Pettymys!

Vierailija

Taas tuli tuore ET-lehti ja taas tuli valtava pettymys.
Ensinnäkin, tuo kansikuvien samankaltaisuus kerrasta toiseen ei ole enää edes vitsi, tai jos on niin huono sellainen.
Ja sisältö! Miten kaus voikaan lehti etääntyä tavallisen keski-/pienituloisen ihmisen elämästä. Onneksi maksettu kausi on pian loppumassa ja uutta tilausta en taatusti hetkeen tee, ellei lehti koe todellista muodonmuutosta!

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Minä myös tilasin sellaisen määräaikaisen jutun.Jos yhden lehden lukee,niin tietää tulevatkin.Samankaltaisuutta ja ei tosiaan pien eläkeläiselle mitään.En aio jatkaa.Irto numeroita tarjouksesta,se on ollut se mun juttu ja tulee olemaankin.Se sattuu monasti nappiin.Saa lisäksi sitä vaihteluakin.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Miten kaus voikaan lehti etääntyä tavallisen keski-/pienituloisen ihmisen elämästä.

Hei,
Kerrotko tarkemmin, mitkä jutut olivat sinusta tuollaisia? Kysyn siksi, että lukijoiden palaute on meille erittäin tärkeää.

Sari
toimittaja
ET-lehti

Vierailija

No mm. Kielien kirjo kylpylä. . . . Elämäni matkat - Mexico Cityssä. Toikan linnut, Huulipuna juttu, lukijamatkan mainoksista tulee AINA paha mieli, ym. mainoksissa paljon elitististä hömppää, jopa tämä Arstilan kirjoitus . . .?

Vierailija

Luin Siivillä kevyesti ja Kortti vai raha kirjoitukset joista jälkimmäinen oli melkein yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija

Täytyy sanoa että ainut mitä tuosta ET-lehdestä on minulle hyvää jäänyt on tämä nettisivusto. Jotenkin kylläännyin siihen saman toistoon ja tosiaankin työttömyyspäivärahalla ollessani en koe niitä vinkkejä matkailun ym. suhteen minulle sopiviksi. On siinä lehsessä välillä ollut hyviäkin juttuja, sama mielipide pätee kaikkiin lehtiin vähäksi jää lukeminen muotia, ruokaa matkailua sisustusvinkkejä. Omassa elämässä on tarpeeksi sisältöä täyttämään näitten lehtien tuoman puutteen.

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minusta Et-lehti on hyvä siinä kuin useat muutkin lehdet. Minun kohdallani on vain käymässä niin, että monet asiat ovat jo niin tuttuja ja moneen kertaan luettuja, ettei kiinnostavia artikkeleita ole entiseen malliin. En ole ihmiskohtaloiden lukija vaan haen asiapitoisia artikkeleita.

Enpä osaa kertoa, mistä erityisesti haluaisin kirjoitettavan, kun kuitenkin monenlaisista asioista tässäkin lehdessä kerrotaan.

Leikillisesti voin sanoa, että ainakin sudokut ovat joka lehdessä uudet ja ne olen opetellut ratkaisemaan. :) Sen pitäisi virkistää aivoja, ettei ihan huono asia.

Vierailija

Minusta matkakertomukset ovat mielenkiintoisia , kun itselläni ei ole mahdollisuutta tehdä matkoja . Enemmän saisi olla kuvija lomakohteista , silloin oppii tuntemaan kohde maan paremmin. Myös suomen matkailu kiinnostaa kuvina ja kertomuksina.
Tietenkin muoti ja ulkonäön "kohennus " kiinnostaa. Ja erityisesti sopivat liikunta harrastukset kuusikymppisille.

Hyvää päivän jatkoa kaikille.

Vierailija

[quote]
Suomen matkailu kiinnostaa kuvina ja kertomuksina.
Muoti ja ulkonäön "kohennus " kiinnostaa. Ja erityisesti sopivat liikunta harrastukset kuusikymppisille.

Myös nuo tavallisten (ja miksei julkkistenkin) selviytymistarinat ja elämänkohtalot kiinnostavat minua aika tavalla.
Hyvää talven jatkoa kaikille!!

Vierailija

Lainaus:

Minusta matkakertomukset ovat mielenkiintoisia , kun itselläni ei ole mahdollisuutta tehdä matkoja . Enemmän saisi olla kuvija lomakohteista , silloin oppii tuntemaan kohde maan paremmin. Myös suomen matkailu kiinnostaa kuvina ja kertomuksina.
Tietenkin muoti ja ulkonäön "kohennus " kiinnostaa. Ja erityisesti sopivat liikunta harrastukset kuusikymppisille.

Hyvää päivän jatkoa kaikille.

Minä taas olen sen verran kade ihminen, että minua korpeaa katsella kuvia hienoista matkailukohteista,
kun en itse niihin pääse. Sen verran kielitaitoakin minulla on tähän ikään, ettei minua matkalla myytäisi.
Mutta niin ne vain ummikotkin tekevät seuramatkoja vaikka mihin, kun taas minä olen juuttunut kotipaikkakunnalle
(tosin rakkaalle) maailman tappiin asti.

Vierailija

Selailin eilen hajamielisesti Et-lehteä ja osui silmiini yksi lukijapalaute, jossa arvosteltiin myös lehteä siltä kantilta, että se on liian Hesakeskeinen eikä siinä ole mitään miehille. Jotenkin tuli mieleeni, että niinpä taitaa rehellisesti sanoen olla! Vähän on juttuja muualta kuin pääkaupunkiseudulta ja onko toimituksessa yhtäkään miestoimittajaa tai juttua jonka olisi kirjoittanut mies?

Nyt tuo lehti on kotona, joten en pääse varmistamaan asiaa mutta miten on?
Olisiko mahdollista pyytää miehiä kirjoittamaan juttuja ja samoin pyytää muualla asuvilta toimittajilta/ihmisiltä juttuja lehteen.

Olen itse tyytyväinen monivuotinen lukija, mutta vaihtelu virkistäisi minuakin. Itse en joka lehden pukeutumis/meikkijuttuja lue, joten niistä säästyvät sivut luovuttaisin mielelläni "maakuntaosioihin". Kerta vuoteen muotisivut kiinnostavat kyllä.

Et lehtihän voisi kysellä lukijapalautetta siitä, mitä uutta lehteen haluttaisiin?

Vierailija

Minä puolestani vaihdan lehteä, jos miestenjuttuja lisätään! Ei kiinnosta lentokoneasiat eikä remontit.

Vierailija

Minä rrrrakastan matkailujuttuja!
Ikinä en ole ulkomaille päässyt, no kerrran kävin Tukholman-risteilyllä nuorena ;).
Passiakaan minulla ei ole koskaan ollut...
Omat lapset ovat ulkomailla käyneet sitten minunkin puolestani,
olleet jopa koululaisina viikkoja koululeireilläkin ulkomailla...

Äitiparka oli kotona maha kuralla kun teini oli Lontoossa viikon ja oli pommiuhkauksia... :((

Minulle ET on "ikkuna" ulkomaailmaan, koska en liikuntarajoitteisena paljon ulos saati matkoille pääse.
Toki netin kautta sitten tutkin kiinnostuneena lehden juttujen kannustamana ,
millaista ko. kohteessa onkaan...museot ja seudun historiaa...
Googlen katunäkymien avulla reissailen Lontoot sun muut kun alkaa Suomi "ahistaa",hyvä kohde tutkia myös hotellien ja ravintoloiden tarjontaa... :)

Harrastan siis "nojatuolimatkailua",ja ahhh kuinka ihanaa onkaan reissata siellä sun täällä,
ja kuitenkin voi yöpyä omassa, turvallisessa sängyssä ;D

"Nojatuolimatkaaja"

Vierailija

En tilaa mitään tallaisia lehtiä, sillä kaikissa lehdissä poikkeuksetta on niitä iänikuisia jukkisjuttuja, mitkä ei kiinnosta
Samat naamat kiertää lehdestä toiseen

Vierailija

Minä olen tuo yllä yx kirjoittaja.Elitistien lehti on pääasiassa.Tavallinen pien eläkeläis mummo ei paljoa löydä itseään kiinnostavaa.
Julkkikset pärjäävät kyllä tässä maailmassa,samoin rikkaat eläkeläiset ,jolla on varaa valita,asuvatkos kaupungissa,maalla vai Espanjassa?
Me suuret ikäluokat,jotka harrastimme tätä pien viljelys tilaa henkemme pitimeksi,ei ole valinnan vaputta.Tuotimme leipää,kananmunia,maitoa kaupungin rouville.Teimme tosi raskasta työtä itseämme säästämättä.Nyt saamma tulokseksi pientä eläkettä.Edelleen olemme täällä maalla yksinkertaisesti siitä syystä,että rahat riittävät juuri kaupan maitoon,leivän syrjään ja ylä huuli leivän päälle.
Olisi mukavaa lukea myös esim,kohtalo tovereista ympäri Suomen.Ei mikä huulipuna nyt on just se pakko saada.Tai minkä värisillä palttoilla mennään Etelän lämpöön?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat