Dubai

stina

Luin tuossa jonkun viestiketjjun Dubaista. Siinä ko.kohdetta oli parjattu.. osa siellä edes käymättä. Itse olen käynyt Dubaissa viisi kertaa, kuudes matka jo varattuna. En ole löytänyt mitään  negatiivista tästä  lomakohteesta.Kaupunki on siisti, turvallinen ja kaunis. Ruoka ja palvelut erinomaista. Dubaissa voi yhdistää ranta-ja kaupunkiloman, nautiskella erilaisista aktiviteeteistä. Suosittelen kaikille, niin perheille kuin yksimatkustaville.

Kommentit (9)

Vierailija

Olen samaa mieltä, Dubai on ihan hyvä paikka lomalle. Pitää vain muistaa, ettei ole liian rohkea, etenkin, jos tukka on luonnostaan vaalea. Samoin käytöstavat pitää siellä muistaa pukeutumisen ja muunkin puolesta.

Vierailija

Kerran olen käynyt silloin, kun sitä vasta alettiin isosti rakentaa. Ihan hyvä matka, mutta ei ole tehnyt mieli mennä toista kertaa.

lahdenpoika
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Stina on oikeassa, paikka on ihan hyvä. Kävin sielä marras- ja joulukuun vaihteessa. Mutta ei se ole minun paikkani siitä huolimatta, en tuntenut sielä oloani "kotoisaksi". Se muslimi uskonto sielä tulee hyvin esiin, mutta ei se sinänsä lomailua häiritse.

Vierailija

Ehkä paikan "hyvyys" riippuu siitä, mitä haluaa lomaltaan ja minkälaisista asioista pitää.

Itse en esim. käy ostoksilla, en yökerhoissa, enkä viihdy suurissa kaupungeissa, enkä nauti valtavien, korkeiden rakennusten katselusta. Itse en matkustaisi Dubaihin.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Käymättä Dubaissa osaan sanoa ettei se ole minun lomakohteeni. Haluan lomallani kierrellä museoissa, kirkoissa ja taidegallerioissa. Pidän vanhasta, historiallisesta arkkitehtuurista. Tämä ei ole parjaamista, jollekin Dubai saattaa olla se unelmakohde, minulle ei.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Stina ja muutkin Dubaihin tykästyneet, voisitteko kertoa mikä tekee Dubaista niin hyvän kohteen että palaatte sinne uudellen? Miten tarkkaanottaen vietätte siellä aikaa lomallanne? Vaikka paikka ei minua puhuttelekaan niin olisi mielenkiintoista kuulla erilaisesta lomanvietosta kuin omat lomani.

Kepari

Aurinkoa riittää ympäri vuoden. Loistavat shoppailumahdollisuudet. Loistavia ravintoloita.

Islam ei ola häirinnyt milläänlailla. Alkoholia saa joka paikasta joka sitä tarvitsee ja yöelämää riittää ja yökerhoja, Miehille riittää seuralaisia kaikkialta maailmasta ;)

20 vuoden aikana olen käynyt jo 15 kertaa ja pian taas menossa ;)

rahalla saa

Kepari kirjoitti:
Aurinkoa riittää ympäri vuoden. Loistavat shoppailumahdollisuudet. Loistavia ravintoloita.

Islam ei ola häirinnyt milläänlailla. Alkoholia saa joka paikasta joka sitä tarvitsee ja yöelämää riittää ja yökerhoja, Miehille riittää seuralaisia kaikkialta maailmasta ;)

20 vuoden aikana olen käynyt jo 15 kertaa ja pian taas menossa ;)

huh huh! Rahalla "saa" ja hevosella pääsee....

Eikös tuo alkomahooli ole islamilaisissa maissa paljon kalliimpaa kuin länsimaissa + juonti periaatteessa kiellettyä ja jos "siveyspoliisi" saa kiinni viinan juonnista ja/tai "irtosuhteista" niin joutuu vankilaan. Meinaan vaan, että tällaisia juttuja on tullut luetuksi. Jos et vielä ole jäänyt kiinni niin ehkä seuraavalla kerralla...? Vieläkö sitten mainostaisit Dubain ihanuutta...? Jos ei löydy seuralaisia Suomesta niin pitääkö ihan Dubaihin asti lähteä etsimään? Tos on Viro ja Venäjä ihan rajan takana! Eikä pelkoo vankilaan joutumisesta jos ei muuten rötöstele ja naiset kuuleman mukaan maailman kauneimpia.

Kulttuurimatkaaja

Eipä ole tullut vastauksia Mökin muorin kysymykseen, mikä saa palaamaan Dubaihin kerran toisensa jälkeen. Aloittaja Stina mainitsee aktiviteetit ja Kepari shoppailun. Mitä nämä aktiviteetit ovat? Entä shoppailu? Mitä ihmettä eläkeläinen enää shoppailee? Turhanpäiväisiä matkamuistoja kirjahyllyyn perillisten riesaksi?

Rantalomat? Miksi  yleensäkään lähteä rantalomalle ja vielä mahdottoman kuumaan maahan?  Itsensä paahtaminen on epäterveellistä, ei sitä suomalaisen vaalea iho kestä (melanooma?) . Suomessa voi tarvitessa pulahtaa järveen tai mereen uimaan julkisilla uimarannoilla jos ei ole kesämökkiä, viettää piknikkiä ja ottaa eväät mukaan, lepuuttaa itseään koivun katveessa. Suomalaista kesää ei ole voittanutta ja talven kestää kun sitä odottaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat