Pressavaalit ja julkkikset

Vierailija

Ne julkisuuden henkilöt jotka kannattavat Haavistoa presidentiksi kannattavat myös turkistarhauksen lopettamista:) Kunnioitus meni näihin julkkiksiin t.Muori sarvikuononnnahassa;D;D

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

Ne julkisuuden henkilöt jotka kannattavat Haavistoa presidentiksi kannattavat myös turkistarhauksen lopettamista:) Kunnioitus meni näihin julkkiksiin t.Muori sarvikuononnnahassa;D;D

Minulta taas on mennyt kunnioitus SINUUN jo aikapäiviä sitten...

Vierailija

Se tuntuukin ihmeelliseltä,että vihreillä ja muilla piipertäjillä on aikomuksena lopettaa suomesta kannattavin elinkeino:) T.Sanna

Vierailija

Lainaus:

Se tuntuukin ihmeelliseltä,että vihreillä ja muilla piipertäjillä on aikomuksena lopettaa suomesta kannattavin elinkeino:) T.Sanna

IL tänään:
Sauli Niinistön (kok) vaimo Jenni Haukio tukee nimellään "Turkistarhaton Suomi 2025" -kampanjaa.

Onko Jenni Haukio vihreä vai piipertäjä?

Vierailija

Lainaus:

Myös Niinistön kannattajia on liikkeessä mukana, mm. rouva Jenni Haukio.

Että se sitten siitä kunnioituksestasi....

Vierailija

Olin paikalla toissa vuonna kauppalehti option muotigaalassa jossa mm. Jenni Haukio esitteli turkiksia ja nahka-asuja:D t. stylisti

Vierailija

Kyllä tarvitsee on niin kylmä turkistarhaus on tuottanut eniten voittoa suomen eri ammateista kolmena viime vuonna eli kannattava ja laillinen elinkeino,miksi pitäisi lakkauttaa Yst. terv. Seija Rautio/ Yle

Vierailija

Anonyymi 27.01.2012 13:43
Miksi turkistarhausta pitää olla? Eläimet pitäköön turkkinsa - ihmiset niitä ei tarvitse.

Syötkö kanaa, nautaa, lammasta, muuta elävänä syötäväksi vangittua? Oletko varma, ettei kasveilla ole sielua. Vastustatko jossain / joskus ihmisten teurastamista sotaa käyvissä maissa?

Vierailija

Lainaus:

Kyllä tarvitsee on niin kylmä turkistarhaus on tuottanut eniten voittoa suomen eri ammateista kolmena viime vuonna eli kannattava ja laillinen elinkeino,miksi pitäisi lakkauttaa Yst. terv. Seija Rautio/ Yle

Jo on otsaa laittaa toisen nimissä viestiä. Tuo ei ole Seija Raution käsialaa. Toimittaja osaa kirjoittaa virheettömästi. Sinä turkistarhaaja et osaa.

Vierailija

Lainaus:

Syötkö kanaa, nautaa, lammasta, muuta elävänä syötäväksi vangittua? Oletko varma, ettei kasveilla ole sielua. Vastustatko jossain / joskus ihmisten teurastamista sotaa käyvissä maissa?

Sielua ei ole kasveilla eikä eläimellä, ei siten ihmiselläkään, mutta kehittyneemmillä eläinlajeilla on tietoisuus. Eläimillä pitää olla mahdollisuus lajityypilliseen käyttäytymiseen.
Lihan käytössä menee raja eläinrääkkäyksen kohdalla. Turkistarhaus ja hyötyeläinten tehotuotanto täyttää joskus eläinrääkkäyksen kriteerit.

Vierailija

En vastaa ,enkä lainaa. Mutta omana mielipiteenäni olen kuitenkinn sitä mieltä, että TV toimittajat ovat kaikki tietäviä. Kuitenkin ollaan valitsemasa Presidenttiä Suomelle, joiden tausta on mielestäni siitä fiksummasta päästä. Niinistö on näistä kahdesta arvoiltaan mielestäni se oikea. Toivoisin toimittajien arvostavan itseään fiksumpien ehdokkaiden osalta.
Ehdokkaiden kunnioittamista. Ei millään pahalla, mutta kun ottaa päähän kysymykset on /of kysymyksien suhteen.
Olen itse politiikasta kiinnostunut ja useampaan puolueeseen pyydetty ehdokkaaksi, mutta on ollut muita tehtäviä. joten en kaikkeen ole valmis, tai en halua kuormitta itseäni, kun perhekin tarvitsee minua.

Mielestäni viherpiipertäjät ovat ajattelijoita, mutta en koe Heidä tätä Suomen hyvinvointia,verotusta oikein
osaltaan olla yhteiskuunnallisesti hoitamassa.

Terviesin Olavi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat