Kommentit (7)

Vierailija

Voi, voi MariaET...minkä mokan menit tekemään.! Avaamalla keskustelun ja kadehtimalla JOulupukkia!  Ensinnäkin kukaan pukki ei pysty yhdessä illassa noin paljoa tienaamaan, mutta jos vaikka tienaisi, niin mitä sitten?

Joulu on kerran vuodessa ja Joulupukki on perinne jota kadehtivat toimittajat ei saa pilata.

Käyttäjä226
Seuraa 
Liittynyt28.11.2015

Kun uhraa oman joulunsa toisten iloksi ja liikkuu kuumat tamineet päällä, on kaikki ansaittuja rahoja. ei siis verolle eikä aihetta sen enenpää tarvitsee taas ruotia. Kokemusta yhden kerran verran ja se jäi siihen,senverran rankkaa oli.

Vierailija

Paljonko tuo 1000 euroa on tänä päivänä, enpä laittaisi sitä verolle, vaikka miten olisi. Useimmat joulupukit eivät saa kuin lämmintä kättä , ehkä siellä pääkaupungissa on mahdollisuus saada tuollainen summa..  Keksikää jotakin missä ei yritetä aina herättää kateutta, eikö keskusluaiheita olisi ilman kateus- ja valituslisäkettä.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Hyvänen sentään, minä en näe missään jotta Maria pukin ansioita kadehtisi tai kateutta lietsoisi. Ihan asiallinen artikkeli jossa Maria kysyi  muiden mielipidettä asiasta.

Minun mielestäni pukki saa pitää ansionsa, tuohan on pikkusumma verrattuna siihen mikä valuu veroparatiiseihin

Vierailija

Mökin muori kirjoitti:
Hyvänen sentään, minä en näe missään jotta Maria pukin ansioita kadehtisi tai kateutta lietsoisi. Ihan asiallinen artikkeli jossa Maria kysyi  muiden mielipidettä asiasta.

Minun mielestäni pukki saa pitää ansionsa, tuohan on pikkusumma verrattuna siihen mikä valuu veroparatiiseihin

Taitaa muori elää vaille huumorintajua! Sääli!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat