Takuueläke

totuus esiin.

ET-lehti kirjoitti, että takuueläke on minimieläke, siinä Kela on sanonut väärin. Takuueläkettä eivät saa kaikki, itselläni on 628,- ja takuueläkettä ei tipu. Voisi Kela ilmoittaa asiat oikein, kun joka lehdestä lukee tästä muka minimieläkkeestä niin pahalta tuntuu. Kela voisi kerrankin oikasta asian.

Kommentit (5)

Vierailija

Mitä asialle voit? Oli takuueläke mikä tahansa! Kansalaisaloite on ainut millä voimme vaikuttaa ja sinne olen nimeni antanut! Siis miksi aina viilaat negatiivista pilkkua?

Ei tunnu pahalta, koska he jotka on köyhyysrajan alapuolella olleet eläkkeessään saavat lisää, noin minä olen käsittänyt?

Vierailija

Suomi on täynään tällaista petosta.   Kun aihe tulee esille  niin ainakin hyvinvointipalvelun  virkailijat  osaa selittää miksi  ette kuulu tähän  minimikorvausryhmään.

Aika hupaisaa  nuo "lakisääteiset "   alarajat.

Naurettavaa on myös  että heti jos kirjoittaa  miinusmerkkistä  niin  leimataan  yhteiskunnan viholliseksi, pilkunviilaajaksi.

Vierailija kirjoitti:
ET-lehti kirjoitti, että takuueläke on minimieläke, siinä Kela on sanonut väärin. Takuueläkettä eivät saa kaikki, itselläni on 628,- ja takuueläkettä ei tipu. Voisi Kela ilmoittaa asiat oikein, kun joka lehdestä lukee tästä muka minimieläkkeestä niin pahalta tuntuu. Kela voisi kerrankin oikasta asian.

Oletko saanut varhennettua vanhuuseläkettä? Varhennus alentaa myös takuueläkettä. Onko ilmoittamasi tulo eli 628 euroa ennen vai jälkeen verojen vähentämisen? Saatko muita eläkkeitä kuin mainitsemasi summan? Oletko hakenut varhaiseläkettä? Se ei tule kuin Manulle illallinen. Kelan sivuilla mainitaan keille takuueläkettä ei tule. Oletko tutustunut huolellisesti asiaan?

Vierailija

Jokaisen kannattaa ihan itse ottaa Kelaan yhteys ja tarkistaa eläke ym asiat, täällä sivuilla kirjoitetaan vain mutu-asioita yleensä! Ymmärrettävää, koska jokaisella on ihan oma työhistoria ja kaikki muu elämä, joka vaikuttaa Kelan eläkepäätökseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko saanut varhennettua vanhuuseläkettä? Varhennus alentaa myös takuueläkettä. Onko ilmoittamasi tulo eli 628 euroa ennen vai jälkeen verojen vähentämisen? Saatko muita eläkkeitä kuin mainitsemasi summan? Oletko hakenut varhaiseläkettä? Se ei tule kuin Manulle illallinen. Kelan sivuilla mainitaan keille takuueläkettä ei tule. Oletko tutustunut huolellisesti asiaan?

Olen edellisten kysymysten kirjoittaja. Huomasin myöhemmin virheeni. Minun piti kirjoittaa "Oletko hakenut varhaiseläkettä kysymyksen" tilalle Oletko hakenut takuueläkettä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat