Tutustuminen

Vierailija

Hei, kuinka lähestyä naista, jonka kanssa on jakanut käytännön asioita ja sitä kautta hän tietää minusta paljon, mutta minä en hänestä esim. ikää, joka on vaikea arvioida, kun on hyvä ihoinen, vähä meikkinen, voi olla 45-55v ja itse jo kuitenkin 60v täytetty? En nyt mielellään täräyttäisi päin näköä, oleks mä liian vanha lauseella.

Kommentit (11)

Vierailija

Unohda koko asia  jos heti tarvii puuttua  toisarvoiseen.  Mihin sinä niitä vuosia tarvit.   Oikeista aiheista juttelemalla  aihe selviää  ohimennen.

Pitäisi lähteä 6 kymppisiä juhlimaan  välimerelle.  Lähdetkö remmiin. ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei, kuinka lähestyä naista, jonka kanssa on jakanut käytännön asioita ja sitä kautta hän tietää minusta paljon, mutta minä en hänestä esim. ikää, joka on vaikea arvioida, kun on hyvä ihoinen, vähä meikkinen, voi olla 45-55v ja itse jo kuitenkin 60v täytetty? En nyt mielellään täräyttäisi päin näköä, oleks mä liian vanha lauseella.

Sanon vaan, että et voi olla tosissasi, tuon ikäinen mieskö ei muka tietäisi miten naista kohdataan ja kohdellaan.

Voin käsittää jos olet epäsosiaalinen törppö.

Tai haluat jollekin toiselle tiedottaa, että olet löytänyt nuorempaa panoa.

Vierailija

Kateellisen puhetta. Monesti täällä vastataan negatiivisesti asiallisiin kysymyksiin. Samoin peukuttaminen.

Unohdä ikävuodet. Ne on vaan paperia. Itse seurustelen 12 vuotta vanhemman naisen kanssa.

Kun ollaan jo 50 korvilla, ei ne vuodet paina eikä vanhenna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kateellisen puhetta. Monesti täällä vastataan negatiivisesti asiallisiin kysymyksiin. Samoin peukuttaminen.

Unohdä ikävuodet. Ne on vaan paperia. Itse seurustelen 12 vuotta vanhemman naisen kanssa.

Kun ollaan jo 50 korvilla, ei ne vuodet paina eikä vanhenna.

"Unohda ikävuodet ne ovat vain numeroita...sanoi joku, joskus!

"Samoin pukeutuminen" tarkoitatko, että ikäihmisen pitäisi olla nuoren aikuisen naisen oloinen, pukeutua kuin teinityttö? Ymmärrän jos tuo 50-60 vuotias mies on vielä hakemassa aikuisuuttaan. Sellainen mies tahtoo muuttaa naisensa mieleisekseen. Mutta itseään arvostava nainen pukeutuu juuri niin kuin itse tahtoo ja  kuinka on rahkeissa varaa laittaa rahaa vaatteisiin ja muihin pukeutumistarpeisiin. 

Vierailija

Viesti 4  Voi hyvää päivää! Lukemisen ymmärrys olisi todellakin suotavaa!

Peukuttaminen  palstalla ei toki tarkoita PUKEUTUMISTA!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Unohda koko asia  jos heti tarvii puuttua  toisarvoiseen.  Mihin sinä niitä vuosia tarvit.   Oikeista aiheista juttelemalla  aihe selviää  ohimennen.

"Lähdetkö remmiin", empä kysyisi ikänaiselta noin! Muistan kun lapsuudessa sanottiin, että saat remmiä jos et tottele. Sitä isän uumalla olevaa nahkavyötä eli remmiä! Sillai!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

"Lähdetkö remmiin", empä kysyisi ikänaiselta noin! Muistan kun lapsuudessa sanottiin, että saat remmiä jos et tottele. Sitä isän uumalla olevaa nahkavyötä eli remmiä! Sillai!

Lähdin ajatuksesta että kyseessä on fiksu nainen.  Mutta tilaa sinä  Kaalimadosta joku vispilä että piristyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut isukkisi remeli tehä sinusta sosiaalisempaa.. Kauna vaivaa vielä vanhoilla päivillä.

Yritätkö taas kääntää toistenkin kirjoittelijoiden mieltä, kuvitelmillasi!

Ei se nyt ihan noin mene kun kuvittelet. Minua ei ole koskaan lyöty lapsena eikä aikuisena. Minulla oli maaliman kiltein isä..ja olen perinyt luontonsa häneltä, ahkera, kiltti, sosiaalinen, tunnollinen, oikeudenmukainen ja  miellyttävä kaikin puolin.Se siitä sosiaalisuudesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lähdin ajatuksesta että kyseessä on fiksu nainen.  Mutta tilaa sinä  Kaalimadosta joku vispilä että piristyt.

Minullahan on jo se sinun antama lahjaky....pä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Fiksu nainen huomaa ja kieltäytyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ha Ha  Täällä tuntuu olevan lähes ainoastaan  isänsä remmillä pahoinpideltyjä pölvästi tasoisia

kirjoittajia, jotka ei pysy aiheessa ja sana muutenkin hukassa. Tuo negatiivisuus on silmiinpistävä piirre useimmissa kommenteissa.

Ha Ha Oliko aihe kenties toisten kirjoittajien silmiinpistävä negatiivinen arvostelu?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat