Uudet aloitukset

Vierailija

Uusia aloituksia ei juurikaan enää tee kukaan. Se on  s u u r i  puute. Mistä täällä oikein halutaan keskustella? 

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Siltähän se tuntuu 11:52, mutta itse tykkäisin hyvinkin monesta aiheesta ja myös seurata sanataituruutta hyvässä hengessä.

Vierailija

Onhan niitä maailmassa hyviä aiheita vaan kun eihän ne pääse edes kehittymään, kun joku jo sabotoi koko aiheen. Mionellakin olis taitoja ja älyä keskustella, mutta turha toivo tässä epäkypsässä foorumissa.

Vierailija

Täällä jo aivan liikaa tuon tuhatnikkitrollin vierailijana aloittamia ketjuja joissa vain itse jonain toisena ylistää narsisti itseään. Lisää niitä ei kaipaa kukaan!

Vierailija

Suomalaiset   on sivistynyttä  heimoo.   Eli pystyvät  keskustelemaan  lähes kaikesta   aihepiiristä.   Lukijamäärä   on rajoittava tekijä.   Jossei viikossa  tule 20 vastausta (asiallista)  niin turha  tehdä  avauksia.

Ei myöskään jonkin höppänän 200 miinuspeukkua  innosta.

Ylläolevista  syistä siirryin eri foorumille.   Siellä ei ole  puekkuja eikä nuolia.   Lukijamäärät pyörii  50  (keskimäärin)  

Olen viihtynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset   on sivistynyttä  heimoo.   Eli pystyvät  keskustelemaan  lähes kaikesta   aihepiiristä.   Lukijamäärä   on rajoittava tekijä.   Jossei viikossa  tule 20 vastausta (asiallista)  niin turha  tehdä  avauksia.

Ylläolevista  syistä siirryin eri foorumille.   Siellä ei ole  puekkuja eikä nuolia.   Lukijamäärät pyörii  50  (keskimäärin)  

Olen viihtynyt.

Sinä onnekas olet löytänyt sitten uuden foorumin. 

Joka paikan höylä

Mukavia aiheita olisi mm. 'mitä elämästä jäi käteen', 'kenen joukoissa seisot', 'mitä annat itsestäsi kanssakirjoittajille', sisustukseen vinkkejä', 'hyvinvointiin vinkkejä', 'usko vastaan tieto', 'leikkivä henkilö ei sammaloidu', 'ihmissuhteiden haasteellisuus', 'omat idolit' jne., jne..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täällä jo aivan liikaa tuon tuhatnikkitrollin vierailijana aloittamia ketjuja joissa vain itse jonain toisena ylistää narsisti itseään. Lisää niitä ei kaipaa kukaan!

Suulas olet, mutta puhu silti vain omasta puolestasi. En ole antanut valtakirjaa puhua puolestani. Olet pahaa sisua ja ilkeyttä kieroa manipulointia täynnä, ja niitä kylvät, sinun tähtesi täällä eivät keskustelut onnistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen viihtynyt.

Voisitko vinkata, mikä foorumi on kyseessä?

J:a Fletcher

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä maailmassa hyviä aiheita vaan kun eihän ne pääse edes kehittymään, kun joku jo sabotoi koko aiheen. Mionellakin olis taitoja ja älyä keskustella, mutta turha toivo tässä epäkypsässä foorumissa.

Tosi kuin vesi! Jos erehtyy ottamaan esille aiheen jota on jo aiemmin käsitelty, niin saa päivittelyä osakseen. Tai sitten moititaan, että onpas turhaakin turhempi aihe. 

Tuollaiset puuskahtelut ehkä eivät innosta aloittamaan uutta keskustelua.

Itse olen vähentänyt täällä käyntejäni sensuurin takia. Tosin myös kotihommien takia, kun teen välttämätöntä huushollin raivausta (vihdoin ja viimein, kun remonttimiehet ovat jo melkein ovella). Haudoilla sentään kävin eilen.

Hyvää pyhäinpäivä-viikonloppua!

Vierailija

Hyviä aiheita on turha heittää peliin, kun "tavalliset palstalaise" turhautuvat tavallista terävämmista kommenteista ja käyvät henkilökohtaisuuksiin Siitä on runsaasti esimerkkejä, kuinka lennokkaat aiheet tukehtuvat narsistisiin riimeihin ja lukko lennähtää. Ennen oli naurettavaa kirjoittaa toimituksen hameenhelmassa nikipalstalle. Nikittömyyden puoltajanakin olen nyt sitä mieltä, että voisi olla teemoja, joihin vain tunnistettavat kirjoittajat kirjoittavat.

Muut rypekööt pellossa kuin ellun kanat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyviä aiheita on turha heittää peliin, kun "tavalliset palstalaise" turhautuvat tavallista terävämmista kommenteista ja käyvät henkilökohtaisuuksiin Siitä on runsaasti esimerkkejä, kuinka lennokkaat aiheet tukehtuvat narsistisiin riimeihin ja lukko lennähtää. Ennen oli naurettavaa kirjoittaa toimituksen hameenhelmassa nikipalstalle. Nikittömyyden puoltajanakin olen nyt sitä mieltä, että voisi olla teemoja, joihin vain tunnistettavat kirjoittajat kirjoittavat.

Muut rypekööt pellossa kuin ellun kanat.

Hei mut tää oli hyvä. Samaa miettinyt mutta antaakohan anot rauhaa...........?!

Vierailija

Tätä vierastan, *kun "tavalliset palstalaise" turhautuvat tavallista terävämmista kommenteista ja käyvät henkilökohtaisuuksiin*. Tämä tuskin sentään tosi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat