Kommentit (5)

Kokeillut ja hyväks todennut

luin netistä punajuuresta ja aloin valmistamaan erilaisia punajuuri ruokia lisukkeeksi, laatikoita ym...ja koholla ollut verenpaineeni on pysynyt hyvissä lukemissa.Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija

Eihän se verenpaine syömällä putoa ja lääkkeet ovat väkivaltaa. Kahden kilometrin tekoreipas kävely, mitä se on ...  puolisen tuntia iltapäivällä joka päivä. Ja mässäily kuriin. On ihme, jos iltapaineet ylittää viikon päästä 135/80.

Ja jos ylittää, sitten kiireesti lääkitykseen.

Nautiskelija

Sydäntä,kolesterolia ja verisuoniani hoidan syömällä 500g kasviksia vrk ja vähintäin 4 hedelmää vrk ja kaurapuuroa marjoilla ja erilaisilla siemenillä.Salaatissa salaattisipulia ja puristettua valkosipulia. Vähintäin 3 ketaa viikossa rasvaista kalaa, ruisleipää ja päällä Benecolia(alentaa kolesterolia) sen lisäksi 1 tabl.vahvaa punariisiä vrk. 5 kertaa viikossa tauotonta vesijuoksua 50 min per kerta ja aina kun ehdin sauvailen vähintäin 2km. Nukun 30min päikkäreitä (sydän tykkää), halaan ja hellin ystäviä ja läheisiä päivittäin(positiivinen energia välittyy toisiin ja takaisin ja henkinen minä voi hyvin) nautin yksinkertaisista ,jokapäiväisistä iloista, kuten väreistä luonnossa ja luonnon äänistä, eläimistä,kasveista,taivaan sinestä ja pilvien muodoista jne. kuuntelen musiikkia, se rentouttaa ja antaa mielelle valtaa kulkea nelmissa (ruokkii henkistä minää jolloin fyysinen minä voi paremmin).

Vierailija

D-vitamiini auttoi minulle, lopetin 5 vuotta käyttämäni lääkityksen noin kuukauden päästä siitä, kun aloin d-vitamiinin käytön.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat