Lonkan keinonivel leikkaus

Vierailija

Onko kenelle tehty lonkan keinonivel leikkausta. Kunka se meni , kuinka pitkä toipuminen ja missä tehtiin?
Kyselee pelokas.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei !!Mene nivelklubi.fi sivuille.Siellä on keskustelu koko laajalta alalta.Siellä saa vertaistukea roppa kaupalla.Täällä on ihan eri meiningit.Ei kukaan uskalla kommentoida oikeella merkillä.Olen ollut siellä vuosia.Minulle on laitettu jo kaksi lonkka tekoniveltä.Hyvin menneet ja toipuminen henkilö kohtaista.Ikä,kunto ym ratkaisee.Tavataan siellä.

Vierailija

Annan samat ohjeet kuin edellinen vastaaja. Nivelklubi on hyvä paikka keskustella.
Minullekin on asennettu kaksi keinolonkkaa useita vuosia sitten. Toipuminen vie potilaan kunnosta riippuen muutaman kuukauden. Valmistaudu kuitenkin kuntouttamaan itseäsi sisukkaasti. Älä jää lepäilemään, tee harjoitteita, yritä pudottaa painoa ennen leikkausta jos olet ylipainoinen.
Kuntoutin itseni kotona saamieni ohjeitten avulla, mutta fysioterapia on monen kuntoutujan pelastus.
Sinäkin selviät leikkauksesta, meitä on tuhansia kaltaisiasi.

Vierailija
Vierailija

Onko kenelle tehty lonkan keinonivel leikkausta. Kunka se meni , kuinka pitkä toipuminen ja missä tehtiin?
Kyselee pelokas.

Hei vaan. Koska olet kirjoittanut viestin jo vuonna 2012 niin sinulle lienee nivel jo laitettu, jos toinenkin??? Kokemusta rikkaampi siis lienet. Minulle on laitettu molemmat lonkat ja toinen jo uusittukin, joten tuttua on. Kerro omista kokemuksistasi jos löydät vielä tänne sivuille. Hyvää Joulua kaikille leikatuille ja leikkaamattomille :)!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat