova nousu  tulossa  joka sitten suli PS  nousuun. 

Hyvää vastapainoa antaa haihattelulle  joka viikkoiset  lomautukset   ja lopetusilmoitukset.

Konkurssien määrä laskenut.  Tietysti. Ei niitä joka vuodelle riitä  enää.

Kiinan  jättitalous köhii,   Saksalla  osin pätkii,  eli mitään nousua ei  ole  tulossa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katteettomat  puheet ei   enää piristä.   Johan tässä   on kymmenkunta vuotta saatu  talouden  noususta vihiä.   Ennen viime vaaleja oli kova nousu  tulossa  joka sitten suli PS  nousuun. 

Hyvää vastapainoa antaa haihattelulle  joka viikkoiset  lomautukset   ja lopetusilmoitukset.

Konkurssien määrä laskenut.  Tietysti. Ei niitä joka vuodelle riitä  enää.

Kiinan  jättitalous köhii,   Saksalla  osin pätkii,  eli mitään nousua ei  ole  tulossa. 

Voihan niistä keskustella...mutta ainainen valittaminen ei maailmaa paranna. Jotakin positiivista väliin, niin ihmiset jaksaisivat taas muutamat valituksetkin.

Vierailija

Voihan  niistä keskustella.   Muutamat  palkan leikkaukset  ja eläkkeiden  nipistykset  niin jaksaa taas .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voihan  niistä keskustella.   Muutamat  palkan leikkaukset  ja eläkkeiden  nipistykset  niin jaksaa taas .

Minä ajattelen näin; me olemme saaneet tiedon mitä ja milloin tulee tapahtumaan. 

Odotan tyynin mielin, koska en voi asialle mitään. Mietin kyllä tulevaisuutta ja yritän taloudellisesti varautua. Kukaan ei jaksa jos kaikenaikaa ajattelee vain sitä mikä on pielessä, kun kuitenkin on paljon hyvää jota voi ajatella.

Minä saan musiikista paljon mielihyvää, kuuntelen kaikenaikaa. Siitä, että saan elää yksin kenekään alistamatta ja vähättelemättä, ja saanut kasvaa itsekseni, se on todellinen ilon aihe elämässäni.

Rahaa voisi hieman enemmän olla, että ei tarvitsisi niin tarkkaan miettiä mitä ostaa, vaikka vain ruuaksikin. Ilo terveydestä kantaa pitkälle. On todella monia arkipäiväisiä asioita joista iloita.

Miksi siitä pitää vouhottaa ja menettää "yöunensa"....nekatiivista asiaa vatvoen?

Kait sitä maailmassa on jotain positiivistakin mistä voisi keskustella, vai kui?  :) valone

Vierailija

Mulla  menee  jokunen minuutti  kun pistän  negatiivisen kommentin.  Sen  jälkeen en  aiheesta vouhota enkä menetä  yöunia enkä ystäviä.  

Kukin kokee tavallaan.  

Hyviä asioita on miljoonia.  Mutta  jos kaikki siirrymme  niiden hehkutukseen  niin  sulkekaa koko   mainossivustonne.

Olen  poikkeuksellisen  positiivinen ihminen  eli rikon valosen kaaviota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla  menee  jokunen minuutti  kun pistän  negatiivisen kommentin.  Sen  jälkeen en  aiheesta vouhota enkä menetä  yöunia enkä ystäviä.  

Kukin kokee tavallaan.  

Hyviä asioita on miljoonia.  Mutta  jos kaikki siirrymme  niiden hehkutukseen  niin  sulkekaa koko   mainossivustonne.

Olen  poikkeuksellisen  positiivinen ihminen  eli rikon valosen kaaviota.

Noin on hyvä. Mietin vain asioita osittain yleisellä tasolla. Minusta on oikein hyvä, että jokainen henkilö on oma persoonansa, ajattelee omilla ivoillaan, eikä turhia pelkää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat