Nuolipakko ja nikit pois!

Vierailija

Nyt on saatava palstoilta nikit pois kokonaan ja nuolitus on laitettava pakolliseksi!

Kommentit (8)

Vierailija

Avaajalle....klo. 22:49    Kiitos yömyöhän nauruista, taisi unet silmistä karista. Tekee niiiin hyvää nauraa ihan oikein kunnolla, joo joo ihan ilman sarvia ja hampaita..v.

Vierailija

Ja vielä pitäisi saada myös OMA OSASTO nuolittajille sekä nikittömille!

Molemmille omat osastot! Ja mieluummin heti! Ettei tarvi kuukausikaupalla

tätä samaa valitusvirsirumbaa vetää yötäpäivää. Joulukin jo kohta käsillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä pitäisi saada myös OMA OSASTO nuolittajille sekä nikittömille!

Molemmille omat osastot! Ja mieluummin heti! Ettei tarvi kuukausikaupalla

tätä samaa valitusvirsirumbaa vetää yötäpäivää. Joulukin jo kohta käsillä.

Mie komppaan. Oma suljettu osasto! Hyö sais nii rauhas kähinöijä.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Vierailija kirjoitti:

Nyt on saatava palstoilta nikit pois kokonaan ja nuolitus on laitettava pakolliseksi!

Eiköhän tuossa olla jo aika hyvin onnistuttu, harva täällä enää nikillä kirjoittaa.....

Tälläiset tyhjänpäiväiset aloitukset eivät ainakaan minun nauruhermojani kutkuta, lähinnä ärsyttävät. Tämä tietysti vain minun oma mielipiteeni, saattaahan tälläinen aloitus kirvoittaa hyvinkin  "älykkäitä" keskusteluja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mökin muori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa olla jo aika hyvin onnistuttu, harva täällä enää nikillä kirjoittaa.....

Tälläiset tyhjänpäiväiset aloitukset eivät ainakaan minun nauruhermojani kutkuta, lähinnä ärsyttävät. Tämä tietysti vain minun oma mielipiteeni, saattaahan tälläinen aloitus kirvoittaa hyvinkin  "älykkäitä" keskusteluja.

Tarkoitettu hauskaksi, jota olikin, kiitos siitä. Tosikot älkööt vaivautuko.  Leikkimielisen ihmisen puuhastelua. 

Vierailija

Peukkupakossa on ideaa. Jos ohjelma  vielä lisää aina kommenttia lainattaessa yläpeukun, alapeukut saavat enemmän merkitystä. Ja rekisteröidyt nikit hiiteen. Hyvin käyttäytyvät kirjoittajat allekirjoittavat, mitä ovat kirjoittaneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökin muori kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitettu hauskaksi, jota olikin, kiitos siitä. Tosikot älkööt vaivautuko.  Leikkimielisen ihmisen puuhastelua. 

"Tarkoitettu hauskaksi" Kyllä!

Tosikoita ja vinoutuneita sosiopaatteja täällä oin aivan tarpeeksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat