Yhteinen linkkiketju kaikille keskusteluille

Vierailija

Uutena tulokkaana olen huomannut, että NettiET:ssä hyvin moneen keskusteluun liittyy hyvin pian milloin mikäkin linkki. Se voi olla joko keskustelunaiheeseen tai vanhaan ketjuun liittyvä.

Toinen huomioni kuitenkin on se, että nämä linkitykset tyssäävät keskustelun lyhyeen. Varmaan kuitenkin kunkin keskustelun aloittaja haluasi keskustella juuri aloittamassaan ketjussa asioista eikä hypätä jonnekin muualle.

Lienenkö ainoa ajatuksineni vai onko kukaan muu huomannut samaa?

Kommentit (6)

Vierailija

Saman olen huomannut minäkin. En k o s k a a n avaa nettiET:ssä viesteihin liitettyjä linkkejä. Olen kiinnostunut täällä kirjoittavien o m i s t a mielipiteistä.

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Haluaisin rekisteröityä mutta ei onnistu vaikka olen palautteen antanut-niin olkoot

Olen saanut pari palautetta asiasta ja vastannut heille eilen. Jos et ole toinen heistä, otatko yhteyttä uudelleen.

Sari
(sari.alho @ sanoma.com)
poista välilyönnit @-merkin ympäriltä

Vierailija

Miksi ET-lehden netti toimii usein niin huonosti?
Eihän tämä nyt pitäisi olla mitään avaruus-tegnologiaa alan osaaville ihmisille.

kysyy Bitti

Vierailija

Tarkoitatko keskustelun aloittaja, että kaikki mahdolliset eri keskusteluihin
liittyvät linkit pitäisi mielestäsi laittaa aiheesta irrotettuna tämän otsakkeen alle:
"yhteinen linkkiketju kaikille keskusteluille"?

>>Anonyymi 09.02.2012 20:11
Saman olen huomannut minäkin. En k o s k a a n avaa nettiET:ssä viesteihin liitettyjä linkkejä. Olen kiinnostunut täällä kirjoittavien o m i s t a mielipiteistä<<

Tätä ajatusta en oikein ymmärrä, omien mielipiteiden täydennykseksi asiaan oleellisesti
liittyvät linkit ovat usein mielestäni ihan paikallaan.

Joissakin keskusteluissa on kyllä tullut esille, että kaikki eivät uskalla avata
(virusten pelosta) mitään linkkejä, eivät edes YLE´n linkkejä.

Vierailija

[quote]
Tarkoitatko keskustelun aloittaja, että kaikki mahdolliset eri keskusteluihin
liittyvät linkit pitäisi mielestäsi laittaa aiheesta irrotettuna tämän otsakkeen alle:
"yhteinen linkkiketju kaikille keskusteluille"?

Ei tietenkään tämän otsakkeen alle vaan erillisenä niin kuin jokin "Sana on vapaa" tai vastaava. Eihän se tietenkään toimisi, mutta saahan sitä ehdotella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat