Terveys

Maalais tyttö

Omais hoitajat kun väsyy miksi pitää sinnitellä ,hakekaa apua ,tiedän että moni loukkaantuu kun kerron näin.Naapurini pariskunta mies hoitajana tulivat kotiin mikä huuto kiroilu turpa kiinni ,s...a .ovet selällään,jalkakäytävältä alkoivat kuikuilee.Mulle tuli valtava ahdistus,otin aamulla yhteyttä kerrroin ,myös sen kun talvella oli rouvalla silmä mustana.No naapurit kerto useampikin mitä kuulleet niskast sisälle viety.Niin puoliso väsynnyt,annoin kyllä sanasen arkkuni käydä miksi te ette ilmioita minäkö joudun aina puuttuun ja puutuin.Nyt täti turvassa puoliso silmissä kohentunut jaksanut itsestään huolta pitää.KYLLÄ tipahtaa tulot kun puolison eläke ja kaikki mitä tukia sannut jää kuukaudessa pois ,tiedän kuin visu ollut ja uskon että monesti puhutaan suuuresta rakkaudesta mutta dementikko ja omainen pitää pystyä turvaan saada.Ei ole ollut ennen paha.Onnittelin kun sai hoitoon ja minä saan nukkua pelätä pahinta.KUN TULIN asumaan tähän taloon heräsin lapsen itkuun tappeluu astioiden paiskintaa,kysyin mikä no naapurit vähän mua otti päästä soitin poliisit aamulla sossuun ja lapsensuojelu ilmoitus ,Yks kehu ne on niin herttasia kun ollaan ravintolassa tavattu,tuumasin mun silmissä ei ole ihana jos laps ainoa vielä huutaa keskelläyötä en oo p,,,,,n nuolija.Tottakai kärsin kun joudun puuttuun mutta nää on totta,kuinka paljon pelätään tulotason menetystä sen suuren rakkauden vuoks ja pakost ollaan oonko ainut näin ajatteleva.

Kommentit (2)

Vierailija

Ihmiset synkistyy  kun seuraavat  politiikkojen lässytystä,  lomailijoiden maahan  virtaa.  Kohta puoli  kansaa  ilman järkeviä töitä.   Ei tämä ole  ihmiselämää.   Ainoastaan huonoa  hallintoa.

Vierailija

Suomen touhut retuperällä.   Johtoporras kasaa  vain rahaa  ja valtaa.  EK  häkä   pelaa miljoonat talteen  Mahtavia osinkoja  kun puhutaan lamasuomesta

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat