Rajakokemuksia

Vierailija

Tv:ssä tuli joku aika sitten kolmiosainen sarja mielen salatusta voimasta.
http://www.youtube.com/watch?v=m__r-XvNYes
tässä on linkki osaan 3. aiheena: "onko elämää kuoleman jälkeen/rajakokemuksia".

Onko teillä jollakin ollut jossain elämän vaiheessa tällainen rajakokemus?

Kommentit (2)

Vierailija

Ei minulla itselläni ole, mutta ystäväni kuoli muutama vuosi sitten.

Hänen miehensä kertoi: Rva oli koomassa (silmät kiinni) useita päiviä.
Mies kutsuttiin paikalle viime hetkeen. Hän näki kun rva avasi silmänsä. Autuas hymy levisi rvan kasvoille kun hän katsoi jonnekin. Joku ihana ex-ihminen tai enkeli tuli ja haki hänet pois.

Mies sanoi että harmi, kun rva ei pystynyt kertomaan kuka tuli häntä noutamaan. Sanoi että niin onnellista hymyä hän ei ollut nähnyt aikoihin.

Tällaisia muitakin juttuja kuulee ja näkee tuolla TV7 ohjelmissa aika usein.

Toinen tuttuni n. 10-15v. sitten sai käydä taivaassa. Hän oli ruumiissaan siellä käydessään, koska enkeli kosketti hänen särkevää selkäänsä matkalla. Hän kertoi yksityiskohtaisesti ihanasta taivaasta ja ketä hän näki siellä ja millaista siellä oli. Todella ihana käynti. ( Ei ole mikään höpö ihminen, vaan korkeasti koulutettu ja hyvässä virassa oleva.)

Uskon siis kuolemanjälkeiseen elämään.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 27.01.2012 16:42
........Tällaisia muitakin juttuja kuulee ja näkee tuolla TV7 ohjelmissa aika usein.

Toinen tuttuni n. 10-15v. sitten sai käydä taivaassa. Hän oli ruumiissaan siellä käydessään, koska enkeli kosketti hänen särkevää selkäänsä matkalla. Hän kertoi yksityiskohtaisesti ihanasta taivaasta ja ketä hän näki siellä ja millaista siellä oli. Todella ihana käynti. ( Ei ole mikään höpö ihminen, vaan korkeasti koulutettu ja hyvässä virassa oleva.)

Uskon siis kuolemanjälkeiseen elämään.

Minäkin katselen usein TV7:n ohjelmia, yliluonnollista ja muitakin.

Myös minun hyvä ystäväni on ollut kaksi kertaa tuollaisella kuvailemallasi "taivasmatkalla".
Ja vielä on lisättävä, että tämä ystäväni on myös aivan täysjärkinen ihminen.
Myös itse uskon kuolemanjälkeiseen elämään, olen uskonut siihen jo hyvin nuoresta,
erään oman kokemukseni kautta - se ei kylläkään ollut ns. rajakokemus, mutta muulla
tavoin tulin asiasta tietoiseksi.

Tämä on kyllä sellainen aihe, että en leimautumisen pelosta tätä nimimerkillä
halua kirjoittaa :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat