Teetkö palstalle useinkin omia aloituksia.

Vierailija

Vai vastailetko mieluummin toisten aloituksiin, vai selailetko ja lueskeletko.

Kommentit (8)

Vierailija

Teen kaikkea näitä. Koen että saan enemmän anonyyminä keskustelua aikaan enempi kuin nimimerkillä. Vaikka jotkut ovat sitä mieltä että kirjautua pitää ja olla ainaskin nimimerkki.

Vierailija

Lainaus:

Teen kaikkea näitä. Koen että saan enemmän anonyyminä keskustelua aikaan enempi kuin nimimerkillä. Vaikka jotkut ovat sitä mieltä että kirjautua pitää ja olla ainaskin nimimerkki.

Nimimerkki pakko oplisi hieno systeemi selkeentysi kuka mitäkin on asioista mieltä vaikkei oikeaa henkilöllisyyttä tietäisikään, jos on täällä Pekka on sitten kaikissa viesteissään sitä!

Vierailija

Teen aina silloin tällöin aloituksia anonyyminä, mutta usein vain vastailen muiden aloituksiin, jos ne minua kiinnostavat. Välillä tyydyn vain selailemaan palstoja. Aina yritän kyllä asiallisesti ja ystävällisesti kirjoitella. :)

Vierailija

Nimimerkki pakko oplisi hieno systeemi selkeentysi kuka mitäkin on asioista mieltä vaikkei oikeaa henkilöllisyyttä tietäisikään, jos on täällä Pekka on sitten kaikissa viesteissään sitä![/quote]

Niinpä niin, anonyymi10.27. Mutta se on kuitenkin henkilökohtaisempaa nimimerkillä ja sitten pitäisi olla aina huomioimassa kaikkien mielipiteitä jotta ikäänkuin kuuluisi nimimerkkiläisten joukkoon. Ja toisekseen jos olisi miespuolinen keskustelija täällä naisten joukossa niin saisi huomion vaikka laittaisi pelkän nimimerkin ja muutaman rivon kommentin. Ei passaa minulle.

Vierailija

Olen aloittanut joitakin kertoja aloituksen ,mutta nytkin viime viikolla aloitin keskustelua laskiaisen muistelulla niin sitä viestiä ei heti kohta näkynyt missään .Kukaan ei kerennyt vrmasti vastata ja nytkään sitä ei vatsaamattomanakaan näy missään .Miksi poistettiin?
Minä en myöskään hetikään jokakerta pääse vatsaamaan nimimerkilläni, vaikka ole kirjautunut niin kirjotukseen tulee anonyymi.Tästä olen valttanut palutteisiin vaan vikaa ei löydy.
Mielelään kirjoittaisin aina nimimerkillä. Tälläkään kertaa nimimerkki ei ilmestynyt tuohon vastauksen alkuun ,mutta tämän kirjoitteli nim-Rusina

Vierailija

En minä ainakaan ole ollut innokas avaamaan uutta keskustelua, vaikka otan osaa muiden aiheisiin.
Joskus koetin nimmarilla, mutta olin aina toisten hampaissa. Se ei ole mukavaa. Oletan, että juuri sen vuoksi on hyvä kirjoitella ns. tuntemattomana.

Vierailija

Hei Rusina oletko tarkistanut että kirjautuminen on onnistunut. Minulla on käynyt monta kertaa niin että vaikka kuinka mielestäni kirjoitan oikeat osoitteet niin se ei hyväksy niitä. Pitää monta kertaa yrittää ennenkuin onnistuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat