Millä mielellä

Lyydia

Sanohan millä mielellä teet aloituksia tänne ikäihmisten kanavalle. Millä mielellä vastailet toisten kommentteihin. Olen tehnyt huomion ettei keskustelua oikeen synny. Olenko ainoa näiden ihmetysteni kanssa?

Kommentit (14)

Vierailija

Täällä näyttää olevan vakiintuneet keskustelut, eikä uusiin oteta kantaa. Sinällään harmi ettei uudistusta tapahdu.

Vierailija

Koska täällä luokitellaan kirjoittajat, viis siitä mitä kirjoittavat, hyvää tai huonoa, mutta jos on "väärä" nimimerkki alla, tulee vain ilkeyttä ja alanuolia.

On ollut monia hyviä aloituksia ja muutaman kommentin kera hetken matkaa päästy keskustelun alkuun, kun joku vetää henkilöön, eli kirjoittajaan tai itseseensä ja keskustelu tyrehtyy siihen. Hyvä esimerkki yhdestä tavasta torpata keskustelu on tuolla missä piti hellyydestä kirjoitella mielipiteitä. Joku veti keskustelun itseensä ja mielenkiinto lopahti tai ei ollut taitoa jatkaa, ei ainakaan minulla. Toinen esimerkki on kun joku laittoi muutaman sanan aamulla ..rakastaa, ei rakasta, rakastaa..kyllä rakastaa...niin joku tästä jo tuohtui ja kirjoitti, että "täällähän piti laajemmin keskustella hellyydestä".. ja toinen että "ole hyvä vaan näpyttele mietteesi"..ei ole mitään tekstiä näkynyt. Eli turhanaikainen arvostelu, kun ei kait täällä ketään olla velvoitettu tekemään toisille keskustelua, vai kui? Anteeksi tämä valitus, mutta jos jotakin taas oppisimme, sanovat, että vanhakin kyllä oppii jos tahtoo, tahdotaanko?

Vierailija

Onkohan tuo sähkökatko vaikuttanut, kun ketään ei ole  missään, siis mielipiteitä.

Vai onko täällä menossa mielenosoitus  jotakin vastaan? Josta minä en tiedä mitään?Tuntuu jotensakin kummalta tämä hiljaisuus?

Vierailija

Öö..se vähän riippuu keneltä kysytään. Tällä ollaan selkeästi eri leireissä ja syytellään toisiaan. On kirjoittajia jotka haluavat juntata mielipiteensä poistamalla asialliset, mutta toisenlaisen kannan omaavat mielipiteet. On myös kirjoittajia jotka kirjoittavat niin tavanomaisista päivittäisrutiineista ettei niihin edes keksi mitään kommentoitavaa. Mutta joo, kirjoitan ite asialinjalla, koska asiat kiinnostavat. Ja juu..juu, keskustelua ei saada aikaan, koska kun argumentit loppuvat, syyllistetään ja arvostellaan maan rakoon kirjoittaja.

Vierailija

Minä olen poistattanut vain riidankylväjän tai ivaavan kommentin. Koska jos ei ole rauhaa...

no ei ole nyt mitään rauhan tuloksenakaan..,,, paha., ..paha!

Ketä tässäkin  syytetään?"On kirjoittajia jotka haluavat juntata mielipiteensä poistamalla asialliset, mutta toisenlaisen kanna omaavat mielipiteet"? Tuohon en syyllisty, vaikka minulla on mielipiteitä, vahvojakin ja on myös keskusteluhalua! En ole niin tärkeä itsestäni, että kaikkien pitäisi ajatella samoin kuin minä. Se on oikeastaan aivan se ja sama mitä kukakin ajattelee, ajatusten vaihto vain on mukavaa.

Ja kun jollakin kirjoittajalla on aivan tolkuton mielipide, kait se on sen tähden julkaistu, että siitä keskustellaan? Ei kai se vaan ole pelkkää oikeassaolemisen tarvetta tai pätemisenhalua? Vai kui? Aina voi väittää vastaan!

Vierailija

Ihan hyvällä mielellä kirjoitan, jos ja kun kirjoitan.

Netissä keskusteleminen on niin uusi asia, ettei se vielä oikein tahdo luonnistua. Mutta harjoitellaan, eiköhän se vanha koirakin opi uusia temppuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama kuin kirjeitä kirjoittaisi. :)

Tämä 17:00 kirjoittajalle.

Kirjoitetaan niin kuin puhutaan kasvotusten:)melkein!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo sähkökatko vaikuttanut, kun ketään ei ole  missään, siis mielipiteitä.

Vai onko täällä menossa mielenosoitus  jotakin vastaan? Josta minä en tiedä mitään?Tuntuu jotensakin kummalta tämä hiljaisuus?

Kyllä asian  voi noin  ilmaista.  Eräs  päivä  ylläpito  poisti 30 viestiä ,  esti uusien lataamisen  täällä  ja Plazan  sivulla.

Vierailija

Kaksi lausetta,  yksitoista miikkaa.  Miksi miinustaa kun lauseet on totta ja vastaa kysymykseen sivuston kuolemasta.

Vierailija

Ei, ei Di Lailaa, väärin teit, rakkain niin väärin teit.....sanotaan laulussa...

Me ihmiset olemme erehtyväisiä, teemme virheitä. Täydellisiksi emme tule koskaan, mutta sen tähden, juuri sentähden meidän tulee nauttia elämästä, jokaisesta etkestä.

Iloita kirkkaasta päivästä, ilman kirpeydestä , vaikka on kylmä, mutta on rauha  ja ilo sydämessä.v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaksi lausetta,  yksitoista miikkaa.  Miksi miinustaa kun lauseet on totta ja vastaa kysymykseen sivuston kuolemasta.

Ylläpito  tietää  mutta ei vastaa kun ei ymmärrä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ylläpito  tietää  mutta ei vastaa kun ei ymmärrä

Mitä höpötät! Tiedät ihan varmaan ettei ylläpito miinuksia laita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat