Mielipiteesi keskustelupalstoista

Vierailija

Koetko itsesi kuuluvaksi joukkoon, vastataanko kysymyksiisi ja saatko itsellesi mielihyvää, sitähän sieltä varmaan jokainen haluaa kun keskusteluun osallistuu?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Keskustelupalstojahan on vaaaaaltavan paljon,
ja toisissa viihtyy,
...toisissa ei....

Viihdyn palstoilla joissa saa asiallisiin kysymyksiin asiallisen vastauksen.
Olin aika hämmästynyt ...ja pahastuinkin ,
kun eräällä palstalla kysyin neuvoa jäätyneitä vesiputkia koskien,
ja yksi asiallinen vastaus tuli jonka jälkeen alkoi tulla haukkumisia...

-olin kuulemma idiootti joka antaa putkistonsa jäätyä,
-laiskuri joka ei pidä kiinteistöstään huolta ja
- lopuksi polttaaa koko mökin kun sulattaa
jäätynyttä putkea avotulella ;D

Ei tullut mieleenkään vaan tarkistin kyllä että putkimies joka tulee homman hoitelemaan ,
on ihan
oikea ammattilainen eikä "valeputkimies".
Ja palovakuutuskin on kunnossa...
"Sähköt katkolla"

Vierailija

Todellakin keskustelupalstoja on monta , juuri tutustuin mukavien asioitten kalenteriin sielläkin samat ihmiset kirjoittelee kun monella muullakin palstalla.

Nimimerkillä kirjoitettaessani olen huomannut että joutuu ikäänkuin hampaisiin ehkä jonkin tarkoituksettoman mielipiteen tai jonkun muun asian vuoksi mikä ei ehkä valta osaa keskustelijoista miellytä.

Olen kokeillut sitä että jos anonyyminä kirjoitan jotain saan paljon paremmin osallistujia mielipiteilleni ja kysymyksilleni vastauksia. Sen takia en tännekkään nimimerkkiäni laita. Miksi minäkin kirjoittelen, niin saadakseni itselleni hyvää mieltä. Pahimmillaan tänne kirjoitteleminen voi tuottaa jopa lisää pahaa oloa ainakin joskus minulle.

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kirjoittelen muutamilla keskustelupalstoilla ja kullakin aina samalla nimimerkillä, ei aina "Vanha elli" vaan siis palstakohtaisesti. Tosin poikkeuskin on. Olen saanut keskustelua aikaan ja enimmäkseen asiallisia vastauksia.

Omana kriteerinäni on, että sen mitä johonkin kirjoitan voisin sanoa kasvotustenkin. Jos joku epäasiallisesti vastaa, se on hänen asiansa tai siis varmaan oman pahanolonsa syytä.

En tunne kuuluvani minkään keskustelupalstan joukkoon enkä hae mielihyvää vaan muuten vain joskus kirjoittelen. Hyvää oloa tuo m.m. oheisen kuvan edustama harrastus.

Vierailija

Melkein kaikilla keskustelupalstoilla on aina niitä "neropatteja" jotka tietää ja osaa kaikki hyvin. He alkavat aina sopivasta asiasta pottuilun ja vinoilun. Keitä he ovat, jollain lailla katkeria, syrjäytyneitä tai joilla muuten on tapana "huudella aidan takaa", kun voivat esiintyä tuntemattomina. Saavat siitä jonkin laista tyydytystä itselleen. Poikkeuksellisesti vastaan ilman nimimerkkiäni.

Vierailija

Lainaus:

Melkein kaikilla keskustelupalstoilla on aina niitä "neropatteja" jotka tietää ja osaa kaikki hyvin. He alkavat aina sopivasta asiasta pottuilun ja vinoilun. Keitä he ovat, jollain lailla katkeria, syrjäytyneitä tai joilla muuten on tapana "huudella aidan takaa", kun voivat esiintyä tuntemattomina. Saavat siitä jonkin laista tyydytystä itselleen. Poikkeuksellisesti vastaan ilman nimimerkkiäni.

Tämä on yksi surkeimmista joissa olen vieraillut, kaikenlaisen Pa##n jauhanta sallitaan ei ole edes nimimerkkejä, jotta tietäis kuka kulloinkin kirjoittaa, näin ollen voi vaikka itse vastata omaan kysymykseen muitten sitä tietämättä, jos olin rekistöröitymis velvoite, nimimerkki tulisi joka tekstiin automaattisesti sillä muutoin ei voisi kirjoittaa palstalle, trollitkin saataisiin kuriin!

Vierailija

Minä seuraan keskuselu palstoja kyllä aika aktiivisesti.Tänne en aika ajoin pääse kirjoittamaan vastauksia nimimerkilläni,nyt näyn pääsevän.Joskus tulee nimimerkisi Anonyymi vaikka olen kirjautunut.
Otan kantaa keskusteluihin jos aihe kiinnostaa. Aloitteita teen harvoimmin.
Minulla on peräti neljä keskustelupalstaa joita seuraan päivittäin .
Sitten on harrastus palsta jossa olen ollut 2 vuotta ja sieltä on tullut jo ystäviä. Kirjoitamme kaikenlaista ,myöskin omasta elämästämme eikä vaan yhteisestä harrastuksesta .Se on mukavaa.
Minulla on eri nimimerkki kaikilla keskustelu palstoilla ,mutta siellä sitten aina sama.

Vierailija

Seuraan päivittäin kuutta palstaa, kolmelle kirjoitan ja kahdelle olen kirjautunut käyttäjäksi jo aikoja sitten.
Tänne en ole rekisteröitynyt, koska viime aikoina useammalta palstalta hakkerit ovat paljastaneet yhteystietoja ja niinpä into levitellä omia tietoja nettiin on lopahtanut.

Ihan itsestä on kiinni miten kirjoittaa anonyymina. Kaikenlaista pöhinää täälläkin näkee, mutta ei niistä anonyymien sivalluksista kannata anonyymina välittää. Kuran lentäessä ajattelen, etteivät nuo minua oikeasti tunne, en minä ole idiootti tai potaskan puhuja. Sääli suppean sanavaraston omistajia.

Vierailija

Vanhan Ellin toiminta onkin hyvä esimerkki kun ei ikäänkuin pestaudu kenenkään joukkoon vaan kirjoittaa silloin tällöin ja silloin kun huvittaa. Joskus vain virta vie mennessään ja mukava kirjoitella. Mutta jos päivittäin olet tietyllä palstalla ja odotat että saisit jotain kannanottoja etkä niitä saa. Silloin varmaan kokee ikäänkuin alemmuutta muita ahkerasti toisiaan huomioon ottavia kirjoittajia kohtaan.

Vierailija

Keskutelupalstoilla on kiva olla jossain minua on syytetty valehtelijaksi,murhaajaksi ja luultu jopa mieheksi:D t. norpannahka-asunainen:D

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä olen aika uusi näissä ympyröissä. Minä vielä jaksan ihmetellä sitä kirjoa, nihin täällä törmää. Vaikka pitäisihän se tietenkin tajuta, että nimettömyys antaa mahdollisuuden toteuttaa kaikki kiusaamishalut ja pahan olon purkutavat. Onneksi on toisenlaistakin kirjoittelua

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

ei ole edes nimimerkkejä, jotta tietäis kuka kulloinkin kirjoittaa, näin ollen voi vaikka itse vastata omaan kysymykseen muitten sitä tietämättä, jos olin rekistöröitymis velvoite, nimimerkki tulisi joka tekstiin automaattisesti sillä muutoin ei voisi kirjoittaa palstalle, trollitkin saataisiin kuriin!

Nimimerkittömänä kirjoittelu todella madaltaa ja kuihduttaa. Hankala syntyä keskustelua, kun kohdentaminen anonyymien kirjoituksiin on hankalaa. Voisihan kirjouttautumatonkin ottaa jonkin nimimerkin ja kirjoittaa sen vaikka tekstin jälkeen.

Onneksi joissakin osioissa on kirjautumispakko, jos aikoo lähettää valokuvia. Ne ketjut ovatkin asiallisempia ja hyvä edes niin.

Vierailija

Minä käyn täällä katsomassa mistä milloinkin puhutaan. Otsikosta päätän, avaanko lenkkiä, eli kiinnostuksen mukaan lueskelen terveyttä, matkustelua, sana on vapaa ja harrastukset. Vielä ei ole kukaan kimppuuni käynyt, pari kiitosta on tullut. Yritän olla positiivinen ja kannustava, en arvostele muita. Eriävän mielipiteeni ilmoitan, mutta ottamatta kantaa kenenkään muun mielipiteeseen... siis siihen, onko se mielestäni väärin vai oikea. Välillä meinaa leimahtaa, kun käydään kimppuun, eihän niin pitäisi tehdä. Kirjoitan anonyyminä, vaikka ei minulla mitään salattavaa ole... eihän nikkinikään paljasta, kuka oikeasti olen.

Vierailija

Eihän tässä varmaan olekkaan kysymys siitä, että anonyyminä on helppo ilkeillä. Voihan kirjautunutkin ihminen välillä olla ilkeä ja kirjoitella anonyyminä.

Itse koen anonyyminä niin kuin kirjautuneenakin kirjoittavani sitä mitä voisin toiselle sanoakkin päin naamaa , mutta asiallisiinkaan huumorilla höystettyihin kertomuksiin ei aina saa kannan ottoja. Tai sitten jos yksi sattuu ottamaan kantaa niin eikö heti toiset perässä.

Ihan sama oletko jossakin ryhmässä pöydän ympärillä juttelemassa tai täällä niin samaa syrjintää voi saada osakseen. Enkä tässä tarkoita vain itseäni vaan yleisesti kaikkia jotka ovat näin tunteneet. Mutta täällähän ei tosiaan ole pakko olla, ja olenkin kokenut helpottavaksi kun ei tarvitse aina olla täällä kurkkimassa mitä kirjoitellaan ja saako mielipiteitä kirjoittamalleen asialle.

Vierailija

Onkohan ne kiusaamishaluiset nettikirjoittajat entisiä/nykyisiä koulukiusattuja ?
Tai työpaikkakiusattuja , jotka "jakaa " pahaa oloaan eteenpäin...?

Kouluampumiset ja -puukotukset on ainakin olleet semmoisia että tekijänä
on ollut vuosikausia kiusatuksi tullut......
Olen nähnyt omassa elämässä että kiusaaminen alkaa jo hiekkalaatikolla,
aikuisten siihen puuttumatta....
Lapset saavat huonoa esimerkkiä tv:stä, etenkin kun katsovat ohjelmia ilman aikuisen seuraa...

Isoäitinä kannan huolta siitä...
en toivo että lapsenlapseni tulisivat kiusatuksi tai kiusaisivat itse muita..
tai antaisi siihen "hiljaisen hyväksynnän" katsomalla vaieten vierestä kun toisia kiusataan...

"Mut Mummo, ne vetää suakin lättyyn jos kerrot aikuisille" tuumasi alaluokkalainen kun aiheesta puhuimme.
Tarkoitti varmaan että jos hän kertoisi,kostettaisiin se hänelle...

Kyllähän ne eräät "lapsikullat" haistattelevat Mummoillekin kun niitä ojentaa ,
ettei saa tupakoida kerrostalon ovenpielessä,
ja kauppaankin on ikävä mennä kun teinit räkivät ovenpielessä limalönttejä tupakkatauollaan
eli ovat karkkiostoksilla ruokatauolla...jättävät "ilmaisen" kouluaterian syömättä ja ostavat sen sijaan limsaa ja muuta terveellistä,
ja ovat sokerihumalassa loppupäivän sekä häiriköivät niitä jotka tahtoisivat kuulla ,
mitä Ope yrittää luokan edessä iltapäivällä kertoa... :((

Mitenköhän se "roskaruoka" korreloi kiusaamiseen ja häiriökäytökseen?

Vierailija
Vanha elli

Kirjoittelen muutamilla keskustelupalstoilla ja kullakin aina samalla nimimerkillä, ei aina "Vanha elli" vaan siis palstakohtaisesti. Tosin poikkeuskin on. Olen saanut keskustelua aikaan ja enimmäkseen asiallisia vastauksia.

Omana kriteerinäni on, että sen mitä johonkin kirjoitan voisin sanoa kasvotustenkin. Jos joku epäasiallisesti vastaa, se on hänen asiansa tai siis varmaan oman pahanolonsa syytä.

En tunne kuuluvani minkään keskustelupalstan joukkoon enkä hae mielihyvää vaan muuten vain joskus kirjoittelen. Hyvää oloa tuo m.m. oheisen kuvan edustama harrastus.

Ananaskirsikkahan se siinä :)

kotu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat