kaapista tulemiset

Vierailija

nyt tuli voimalassa jorma hynninen kirjallaan kaapista ulos,pojallaa aids ,minä luulin että elämä loppuu kun selvis pojan huumeiden käyttö.sitten kaikki vankila reissut poliisit oli tuttu näky,ovella .se oli helvettiä ,lopuksi parasta oli kun se istui vankilassa tiesin että muut oli silloin turvassa.lopuksi se joutui kidutus murhan uhriksi.pakenin mökille ettei tarvi naapureita nähdä.sukulaisia, osa kyllä meni kadun toiselle puolelle,sitten otin toisen vaiheen joo katsokaa ,voi ei olis tullut kerrottua kellekään.lähdin töihin että seviänlainasta oikeuden kuluista minä mitätön .ihminen.toisaalta se tuoo toivoa kun kuuluisat kertoo epäonnistumiset ja mikä on pahempaa kun lapsi on se mikä on.nyt olen ollut vuoden elääkkeellä vietän pajon yksin luen hoidan välillä lasten lapsia,ei mulla ole ystäviä .joitain tavannut mutta kun meidän maailma on kuin toiselta planeetalta,käyn nyt murhaa mielessä ja kaikki omat virheet kaivettua,kyllä tämä tästä,lehdet kyllä huohleti murhasta ja yksi työkaveri kerttoi kaikki juorut mitä kuuli onko siinä perää.kohta tulee 10v tässä kauniin pakkasaamun muiselen jo kauniitaki hetki .jos teitä on jokukaan samaa kokennut anna uusi vinkki mistä löydän voimaa ,koira viee ulos kissat sotkee paikkoja siivoan kun jaksan

Kommentit (1)

Vierailija

Voimia sinulle tuntematon. Otan osaa tuskaasi ja toivon voimia siitä selviytymiseen.

Kyllä se on niin, että kun lapset kasvavat aikuisiksi, erkanevat meistä vanhemmista, kuten pitääkin alkaakseen oman itsenäisen elämän, ei ole enää meillä sananvaltaa heidän tekemisiinsä. Toiset sortuvat alkoholiin, toiset huumeisiin, toiset rikoksiin. Ei sitä vanhemmat voit estää, vain teini-iässä voi asialle jotain tehdä, puhua ja yrittää helpottaa elämää.

Älä sinä syytä itseäsi poikasi tekemisistä enää, anna itsellesi anteeksi mahdolliset "virheesi" ja jatka elämääsi ilman syyllisyyttä. Teit varmaankin parhaasi aikanaan, sinullahan on kuitenkin muita lapsia ja jo lapsenlapsiakin joista iloita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat