Narsismia täälläkin...

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Asiantuntijat ja viisaa kertovat, että narsistia on 1% kansasta. Eli meistäkin sadasta yksi on narsisti. Jos joku ei tiedä narsistia, voi kysyä herra Googlelta.

Monia vuosia sitten olin toisella ikäihmisten saitilla ja kirjoittelin siellä aika usein ja ehkä sain vastauksiakin kohtalaisen hyvin, kaikki sujui korrektisti. Sitten saapui saitille herra Suomen pitsikaupungista. Hän päätti ottaa saitin haltuunsa, tyylillä, minä, minä, minä määrään täällä Hänelle ei tietenkään sopinut minun suosioni palstalla. Alkoi monenlaiset ikävät väännöt ja "puukotukset".  Sain henkilökohtaista sähköpostia, jopa hieman uhkailujakin. Kerättiin kahden kolmen hengen klikkikin minua vastaan. Pidin puoleni ja eivät saaneet minua hiljaiseksi. Myöhemmin palsta suljettiin.

Nyt itse asiaan. Tuntuu siltä, että minua täällä vainoava, halveerava ja kirjoittamaan kieltävä on sama narsistinen herra täältä Suomen pitsikaupungista. Esimerkiksi tämä aloittamani ketju  "Sananvapaus". Uskon, että nämä kolme aloituksen alun nikitöntä vastausta on saman herran käsialaa.

Ei, en ole tulossa hulluksi, en ole vainoharhainen , enkä halua haastaa riitaakaan. Puoliani kuitenkin pidän asiattomia hyökkäyksiä vastaan.

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija

Se oli se oikea myrkkytyräkki ja myrkkypiikki.

Kyllä se pyörii tälläkin saitilla. Entiseen tyyliinsä.

Oli myös Golden Age -sivuilla, voi olla vieläkin.

samettiruusu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

La mer kirjoitti:

Asiantuntijat ja viisaa kertovat, että narsistia on 1% kansasta. Eli meistäkin sadasta yksi on narsisti. Jos joku ei tiedä narsistia, voi kysyä herra Googlelta.

Monia vuosia sitten olin toisella ikäihmisten saitilla ja kirjoittelin siellä aika usein ja ehkä sain vastauksiakin kohtalaisen hyvin, kaikki sujui korrektisti. Sitten saapui saitille herra Suomen pitsikaupungista. Hän päätti ottaa saitin haltuunsa, tyylillä, minä, minä, minä määrään täällä Hänelle ei tietenkään sopinut minun suosioni palstalla. Alkoi monenlaiset ikävät väännöt ja "puukotukset".  Sain henkilökohtaista sähköpostia, jopa hieman uhkailujakin. Kerättiin kahden kolmen hengen klikkikin minua vastaan. Pidin puoleni ja eivät saaneet minua hiljaiseksi. Myöhemmin palsta suljettiin.

Nyt itse asiaan. Tuntuu siltä, että minua täällä vainoava, halveerava ja kirjoittamaan kieltävä on sama narsistinen herra täältä Suomen pitsikaupungista. Esimerkiksi tämä aloittamani ketju  "Sananvapaus". Uskon, että nämä kolme aloituksen alun nikitöntä vastausta on saman herran käsialaa.

Ei, en ole tulossa hulluksi, en ole vainoharhainen , enkä halua haastaa riitaakaan. Puoliani kuitenkin pidän asiattomia hyökkäyksiä vastaan.

La mer,oikein kirjoitat.-Puolia pitää pitää.-Ei ole pakko kaikkia lokaa ottaa niskaan.

Se on vain niin,kun näille herjan heittäjille vastaa,siitäkös he villiintyivät, kokevat olevansa jotain, ei mitään.

Siispä herjanheittäjille emme vastaa, painetaan poistonappulaa.

La mer-hyvää jatkoa

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiitos sympatioista Samettiruusu.

Se on mahdoton juttu alkaa sanailemaan nikittömiä vastaan. Voi tulla viisi herjakirjoitusta ja kaikki on samalta henkilöltä. Siksi useimmiten sivuutan nimettömien herjat.

samettiruusu
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

La mer kirjoitti:

Kiitos sympatioista Samettiruusu.

Se on mahdoton juttu alkaa sanailemaan nikittömiä vastaan. Voi tulla viisi herjakirjoitusta ja kaikki on samalta henkilöltä. Siksi useimmiten sivuutan nimettömien herjat.

Kiitos La mer,olen aina seurannut sinun järkeviä kirjoituksiasi.

Totta.Herjaajien kanssa ei kannata sanailla.- He/Ne vääntävät kaikki asiat nurinperin.Kaikki. Nyt lupaan itselleni, poistan kaikki herjaviestit.

Hyvää illan jatkoa.

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa myös juuli mukaan! 

rauhan toivoja

Joo Juulikin voi ihan hyvin tulla mukaan, kyllä me Maleenan kanssa pärjätään.

Vierailija

Narsismikortti nettikeskustelussa  on kuin natsikortti politiikassa. Kun äly loppuu, ruvetaan nimittelemään.

Vierailija

Hyvä ja aiheellinen avaus La Mer!

On juuri noin kuin kirjoitit- se myrkynkeittäjä, tiettyjen kirjoittajien narsistinen vainoaja, tämän foorumimme hengen tuhoaja on täällä kokopäiväisesti vehkeilemässä monella nikillään ja vierailijana milloin minäkin räksyttämässä ja tulppaamassa kaikki oikean asiallisen keskustelun!

Se jos mikä on todella surullista, ettei kaikilla tuon häirikön vuoksi ole minkäänlaista kirjoitusrauhaa tällä meidän ikäihmisten foorumilla, vaan heti ja ja jatkuvasti tulee lokaa heille niskaan.

Ei siis ole ihme, jos täältä lähtee pian loputkin käyttäjät, minullakin kiinnostus tähän foorumiin tuon trollin takia hiipunut vähiin ja menee päiviä, etten tätä enää avaakkaan.

Tiedä sitten, lieneekö tarkoituskin ajaa kirjoittajat täältä pois ja lopettaa koko foorumi- siksi sairaalta sen kavala touhu on vaikuttanut.

Surullista, mutta totta.

Iines2
Seuraa 
Liittynyt4.2.2015

En osaa sanoa moninikkiseen häiritsijään mitään, en tunne niin paljon Et:n foorumin vaiheita mutta olen avoimin mielin valmis rauhanomaiseen eloon täällä eri ketjuissa.

ihanko totta

Juuli ja valone tähän rinkiin, niin sit onki oikeen kunnon porukka koossa, heh. Sen päivän kun näkis, et Juuli tekis sovinnon kaikkien kans ja pyytäs kiusatuiltaan anteeksi niin siitä nostan hattuu aloittajalle. Tuskin hällä et-netis tällä hetkellä montaa nikkii on, mut ympäri muuta nettii huseeraa. Eikö Iines ja Samettiruusu tunne kaveriaan vaikka niin valoo tuo elämäänne?

Vierailija

Olen jonkin verran lukenut La Merin kirjoituksia muissa ketjuissa. Pidän häntä realistisena ja asiallisena kirjoittajana. Hänen sukupuoltaan en ole ajatellut, vaikka Iineksen kirjoituksesta jossain toisessa ketjussa sai sen kuvan, ettei naiset pysty asiallisuuteen. Varmasti pystyy monikin nainen. Onhan heitä täälläkin.

Olen jopa kommentoinut La Merin juttuja vaikkakin vierailijana. Nikkini saisi alaspäin nuoliampujan/t  liikkeelle, mutta nikittä niitä ei monta tule.

Toivottavasti saadaan  kaikki nuolet pois ja nikkipakko.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat