Kommentit (3)

Vierailija

Tytti Tättäläinen kirjoitti:
Täysin eri mieltä olen Liisan kanssa maahanmuutosta.

Itse taas olen aivan samaa mieltä Liisan kanssa, sillä ei Täällä edes kuuluisi olla missään maailmassa jtn rajoja erottamassa ihmisiä. Me ollaan vaan ajan saatossa antauduttu muiden tahdoille, vaikka kaikki kansa voisi elää minun puolesta missä vaan heitä nyt milloinkin huvittaa. Ihmisen omaa hölmöyttä että ollaan käyty kumartelemaan muita ja nyt välitetään joka asiasta, ku menee päin mäntyä. Ihminen on ajautunut täysin jo muitten vaatteille ja mukisematta nielee kaiken mitä iso Herra sanoo.. ei ole edelleenkään kansaa voittanutta, kun kansa vaan älyäis oman mahtinsa.. ei meidän tarvitse kuunnella ketään muuta kuin omaa sydäntä ja niin kuin tekee tarpeensa pitkää ni huomaakin että Hei mähän elän Just niinku haluun ja olen tyytyväinen.. ja mä arvelen että Sulla perusteluna että ne maahanmuuttajat vie mejän työpaikat/rahat ja kaiken.. eihän tommosella ajattelulla saa ku negatiivisen imagon ja se viimeiseksi auttaa, kun niitä pitää moittia miehiä omalle kohdalle ku kaikki tuijottaa ja huutelis milloin mitäkin.. eiei. Mihin ihmisyys ja hyvä on hävinnyt nykyään niin kuolleen iloisesta Suomesta.?

-valone-Käyttäjä698
Seuraa 
Liittynyt11.3.2016

Olen täysin ihastunut Liisa Väisäsen teksteihin tuolta blogikirjoittelustaan asti. Hänen tietämyksensä ja taitonsa se ilmaista on mieltä hivelevää.

Paras osa koko näiden sivustojen annissa. Suuremmoista, kiitos tosi paljon!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat