Kaikkea sitä sattuukin...

Hiihtäjä

Viime keväänä tulin mieheni kanssa hiihtomatkalta Muoniosta. Pysähdyimme ottamaan polttoainetta Pellon ABC tankilta. Siellä oli kaksi vanhempaa rouvaa tankkaamassa Mersuaan. Heillä oli ongelmia polttoaineen saannissa. Siinä me neljä ikääntynyttä sählättiin ja tuloksena oli, että heidänkin tankkaus tuli minun tililtäni. Ei se ollut heidän vikansa, mutta eihän tuo 45 euron summa kivalta tuntunut. Tällaista tämä nykytekniikka.

Kommentit (5)

Vierailija

Poistetussa viestissä kuvailin pari käytännön  juttua  mitä yleensä mamut harrastaa.

Eli puhtaasti varoitus .  Nyt mättää onnellisena  miinuspeukkuja.

Vierailija

Hiihtäjä kirjoitti:
Viime keväänä tulin mieheni kanssa hiihtomatkalta Muoniosta. Pysähdyimme ottamaan polttoainetta Pellon ABC tankilta. Siellä oli kaksi vanhempaa rouvaa tankkaamassa Mersuaan. Heillä oli ongelmia polttoaineen saannissa. Siinä me neljä ikääntynyttä sählättiin ja tuloksena oli, että heidänkin tankkaus tuli minun tililtäni. Ei se ollut heidän vikansa, mutta eihän tuo 45 euron summa kivalta tuntunut. Tällaista tämä nykytekniikka.

Ette huomanneet siinä paikalla vilkaista, paljonko tankkaaminen maksoi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poistetussa viestissä kuvailin pari käytännön  juttua  mitä yleensä mamut harrastaa.

Eli puhtaasti varoitus .  Nyt mättää onnellisena  miinuspeukkuja.

Lyllä mättää jollakin, onnellisesti, vain taito ilmaista itseään tekstillä puuttuu...ikävää, etät sinua ei ymmrretä, käytä enemmän sanoja, ei kukaan täällä pysty lukemaan ajatuksiasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan tollanen  korkeakoulutettu eläkeope.  Aika monta virhettä sait lauseeseen.

Saa olla ei haittaa, en ole mikään nipottaja niin kuin sinä. Minun alkaa olla näppikset jo niin vanhat, että jos en hakkaa kunnolla ei lähde teksti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat