Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Eläke, laki ja oma talous Onko osa-aikaeläkeläinen eläkkeellä? Onko osa-aikaeläkeläinen eläkkeellä? Vierailija klo 12:04 | 12.2.2012 Olen osa-aikaeläkkeellä ja yli 65-vuotias, siis eläkeiässä. Jatkan vielä osa-aikaeläkkeellä oloa. Kuuluuko minulle eläkeläisalennukset ja jos kuuluu, niin millä todistan olevani "eläkeläinen"? Ilmoita asiattomaksi Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Alueen etusivulle Keskustelun etusivu | Eläke, laki ja oma talous Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Eläke, laki ja oma talous Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Sana on vapaa Eläke, laki ja oma talous Terveys Matkat Mummot Runot Piha & puutarha
Olen osa-aikaeläkkeellä ja yli 65-vuotias, siis eläkeiässä. Jatkan vielä osa-aikaeläkkeellä oloa. Kuuluuko minulle eläkeläisalennukset ja jos kuuluu, niin millä todistan olevani "eläkeläinen"?