Oletteko terveyskeskuslääkäriinne tyytyväisiä?

Vierailija

Minä olen kokenut mielestäni liikaa suurpiirteisyyttä.
Minkälaisia kokemuksia teillä on, ja voiko niistä näin keskustella?

Kommentit (8)

Sekundaa

Kyllä on kokemusta,tämä ns.omalääkäri vaihtui kolme kertaa vuoden aikana,taas esittäytyy ja lääkäri selailee ruudulta viimeisimpiä tietojasi,tietämättä sinusta itsestäsi juurikaan mitään.ja kun käyntiaikaa on rajallinen määrä,ei juurikaan mitään varsinaista paneutumista tapahdu. Aivan kuin koko käynnin olisi tarkoitus varmistaa, että potilas varmasti ymmärtää ettei ketään oikeasti kiinnosta.

Noh,tottahan tuon ymmärsin,jäi vain kysymättä onko tarkoitus tällä kohtelulla muuttaa potilaan taudinkuva mielenterveyspuolelle....

Kun terkkarin mielestä olen näemmä "sekunda jo eläessään"
Näkyyköhän se oikein ulospäin vai pitäisikö pyytää B-lausunto siitäkin 😟

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Minä olen ollut erittäin tyytyväinen terveyskeskuslääkäriin joka on ollut omalääkärini pitkälti toistakymmentä vuotta. Koskaan ei ole tullut tunnetta ettei hän kuuntelisi minua. Hän on myös perusteellinen, kokeisiin ja kuvauksiin saan lähetteen aina kun siihen on tarvis. Osaan myös arvostaa pitkää hoitosuhdettamme, nykyäänhän sellainen on harvinaista.

Vierailija

Lääkäri käy satunnaisesti TK  tiloissa.  Joku ulkolainen jota ei ymmärrä.  En ole nähnyt. 

Aika on  tilattava  keskus-sairaalasta  eli käytävä paikan päällä.  Puhelimella tilaaminen ei toimi.

Palvelu on hyvää jos pääsee  sisälle.

Vierailija

Mökin muori kirjoitti:
Minä olen ollut erittäin tyytyväinen terveyskeskuslääkäriin joka on ollut omalääkärini pitkälti toistakymmentä vuotta. Koskaan ei ole tullut tunnetta ettei hän kuuntelisi minua. Hän on myös perusteellinen, kokeisiin ja kuvauksiin saan lähetteen aina kun siihen on tarvis. Osaan myös arvostaa pitkää hoitosuhdettamme, nykyäänhän sellainen on harvinaista.

Onko jossain terveyskeskuksessa todella omalääkäreitä?

Minulla vaihtuu lähes joka kerran kun siellä käyn.Joskus olen lääkäriin hyvinkin tyytyväinen,mutta joskus en!

Sekundaa

Mökin muori,sehän on aivan ideaali tilanne kun on sama lääkäri. Mutta vaikka terkkarissa sanotaankaan "omalääkäreiksi", se ei tosiaan tarkoita ettäkö lääkäri pysyisi samana,ainakaan omalla paikkakunnallani.

Kyllä aika moni tuntee itsensä terveydenhuollon heittopussiksi,niin kurjaa kuin se onkin. Olisipa ihanaa jos olisi yksi ja sama lääkäri jonka huomassa sairautensa kanssa taivaltaa 😊

Vierailija

Minulla on ollut jo noin seitsemän vuotta, kadeksankin taitaa jo tulla, sama puhekone, selittää ja selittää ummet ja lammet mutta ei pysy siinä tärkeimmässä, eli kuuntelisi potilasta! Pitäisi minut jo tietää ja tuntea, mutta silti tuputtaa lääkettä joka on jo sopimattomaksi todettu. Siis p....t välittää.

Labra-arvot olisi yli tai alle suositusten ei reakoi mitenkään. "Ei ole mitään lääketieteellistä syytä lääkitä sinussa mitään"! Siis hallelujaa olen täysin terve! Iiiihhhaanaaaa iiihannaaaa

Vierailija

Olen ollut tähän saakka tyytyväinen terveyskeskuslääkäreiden palveluun, koska mitään vakavampaa sairautta ei ole sattunut vielä onneksi kohdalleni. Jos on ollut tarvetta tarkempiin tutkimuksiin, labraan tai fysikaaliseen hoitoon olen aina saanut lähetteen. Ajanvaraus täällä toimii takaisinsoittosysteemillä ja tarvittaessa saa ajan akuuttilääkärin vastaanotolle, kiireettömissä tapauksissa vastaaotolle pääsee parin viikon päästä. 

Vierailija

Jos ei ole tyytyväinen terveyskeskuks omalääkäriinsä voi lääkärin vaihtaa, täyttää vain lomakkeen ja se on netissäkin mahdollista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat