Kommentit (7)

Vierailija

Mulla vanha Rolex, isänä aikoinaan Amerikasta hankkima. Taulussa lukee Daytona ja koneisto ilmeiseti Zenith joskus 60 luvun lopulta. En tiedä kelloista paljoakaan ja epäilen että väärennös, eihän Zenith ja Rolex kuulu yhteen. Jos joku kiinnostunut voisin siitä luopua, oisko 50 Euroa liikaa ?

nipsu

Vierailija kirjoitti:
Mulla vanha Rolex, isänä aikoinaan Amerikasta hankkima. Taulussa lukee Daytona ja koneisto ilmeiseti Zenith joskus 60 luvun lopulta. En tiedä kelloista paljoakaan ja epäilen että väärennös, eihän Zenith ja Rolex kuulu yhteen. Jos joku kiinnostunut voisin siitä luopua, oisko 50 Euroa liikaa ?

Kävikö kaupaksi? :)

Janne

Vähän myöhäinen kommentti kun nyt näin tuon sivun, mutta jos sinulla vielä tuo on niin voin ostaa. Kerään outoja kelloja :-)

vieras

minulla olisi kellosepän taskukello joutilaana, kolmella maalauksella, takana ja taulun suojassa molemmin puolin. Koneisto 17 kivinen kunnossa oleva koneisto. Vähän käytetty mutta silloin tällöin vedetty että yljyt ei karkaa akselien ja kivien väleistä pois. Tarkka käyntinen. Arvo tuntematon, ei kumminkaan kauhean korkea.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat