Vapaille nettikuville

Vierailija

Tämä ketju on tarkoitettu netin kuvasivuilta lainatuille kuville. Eikä unohdeta sitä huumoriakaan.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi luoja!!! Onko huono päivä tänään, vai kynä pudonnut penaalista?

Sensuuri-ylläpidolla on huono päivä jatkuvasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloituksen voi turhana poistaa. Kylvää vihaa, ja sekö on oikein? Kuville on jo useampi sivu, eikö se riitä! 

Kyllä, Koska nettikuvien laittajia on vain yksi henkilö, ei hän tänne rupea kuvia laittamaan. Jos tämä olisi tarkoitettu kaikenlaisille kuville, voisi olla eri juttu. Nyt tänne ei kelpaa itse otetut kuvat. Siksi aivan turha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa korkea taso kirjoituksilla, aivan kansanedustajien tasoa.

Kyllä! Etenkin luulottelevilla ja kuvittelevilla selväharhanäkijöillä on mahtavat jutut.

Vierailija

Sitä minä ihmettelen, että oli mikä keskustelu tai aloitus tahansa, aihe mikä tahansa, se saa voittopuolisesti kielteistä suhtautumista, pelkkää negatiivista arvostelua, kateutta ja ilkeyttä. Siis onko täällä kirjoittelemassa vain vanhat ja sairaat elämästä kyllänsä saaneet vaivaiset ihmiset? Tällaisen kuvan olette antaneet. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen, että oli mikä keskustelu tai aloitus tahansa, aihe mikä tahansa, se saa voittopuolisesti kielteistä suhtautumista, pelkkää negatiivista arvostelua, kateutta ja ilkeyttä. Siis onko täällä kirjoittelemassa vain vanhat ja sairaat elämästä kyllänsä saaneet vaivaiset ihmiset? Tällaisen kuvan olette antaneet. 

Jatka vain samaan tyyliin. Hyvin sovit esittämääsi kategoriaan.

Vierailija

Onko näin ettei ole tarpeeksi tarvetta nettikuvien ketjulle? Aloittajan toivoisi itse laittavan joitain kuvia jos hänestä tuntui hyvältä idealta avata tämä ketju.

Mitä järkeä on avata ketju jos ei itsekään aio käyttää sitä?

-saa kai kysyä-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko näin ettei ole tarpeeksi tarvetta nettikuvien ketjulle? Aloittajan toivoisi itse laittavan joitain kuvia jos hänestä tuntui hyvältä idealta avata tämä ketju.

Mitä järkeä on avata ketju jos ei itsekään aio käyttää sitä?

-saa kai kysyä-

Täytyyhän riitelylle ja kiukuttelulle olla tilaa :(( On täällä saiteilla sellainen henki, että saisivat sulkea tämänkin, koska ivaksihan tämä oli tarkoitettu. Sairasta ja pahansuopaa meininkiä.

Vierailija

Voiko olla että Et:ssä on niin innostuneita kuvaajia kirjoittamassa ettei nettikuvia käytetä ? On tosi lapsellista jos tällä tavalla halutaan nostaa silmätikuiksi nettikuvien käyttäjät. Eihän kaikki ole leipureitakaan tai puutarhan hoitajia, miksi kaikki olisivat kuvaajia?

Vierailija

Kyllä voi. Valitettavasti leipureitten tai puutarhan tuotteitakaan ei saa tänne nähtäville muuten kuin juuri kuvaamalla. Ei silti tarvitse tikunnokkaan nostaa. Heitäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Valitettavasti leipureitten tai puutarhan tuotteitakaan ei saa tänne nähtäville muuten kuin juuri kuvaamalla. Ei silti tarvitse tikunnokkaan nostaa. Heitäkään.

Jaaha. Kuusi kuvaajaa painanut alanuolet osoittaakseen vasemman jalan tahtia. Täällä näemmä pitää olla enemmistön tahdissa. Täytyy tykätä samoista asioista ja ihastella muiden mukana.

Pointtini on se, että mikä idea tällä ketjulla on kun kukaan ei näy käyttävän tätä otsikon mukaisesti?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat