Joululahjoja vai ei?

Vierailija

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija

Enää vuosiin en ole ostanut joululahjoja. Huh, sitä paketointiriesaa vielä luutama vuosi sitten.
En muutenkaan vietä joulua enkä juhlapyhiä. Teennäistä. Kaikki hyppää samaan tahtiin.

Vierailija

Jos joululahjojen antaminen ja paketoiminen on pakkopullaa, silloin se on syytäkin unohtaa.

Annan lahjan vain muutamalle läheiselle henkilölle ja annan sen sydämestäni.  

Teen löytöjä pitkin vuotta, ei tule mitään hässäkkää.  

Teen joskus myös itse jotakin pientä, kuten hilloja ja säilykkeitä metsän  ja puutarhan antimista.  Sisareni aina mielenkiinnolla  odottaa, mitä olen tänä vuonna säilönyt purkkiin hänelle.

Niin, olen  jouluihminen.

Vierailija

Poruka yhteinen  :  Ulkomaanreissu lämpimään.  Omat henkilökohtaiset rajautuu  pikku muistamisiin.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Silloin kun lapsenlapset olivat pieniä niin minä ostin joululahjoja kasottain ja nautin siitä suunnattomasti. Nyt joululahjat kuitataan rahalla ja minä en pidä siitä laisinkaan. On kuitenkin yksi henkilö jolle minä vielä ostan joululahjoja ja se olen minä itse. Nytkin olen yllättänyt itseni joululevyllä ja kahdella konserttilipulla.

Mutta jos Luoja suo niin ensi vuoden jouluna saan jälleen seikkailla tavaratalojen leluosastolla.

Vierailija

Ostan muutamalle läheiselleni yhden käytännöllisen lahjan ja itselleni ajattelin hankkia uuden älypuhelimen. Etukäteisjoululahjan ostin jo tänään itselleni ja kävin jalkahoidossa, kylläpä rentoutti oloa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat