Tämä pimeä!

Vierailija

"Kun emme kerran pysty löytämään elämästä kauneutta, yrittäkäämme löytää kauneutta edes siitä ettemme pysty löytämään elämästä kauneutta.
Muuttakaamme epäonnistumisemme voitoksi, joksikin positiivoseksi ja ylvääksi jossa on pylväitä, majesteettisuuta ja henkistä periksiantoa"
Kirjoittaa Fernando Pessoa...Levottomuuden kirja-ssaan.
.
Minusta tässä olisi aihe ajatella ja kestää tätä marraskuun pimeyttä.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun emme kerran pysty löytämään elämästä kauneutta, yrittäkäämme löytää kauneutta edes siitä ettemme pysty löytämään elämästä kauneutta.
Muuttakaamme epäonnistumisemme voitoksi, joksikin positiivoseksi ja ylvääksi jossa on pylväitä, majesteettisuuta ja henkistä periksiantoa"
.

Enks kirjoittanukki hiaanost tuos ylhääl aivan ylivertaisest, jopa paremmin kuin tuo Pesso vai kui?

Komppaan täysii itteeni, hianoo minä vais kuis? 

Terkkui Raumalt muisk muisk ny pitsii nypläämään muiskmoi. Äijeliini.

Vai kui, onks valone vaihtanu lainariimeiin. Se on varman fiinimpää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.

Hei mikä paikka sulla on kipee?

Enks kirjoittanukki kyllä kirjoitti hyvin tuo Pesso vai kui?

Komppaan täysii itteeni, hianoo minä vais kuis? 

Mun on nyt ihan pakko lopultakin kertoa, että en mää oo raumalta, vaikka sitä sairaasti kaiken aikaa tyrkytät. Joo kyllä mää tiärän, että sää sillä riitaa hajet ku sulla on nii saatana paha olo, mää oon kauheen pahollani susta raukka.

Terkkui vaa siältä kotkasta, on taittu sua päähä potkasta kun tota paskaa jaksat jauhaa. Sillai sulle sinne terkkuja kansa, virkkaa vaa hyvi ja nai kanssa ettet oo noi pahana tuntematton ille ihmisille.muisk muisk ny pitsii nypläämään kyrpäleitä sulle vaan.. Äijeliini.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saa lukita, toivoo aloittaja, kiitos!​

A komppaat sie nyt itteeseen Rauman nyplääjä?

Vierailija

"Se, joka säilyttää kykynsä nähdä kauneutta, ei koskaan vanhene". Mutta tämähän sopii meille ETläisille. Vai kuinka?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat