Pitääkö aikuista lasta hoitaa?

Poika jää nurkkiin, ei muuta kotoa, ei hanki työtä eikä koulutusta. Miltä äidistä tuntuu, kun lapsi ei aikuistu eikä oma vanhemmuuden tehtävä täyty?Lue koko juttu

Kommentit (4)

Anpoka

Tuo väite ettei omasta lapsesta voi erota, on aivan absurdia tottakai lapsi kasvatetaan niin ettei siitä tule peräkamarin aikamiespoikaa. Poika lähtee töihin muuttaa kotoa pois omaan asuntoon perustaa perheen ja pitää yhteyttä äitiinsä normaalisti. Näin se pitää mennä...ei peräkamarin aikamiespoikia...silloin on kasvatus mennyt täysin pieleen.

äitee

Aikuiset lapsetkin tarvitsevat tukea elämässään; kuka enemmän kuka vähemmän. Aika karseeta, että sanotaan "olet aikuinen, ylös ja ulos". En todellakaan ymmärrä tuollaista asennetta. Aikuinen lapsi on tärkeä,rakas lähimmäinen, ja itse yksin elävänä 60vna tykkäisin vaikka, jos perheetön lapsi asuisi kanssani riittävän tilavassa asunnossa. Suomessa on outoja asenteita; Italiassa etc. maissa perheettömät lapset saattavat asua tosi pitkään vanhempansa luona.

maamo

ei todellakaan pidä! vanhempien ja kasvatuksen tehtävä on itsenäistää lapsi= eli vanhemmat tekevät itse itsestään tarpeettomia! jos tämä ei toteudu ei kasvatustehtävä ole onnistunut! tarvitaan myös rajat vanhemmuudelle lasta ei tule passata piloille,eikä koti ole hotelli jossa vanhemmat passaavat ja paapovat aikuista lastaan! pesästä pois ja lentoon omilla siivillä(näin on luonto sen tarkoittanut)

Vierailija

Juuri noin maamo klo. 10.58. Itse ajattelen ihan samoin , mutta onneksi sinä ehdit asian sanoiksi laatia.

Kiitos

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat