Juoppohullut

Vierailija

Osa varmaan on taas ryypännyt itsensä kipeiksi, ja maksaneet vileä siitä riemusta, kannattaa varoa viinapirua se vaanii meitä kaiken aikaa, itse olen pysynyt lujana, ei ole mennyt centtiäkään viinaan vuosikausiin, säästyneillaä rahoilla voi laittaa esim. kotia kuntoon tai ostaa jotain mieluisaa, häätäkää viinapiru, ja alkakaa raittiiksi, viina tuo tullessaan rikoksia ja tuhoa!

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

Osa varmaan on taas ryypännyt itsensä kipeiksi, ja maksaneet vileä siitä riemusta, kannattaa varoa viinapirua se vaanii meitä kaiken aikaa, itse olen pysynyt lujana, ei ole mennyt centtiäkään viinaan vuosikausiin, säästyneillaä rahoilla voi laittaa esim. kotia kuntoon tai ostaa jotain mieluisaa, häätäkää viinapiru, ja alkakaa raittiiksi, viina tuo tullessaan rikoksia ja tuhoa!

Onkohan palsta teknisesti kunnossa kun tänne on ilmaantunut kaksi samanlaista viestiä täsmälleen samaan aikaan, sen ei pitäisi käytännössä olla mahdollista sen verran on tietoo näistä jutuista, palstalla täytyy olla jossain komentosarjassa olla virhe, sillä normaalisi kun viestin lähettää tekniikka pitää huolen, ettei ns. kaksois klikkauksella toinen samanlainen lähde vahingossa liikkeelle, se viive on usein n,. 20 sekunnin luokkaa joten se pitää tehhdä tahallaan jos niin käy. tosin palstan kellossa ei ole sekuntejja joten viesti on voitu tahalaankin tuplana lähettää, toimitus voisi tarkastaa palstan kunnon.
T: Virallinen valvoja

Vierailija

Lainaus:

Taas on jollain jäänyt lääkkeet ottamatta.

En usko tuohon, kyllä vika on palstan tekniikassa?

Vierailija

Kannattaaki muistaa viinan kirot, olen kuullut, että 95 % rikoksiin liittyy alkoholi jotenkin kuvioihin mukaan loput lienee talousrikoksia, joten voidaan päätellä, että huonoin ja paras kansan osa syyllistyy eniten rikosten tehtailuun!
Tavallinen väestö ei juurikaan rikoksiin sorru.
Viina takaisin kortille, eli viina kortti käyttöön, täten voidaan valvoa kunkin ihmisen viinan käyttöä, rinnalle pitäisi ottaa myös jonkunlainen ravitola passsi joka leimattaisiin kun käy juopottelemassa, tietty määrä leimoja joutuisi ikäänkuin jäähylle.

Vierailija

Kellä lie on sytyttänyt, kun on avannut tämän keskustelun viikonlopuksi :)

Paineet täytyy purkaa, on varmaan kauhistus olla alkoholistin mies tai vaimo.
Olen nähnyt vilauksen omassa suvussani siitä. Onneksi ei ole henkilökohtaisia kokemuksia.

Vierailija

Aivan on järjettömäksi mennyt varsinkin nuorten aikuisten viinan käyttö, on enempi sääntö kuin poikkeus, että viikonloppuna juopotellaan vaikka on jo pieniä lapsiakin, kesällä huomaa parhaiten kun uimarannoillakin on kylmälaukuissa olutta kun lapsia käytetään uimassa, tuntuu että koko vapaa-aika menee jollain tapaa alkoholin parissa, eihän ennen maisteltu kuin joissain perhejuhlissa kerran pari vuoteen, eikä känniin asti juotu silloinkaan.

Vierailija

Siitä puhe mistä puute...
Viiniä ei saa koskaan tarpeeksi:
Mitä enemmän juo, sitä enemmän janottaa...kumma juttu...

"Kassialma"

Vierailija

Eikö nämä kaksi juoppohullua olisi voinut yhdistää
tai jättää toisen kokonaan jatkamatta?
Vai onko tämä niin kiinnostava aihe, että täytyy kahteen
yhtaikaa kirjoittaa?

Mitäs mieltä Sari on, voisitko näitä jotenkin yhdistellä?

Vierailija

Lainaus:

Eikö nämä kaksi juoppohullua olisi voinut yhdistää
tai jättää toisen kokonaan jatkamatta?
Vai onko tämä niin kiinnostava aihe, että täytyy kahteen
yhtaikaa kirjoittaa?

Mitäs mieltä Sari on, voisitko näitä jotenkin yhdistellä?

Olisi kyllä hyvä yhdistää noi juoppohullut, olisi niin heitä vähempi.

Vierailija

Hullutta en epäile hetkeäkään mutta juoppoutta hieman ketjun aloittajan osalta epäilen. Mahdollinen toki.

Vierailija

Kaanan häät
1 Viikon kolmantena päivänä vietettiin Galilean Kaanassa häitä. Jeesuksen äiti oli siellä, 2 ja myös Jeesus ja hänen opetuslapsensa kutsuttiin häihin. 3 Viini loppui kesken, ja äiti sanoi Jeesukselle: "Heillä ei ole viiniä." 4 Mutta Jeesus vastasi: "Anna minun olla, nainen. Minun aikani ei ole vielä tullut." 5 Hänen äitinsä sanoi palvelijoille: "Mitä hän teille sanookin, tehkää se."
6 Siellä oli kuusi kivistä vesiastiaa juutalaisten tapojen mukaisia pesuja varten; ne olivat parin kolmen mitan* vetoisia. 7 Jeesus sanoi palvelijoille: "Täyttäkää astiat vedellä", ja he täyttivät ne reunoja myöten. 8 Sitten hän sanoi: "Ottakaa nyt siitä ja viekää pitojen valvojalle", ja he veivät. 9 Valvoja maistoi vettä: se oli muuttunut viiniksi. Toisin kuin palvelijat, jotka olivat veden astiasta ottaneet, hän ei tiennyt, mistä viini oli peräisin. Hän kutsui sulhasen luokseen 10 ja sanoi: "Kaikki tarjoavat ensiksi hyvän viinin ja sitten, kun vieraat alkavat juopua, huonompaa. Mutta sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."
11 Tämä oli Jeesuksen tunnusteoista ensimmäinen, ja hän teki sen Galilean Kaanassa. Hän ilmaisi sillä kirkkautensa, ja hänen opetuslapsensa uskoivat häneen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat