Tatuoinnit

Vierailija

Mitä mieltä olette tatuoinneista? Ovatko kauniita vai rumia? Entä turvallisuus?

Itse olen sitä mieltä että sirot tatuoinnit ovat naisilla kauniita oikeissa kohdissa. Esimerkiksi nilkassa tai alaselässä. Olen myös ajatellut ottaa itselleni jossain vaiheessa kylkeen tatuoinnin (olen mies). Miehille sopii mielestäni myös hieman suuremmat tatuoinnit. En kuitenkaan haluaisi koko ihoa peittäviä tatuointeja, vaikka ne parhaimmillaan (esimerkiksi japanilaiset tatuoinnit) ovat todellisia mestariteoksia.

Suomalaiset kertoivat napakasti syitä, miksi he eivät haluaisi tatuointeja ihoaan koristamaan – tai rumentamaan.

Helmi uteli lukijoiltaan mielipiteitä tatuoinneista. Suurin osa lukijoista, 32 prosenttia, haaveili tatuoinnin ottamisesta, kun taas lähes saman verran lukijoita tyrmäsi jyrkästi nuo ihokuvat. 30 prosenttia lukijoista kertoi, ettei heillä ollut aikomustakaan hankkia sellaista ihoaan koristamaan tai "rumentamaan".

Monet olivat huolissaan siitä, miltä tatuointi näyttäisi ajan kuluessa, sitten kun tatuoinnin kantaja on jo kiikkustuolissa. Entä jos kuvaan kyllästyisi alta aikayksikön? Tatuointeja karsastettiin myös siksi, että niistä on vaikea päästä eroon.

http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/2012/02/1498573/suo...

Kommentit (8)

Vierailija

Eiköhän tämäkin mene siihen että avarakatseiset ihmiset hyväksyvät ja kukkahattutädit sanovat että ne ovat saatanallisia ja tuomitsevat ehdoitta.

Osaako joku muuten sanoa miten vanhasta kulttuurista mahtaa olla kysymys. Eikös näitä tatuointeja tehty jo niihin aikoihin kun Raamattu kirjoitettiin. Onkohan tähän SUUREEN KIRJAAN kirjoitettu mitään tatuointeihin liittyvää?

Vierailija

Kaunis on tatuointi kauniissa nuoressa vartalossa, mutta entä sitten......50vuoden ja 50kilon kuluttua, mitähän tuo kuvio esittää. Totuushan on se ,että vartalo muuttuu vuosien myötä.

Tatuoinneista "suuressa kirjassa" en tiedä mitään, koska harvoin jos koskaan sitä selailen.

Vierailija

Kaunis vartalo on kaunis ilman tatuointejakin, mutta
jokainen saa tehdä vartalolleen ihan mitä haluaa.

Kukkahattutäti, talvella pipo päässä :)

Vierailija

Lainaus:

En tykkää isoista tatskuista,mutta eihän ne mulla olekkaan.
Tässä toinen kukkahattutäti!

PIdätkö kuitenkin pienistä siroista tatuoinneista ja ottaisitko sellaisen itsellesi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat