Mukavien asoiden kalenteri 2012

Vierailija

Jatketaanko tästä mitä mukavia asioita kuuluu päivääsi tänä vuonna . Nuo vanhathan löytyy vielä jos joku niitä haluaa lukea. Minulla on vaivana tuo, etten pääse aina nimimerkilläni kirjoittamaan ,vaikka olenkin kirjautunut ,tulee vaan kaikesta huolimatta anonyyminä kirjoitus.Olen nim .Rusina

Tällähetkellä mukava asia on ,että lähden sunnuntaina tuetulle lomalla kylpylään 5 päiväksi.
Oletko sinä hakenut näitä lomia ja päässyt?
Minä olen pari kertaa ollut ja aina ovat olleet hyviä ja hyvin järjestettyjä. Olen tavannut siellä mukavia ihmisiä.
Tämä on hyvä lomailu mahdollisuus vähävaraiselle,jos sattuu paikan saamaan aika läheltä. Ihan kotikaupunkiin ei kuitenkaan huvita jäädä .Matkathan tässä on maksettava itse. Tälle lomalle mille nyt lähden on temana Naisten viikko.

Kommentit (3)

Vierailija

Hei!

Edelliselle kirjoittajalle vinkki: käypäs katsomassa www.lomajarjestot.fi -sivuja. Sieltä löytyy tietoa eri järjestäjien tuetuista lomista.

Itse olin muutama vuosi sitten Solaris-lomien järjestämällä lomalla Kylpylähotelli Rauhalahdessa, Kuopiossa. Siellä oli monipuolista vapaa-ajanohjelmaa. Silloin oli mahdollisuus ottaa lomalle mukaan joku ystävä (hänkin pääsi edullisesti). Olin sisareni kanssa, joten en juurikaan tutustunut uusiin ihmisiin. Itsestähän se tutustuminen on paljon kiinni.

Kyllä se kaiken kaikkiaan oli mukava viikko, vaihtelua tavalliseen arkeen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat