Tuleeko sinulle paljon lehiä.

Vierailija

Hesari nyt lienee välttämätön asui missäpäin tahansa?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Lainaus:

Hesari nyt lienee välttämätön asui missäpäin tahansa?

Näppäimistöni on jollain tapaa rikki joutuu joskus painamaan ueita kertoja , jotta kirain ilmestyy näytölle, momento pitää avata ja putsata.

Lehti, lehi joo tee kijain ainin, tämä on sökö.....

Vierailija

Alle tonnin kuukausituloilla ei lehtiä juuri tilailla. Olen 6-kymppinen ja olen koko ikäni pärjännyt ilman Hesaria. Kysynkin, miksi se on välttämätön?

Vierailija

Testi otin vanhasta koneesta näppäimistön, tämä näyttäisi toimivan mutta kirjaimet on hyvin kuluneet, pitänee ostaa uusi näppäimistö kunhan arki koittaa, ei ole hyvä tämäkään kun ei muista missä mikin kirjain on.

Vierailija

Lainaus:

Alle tonnin kuukausituloilla ei lehtiä juuri tilailla. Olen 6-kymppinen ja olen koko ikäni pärjännyt ilman Hesaria. Kysynkin, miksi se on välttämätön?

No voihan ne pääuutiset lukea netistäkin.

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Sanomalehti tulee ja muutama muu lehti. Meillä on taloyhtiössä kierrätyshylly, jossa liikkuu erittäin monenlaisia lehtiä. Nyt on alkanut tulla ET-lehtikin, joten taidan lopettaa senkin tilauksen. Niitä lehtiä on niin paljon, että otan vain valikoiden ja palautan seuraavan lukijan käyttöön.

Eilen otin juuri pari Tieteen Kuvalehteä, Kunto&terveyden ja muutaman naistenlehden. Tuo kierrätyshylly on tosi hyvä ja toimiva juttu. Lehdet ovat melko tuoreita, osa jopa tältä vuodelta. Ihmisillä ei taida olla enää tapana keräillä vuosikertoja niin kuin joskus ennen.

Vierailija

Yhtään lehteä ei tule tilattuna, Uutisvuoksi ja Vartti ja Imatralainen tulevat ilmaisjakeluina,
netissä luen kaikenlaisia lehtiä,Hesariakin ;D
paljon on vielä lukemattomia lehtiä netissä, joihin en ole ehtinyt tutustua...

Töissä ollessa tilasin ET,
nyt käyn kirjastossa sen lukemassa, lainatakin saa vanhempia numeroita kotiin..

Sillon tuli muitakin,
nyt luen netissä kaikenlaista ja olen huomannut että oikeastaan lehdissä on vain kamalasti mainoksia ja
isot kuvitukset artikkeleihin,
varsinaista txt aika vähän....

En halua niistä mainoksista enää maksaa, ja nättiä kuvia mulla on oma lehtikaappi pullollaan,
siellä on menneitten vuosien "lehtiparhaudet" tallessa :D
Selailen niitä kun kaipailen silmäniloa, matkailujuttuja etenkin...

Postilaatikossanikin on "ei mainoksia, kiitos"-lappu ....on paperinkeräyslaatikolle niin pitkä matka.. ;)

Hesari lämmittää kyllä mukavasti takapuolen alla kun istun jääkentän laidalla
katselemassa penkiltä lastenlasten touhuja ... semmonen vanha sunnuntaipainos , hyötykäyttöä ja kierrätystä parhaimmillaan.. ;)

Vierailija

Kyllä tulee pari naistenlehteä ja Hesari vaikka olenkin pienituloinen eläkeläinen. Mutta en polta enkä liiemmin käytä alkon tuotteita joten lehtiin pitää olla varaa. Kirjastosta kyllä löytyy lehtiä luettavaksi moneen makuun, mutta Hesari on mukavampi lukea kotona eikä tarvitse jonotta omaa vuoroaan.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

No voihan ne pääuutiset lukea netistäkin.

Miksi ihmeessä pitäisi juuri Hesari tilata, kun en asu sillä suunnalla? Täällä ilmestyy ihan monipuolinen paikallislehti. Tosin sitäkään minun ei ole varaa tilata, mutta netistä voi lukea uutisia.
Ainoastaan Valitut Palat minulle ilmestyy, ja senkin lopettamista olen taas ajatellut. Muita aikakauslehtiä saan ihan mukavasti sukulaisiltani, vaikka niissä ei sitten ihan juuri tämän hetken/päivän asioita olekaan.

Vierailija

*Hesari on mukavampi lukea kotona *
mulle tuli Hesari jonkun aikaa, mutta lopetin tilaamisen koska siinä on niin valtavasti mainoksia yms.

En halua "lukea" kotonakaan mainoksia.
Netistä voin lukea haluamani uutiset ilman silmille pomppivia mainoksia.
Nivelkulumien vuoksi lehtien lukeminen netissä muutenkin helpompaa
kuin levitellä mieletöntä paperinippua edestakaisin...

"Säädöt kohdallaan"

Vierailija

Minulle tulee Me Naiset,Kotivinkki,Kodin Kuvalehti,Viherpiha,Voi Hyvin,ja muutama Sisustuslehti,kaikki muutaman nron pätkiä,naapurin kans kierrätetään ja laitetaan eteenpäin.
Hesarin saan myös naapurista ja muut paikalliset pikkulehdet kauppojen yhteydestä,ja täältä netistäkin pystyy lukemaan vaikka mitä.

Joten aika menee mukavasti lukemisen parissa.

Vierailija

Munulle tulee paljon lehtiä ja luen ne kannesta kanteen. Ns.juorulehtiä ei tule .ETon tullu vuosikausia.
tilaan vielä tyttärelleni kerran viikossa tulevan naisten lehden ,kun hän ei raski yksinhuoltajana itse tilata, Ne lehdet saan sitten itsekin luettavaksi. Minun lehteni menevät taas tyttärelleni ja sieltä vielä hänen kaverilleen.
Sanomalehti tulee kyllä turhaan ,kun kuuntelen paikallisradiota ja kuuntelen uutiset radiosta ja televisosta.
Rahaa menee paljon lehtiin,kun miehelle vielä tulee pari ja Katso lehti tv ohjelmien takia.
No en tuhlaa muuhun humpuukiin.Lehdistä saan hyötyä ja ajanvietettä.

nim.Rusina

Vierailija

Miksi pitäisi Hesari tilata, mitä siinä on sellaista jota ei muissa lehdissä ole? Suomi on pitkä, pimeä ja pusikkoinen, eikä joka kolkassa edes tiedetä Hesarin olemassaoloa.
Täältä netistä voi ihan hyvin lukea kaikki tärkeimmät ja ajankohtaisimmat, siis realiaikaiset uutiset.

Kirjaston lukusali on monelle tärkeä paikka. Itselleni se on aamupäivä lenkin välietappi, siellä luen lehtiä. Ei niitä tavitse nykyään enää tilata.
Kyllä minulle silti tulee ET-lehti sekä yksi viikkolehti.Tuo talonyhtiön yhteinen lehtien vaihtohylly on tosi hyvä idea, aionkin esittää tuota seuraavassa kokouksessa.

Vierailija

Ne vakio lehdet on tilattu vuodesta toiseen

Etelä-Suomen Sanomat , Kotimetsä, Mtesästys ja kalastus, Itä-Häme, Maaseudun Tulevaisuus

Iltasanomat jA

Vierailija

Karkasi tuo kirjoitus liian aikaisin, pikkuneiti istuu sylissä ja laittoi viestin menemään liian aikaisin, haitanneekos tuo

Piti vielä sanomani, että Ilta-Sanomat ja Iltalehti luetaan netissä

Vierailija

Miksi ihmeessä Hesari on välttämätön? Kuka haluaa maksaa kymmenistä sivuista mainossaastetta. Samat uutiset kuulee televisiosta ja paikallislehdistä, joskaan itselleni ei tule edes niitä. Ei ole varaa tilata! Mutta hyvin pärjään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat