Mieliala päiväkirja

Vierailija

Tämä voisi olla mukava juttu tänne.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aiheesi on vaikea! Koska itsensä paljastaminen ja toisen ivan kohteeksi joutuminen mielestänin on suuri riski! Et vaan uteliaisuuttasi tuota otsikkoa kyhännyt?

No, laitapa esimerkki omasta mielialastasi?  Uskallat jos olet masokisti!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Energinen olo. Ehkä tänään saan osan rästitöistä tehtyä.

No niin!

Ei voi olla energinen olo jos istuu tähän aikaan päivästä tietsikan ääressä :( Tästä se alkaa!

Tätä tarkoitin tuossa aiemmin!

Vierailija

Jollakullahan se on aina iva-ajatukset päällimmäisenä. Eritoten niin, että mielestään "ivakirjoitukset" täällä muka kohdistuu aina juuri häneen. Joo, saamme kohta taas vastauksen asiaan...

Ja noin yleisesti ottaen, olisi suotavaa, että jokainen käyttäisi järkipoloistaan siinä kohtaa, mitä kaikkea tänne itsestään "paljastelee". Näitä kirjoituksia kun luetaan ympäri maailmaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aiheesi on vaikea! Koska itsensä paljastaminen ja toisen ivan kohteeksi joutuminen mielestänin on suuri riski! Et vaan uteliaisuuttasi tuota otsikkoa kyhännyt?

Vaikka sää on tosi hämärä ja sateinen, on mielialani ihan iloinen. Käyty kaupassa ja pyykkiäkin jo koneellinen pesty ja toinen surisee parhaillaan. Ehkä kupponen kahvia tähän väliin.

Voihan jummujammi kun osaisimme luottaa toistemme hyvyyteen edes sen verran ettei jokaista liikahdusta kuvitella pahoiksi aikeiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vaikka sää on tosi hämärä ja sateinen, on mielialani ihan iloinen. Käyty kaupassa ja pyykkiäkin jo koneellinen pesty ja toinen surisee parhaillaan. Ehkä kupponen kahvia tähän väliin.

Voihan jummujammi kun osaisimme luottaa toistemme hyvyyteen edes sen verran ettei jokaista liikahdusta kuvitella pahoiksi aikeiksi.

Voi jummijammi..olen samaa mieltä, vastasit mielipiteeseeni "uskallat jos olet masokisti"

Olette muut kirjoittajat opettaneet minua ihan kantapään kautta,  näiden vuosien aikana mitä täällä olen mielipiteitä vaihtanut. Toisin sanoen ilkeyttä ja ivaa on tullut yltäkyllin. Joten olen oppinut varovaiseksi, koska minusta on kovin raskasta ottaa vastaan toisten ivaa ja ilkeyttä, vaikka järkeni sanoo, että ei pidä välittää, mutta totuus on, että sellainen henkilö joka täällä ivaa tuntemattonia pilaa koko sivuston mielialan ja ns. hengen.

Nyt mielialat on tyytyväinen päivän rientoihin ja viikolopun suunnitelmat odottaa toteutustaan.

Vierailija

Iloni aihe tämä lääkitykseni kaksisuuntaiseen mielialaan, joka todettiin  vasta  yhdeksän vuotta sitten  Vaikka olen jo 57 v . Ennen syksyt olivat minulle tosi rankkoja  masennus vaivasi. Joulua odotin kuin hengenhädässä. joskus keväänkin väsytti Nyt olen ollut tasaisenpi, ainoa haitta etttä nyt ei oikein tunne iloa tai edes suruakaan. Siksi monet taide ihmiset ei halua lääkitystä, kun vie herkkyyttä

Vierailija

Sitä on ensipyhänä ensimmäinen andventti.

Kyntteliköt kirkastaa pimeää iltaa ja mielikin jo hamuaa jouluasioita.

Vierailija

Oikein hyvä mieli tänäänkin. Jonkinlainen selittämätön rauha on läsnä koko ajan. Mukava puuhailla ja paikottain valmista tulee. Jopa et netti on seestynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On ihan pakko sanoa että usein päivän hyvä mieli pyyhkiytyy pois kun tulee etnettiin.

Noin me herkät ihmiset usein koemme, minäkin. Jospa kertoisit mikä sai mielialasi laskemaan, mikä teksti tai mielipide?Toki se voi olla vain kirjoittajan asennekin joka näkyy tekstissä! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On ihan pakko sanoa että usein päivän hyvä mieli pyyhkiytyy pois kun tulee etnettiin.

Mielestäni täällä on sopuisuus lisääntynyt viimeisten viikkojen aikana, johtuneeko ylläpidon valppaudesta, vai onko häiriköt saatu vihdoin ja viimein pitkään kirjoituskieltoon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mielestäni täällä on sopuisuus lisääntynyt viimeisten viikkojen aikana, johtuneeko ylläpidon valppaudesta, vai onko häiriköt saatu vihdoin ja viimein pitkään kirjoituskieltoon. 

Ylläpito on vaihdettu nuorenpaan ja  ihmiseen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ylläpito on vaihdettu nuorenpaan ja  ihmiseen

Asiallisten viestien poisto on vaan lisääntynyt entisestään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi jummijammi..olen samaa mieltä, vastasit mielipiteeseeni "uskallat jos olet masokisti"

Olette muut kirjoittajat opettaneet minua ihan kantapään kautta,  näiden vuosien aikana mitä täällä olen mielipiteitä vaihtanut. Toisin sanoen ilkeyttä ja ivaa on tullut yltäkyllin. Joten olen oppinut varovaiseksi, koska minusta on kovin raskasta ottaa vastaan toisten ivaa ja ilkeyttä, vaikka järkeni sanoo, että ei pidä välittää, mutta totuus on, että sellainen henkilö joka täällä ivaa tuntemattonia pilaa koko sivuston mielialan ja ns. hengen.

Nyt mielialat on tyytyväinen päivän rientoihin ja viikolopun suunnitelmat odottaa toteutustaan.

Kun yhteenvedän viikonlopun kaikki tapahtumat, ihmiset nuo omatkin ihanat joita tapasin, olen todella iloinen, bonuksena  asiat jotka sain toimitettua, on mieliala loistava! valone--

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat