Niinistö vai Haavisto

Vierailija

Presidenttivaaleista sanoisin sen, että ne äänestäjät jotka kehtaavat tunnustaa äänestävänsä niinistöä sen vuoksi, että hän vastaa heidän arvomaailmaansa on turha tulla sanomaa minulle ettei neekeri-sanaa saa sanoa. Heidän arvomaailmalla ei ole mitään eroa rasistiseen arvomaalimaan. Joten tervetuloa takaisin sana neekeri, mulatti, metsisti ym rotuun liittyvät jutut. Ei ole eroo ihmisarvolla oli mustaihoinen, homo, lespo, inkkari ym. Itse olen suvaitsevainen ja onneksi omat lapseni ovat normaalia (itsekin hetero), enkä tunne yhtään lespoa tai muuta sellaista. Synneistämme vastaamme vain sille korkeimmalle eikä toisen ihmisen mielipiteillä ole siihen mitään merkitystä, joten koska muuta perustetta en tiedä, ääneni anna haavistolle, koska en halua äärioikeison pesivän maahamme. Sehän pesi siellä ennen sotia ja uhka on tällä hetkellä korkea.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Mistä maailmasta sinä Anonyymi 28.01.2012 22:31 tähän pullahdit? Ei ole helppo vaali sulle, vaikka et "lespo" ole, etkä "lespoja" tunne.

Vierailija

Sinäkö muka täyspäinen, kun et huomaa että, jos joku valitsee pressan sen takia että se vastaa hänen arvomaailmaan. Eikö muu asia pressassa ole tärkeämpää kuin, että onko hänellä vaimona nainen vai mies? Itse olen nainen ja hetero edelleen lisäksi ymmärrän, että kukaan noista pressavalinnoista ei osunut kohdalle, mutta kun jotain haluaa valita niin pakko kuunnella mitä toinen puhuu ja joka on työtätekevän asialla ja tulevaisuuteen katsova ja se on haavisto usko pois.

Vierailija

Täytyy sanoa, että hiljaseks meni ja ymmärrän älykkäänä ihmisenä miksi ... pelkäätte Haaviston valintaa! :)

Vierailija

Lainaus:

Täytyy sanoa, että hiljaseks meni ja ymmärrän älykkäänä ihmisenä miksi ... pelkäätte Haaviston valintaa! :)

Älä unta nää - haaveilla vaan siitä saat.

Vierailija

Tässä ketjussa näköjään olikin Keskiyön Cowboyt asialla, joten ei liene aihetta enempään. Jaksattekohan kinastella edes aamuun.....

Vierailija

Minusta Haavisto vaikuttaa tervejärkiseltä ihmiseltä jolla on sydän paikallaan. Siis koko kansan presidentti. Niinistö taas edustaa maan rikkaiden top 100 listaa.

Onko näistä jonkun mielestä vaikea valita?

Vierailija

Lainaus:

Ei,miksi olisi,joten vastaan Niinistö!

No mikäs siinä jos ei eriarvoisuuden kasvu ja suvaitsemattomuuden lisääntyminen pelota.

Ehkä sitten mieli muuttuu kun kansa lähtee liikkeelle ja sitä ei sitten enää pysäytä mikään. Katsokaa mitä tapahtui Lontoossa.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 29.01.2012 04:23
Minusta Haavisto vaikuttaa tervejärkiseltä ihmiseltä jolla on sydän paikallaan. Siis koko kansan presidentti. Niinistö taas edustaa maan rikkaiden top 100 listaa.

Juuri tästä syystä minäkin olen jo antanut ääneni Haavistolle :-)

Vierailija

Uskooko joku, siis ihan tosissaan, että Haavistolla olisi mahdollisuuksia Niinistöä vastaan?
Mutta voihan olla ettei ihmeitten aika ole ohi.

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 29.01.2012 10:54
Uskooko joku, siis ihan tosissaan, että Haavistolla olisi mahdollisuuksia Niinistöä vastaan?
Mutta voihan olla ettei ihmeitten aika ole ohi.

Ihmeet ovat aina mahdollisia. Nuoret fiksut ihmiset eivät valitse
presidenttiä puolison perusteella vaan presidenttiehdokkaan ajatusten,
puheiden, virkaan tarvittavan tietomäärän ym. perusteella.
"Miracles are possible"

Vierailija

Kyllä minäkin tulevan pressan politiikan ansioita ajattelen,enkä hänen puolisoaan.Siksi äänestän Niinistöä.

Vierailija

Minäkin äänestän ehdokkaan kykyjen, osaamisen, edustavuuden yms. vuoksi ja siksi Niinistö. Nuorisolla näyttää olevan muotivillitys menossa, kannattavat Haavistoa vain koska on "erilainen" eli ns. suuntautunut ;) ja sehän on päivän hittituote!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat