Sivut

Kommentit (55)

Lainaus:

Kukkahattutädit haluaa vain valittaa ja vittuilla joka asiasta. Se on heidän elämäntehtävänsä. Vai oletko aivan sokea kun et tätä ole jo tajunnut? Kukkahattutäti ei koskaan ole onnellinen vaan keksii valittamista olemattomista asioista jotta mies kyllästyy ja alkaa juomaan jotta pää kestäisi. Siitähän se kukkahattutädin riemu sitten alkaakin!

ja taas laitettiin oma juominen muiden syyksi. Niin, siitähän se aina johtuu??? Mietippä hetki omaa juomistasi. Miksi oikeasti juot? Todennäköisesti joit jo ennen yhdenkään kukkahattutädin tapaamista.

Lainaus:

ja taas laitettiin oma juominen muiden syyksi. Niin, siitähän se aina johtuu??? Mietippä hetki omaa juomistasi. Miksi oikeasti juot? Todennäköisesti joit jo ennen yhdenkään kukkahattutädin tapaamista.

Minulle kävi niin että olin lähes absolutisti kunnes tapasin naisen. Valitettavasti hän joi alkoholia ja sitten jouduin itsekin maistamaan. Osoittaitui myös että nainen on narsista, ja hän syytti minua mm. pettämisestä ja jopa väkivaltaiseksikin, vaikka en koskaan häntä ollut lyönyt. Meillä oli kuulemma riitojakin koko ajan, vaikka edes ääntä en koskaan korottanut (tai itse asiassa kerran näin tein koko suhteen aikana). Näistä riidoista hän valitti jatkuvasti ystävättärelleen, joka tietenkin alkoi vihaamaan minua näiden keksittyjen asioiden takia.

Lopulta minulle selvisi myös että hän vietti aikaa myös miespuolisen ystävänsä (jota ei minulle halunnut kuitenkaan esitellä) luona kertoen minulle samalla puhelimessa olevansa toisaalla. Sen lisäksi halusi käydä yksin yökerhoissa, jonka toki hyväksyin häneen luottaen. Tämänkään suhteen hän ei ollut luottamuksen arvoinen, vaan katosi yhteisistä menoista huolimatta mm. jatkoille muka naisystävänsä turvaksi. Jälkeenpäin minulle selvisi että jatkoille oli kyllä menty miesten kanssa ihan omasta halusta. Että semmoinen narsistinainen minulla on ollut. Onneksi olen tästä suhteesta päässyt jo eroon ja voin alkaa korjaamaan tuhottua elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Lainaus:

Minulle kävi niin että olin lähes absolutisti kunnes tapasin naisen. Valitettavasti hän joi alkoholia ja sitten jouduin itsekin maistamaan. Osoittaitui myös että nainen on narsista, ja hän syytti minua mm. pettämisestä ja jopa väkivaltaiseksikin, vaikka en koskaan häntä ollut lyönyt. Meillä oli kuulemma riitojakin koko ajan, vaikka edes ääntä en koskaan korottanut (tai itse asiassa kerran näin tein koko suhteen aikana). Näistä riidoista hän valitti jatkuvasti ystävättärelleen, joka tietenkin alkoi vihaamaan minua näiden keksittyjen asioiden takia.

Lopulta minulle selvisi myös että hän vietti aikaa myös miespuolisen ystävänsä (jota ei minulle halunnut kuitenkaan esitellä) luona kertoen minulle samalla puhelimessa olevansa toisaalla. Sen lisäksi halusi käydä yksin yökerhoissa, jonka toki hyväksyin häneen luottaen. Tämänkään suhteen hän ei ollut luottamuksen arvoinen, vaan katosi yhteisistä menoista huolimatta mm. jatkoille muka naisystävänsä turvaksi. Jälkeenpäin minulle selvisi että jatkoille oli kyllä menty miesten kanssa ihan omasta halusta. Että semmoinen narsistinainen minulla on ollut. Onneksi olen tästä suhteesta päässyt jo eroon ja voin alkaa korjaamaan tuhottua elämääni.

Huh huh. Juuri tällaisia narsistinaisia riittää!

Sitten on miehiä jotka haluavat juoda sen saunakaljansa tai vaikka viskinsä silloin kun on aika rentoutua. Antakaa heidän tehdä niin jos haluavat. Se ei teidän elämäänne vaikuta millään tavalla jos mies ottaa joskus alkoholia kohtuullisesti. Eivät miehetkään tule valittamaan teidän tekemisistänne, joten olkaa vittu hiljaa jos mies tahtoo ottaa pari kuppia!

Jopa on itsekeskeistä. Oli kukkahattutäti tai ei, eipä monikaan viitsi katsella sitä tissuttelua ja örinää, ja sitten yritetään vielä kömpiä viereen, ei käy.Ensin tissutellaan sitten lässytellään, sen jälkeen alkaa täyspäiväinen juominen. Lopulta kaatuu se kuppi lopullisesti noissa riennoissa.

Lainaus:

Sitten on miehiä jotka haluavat juoda sen saunakaljansa tai vaikka viskinsä silloin kun on aika rentoutua. Antakaa heidän tehdä niin jos haluavat. Se ei teidän elämäänne vaikuta millään tavalla jos mies ottaa joskus alkoholia kohtuullisesti. Eivät miehetkään tule valittamaan teidän tekemisistänne, joten olkaa vittu hiljaa jos mies tahtoo ottaa pari kuppia!

Jopa on itsekeskeistä. Oli kukkahattutäti tai ei, eipä monikaan viitsi katsella sitä tissuttelua ja örinää, ja sitten yritetään vielä kömpiä viereen, ei käy.Ensin tissutellaan sitten lässytellään, sen jälkeen alkaa täyspäiväinen juominen. Lopulta kaatuu se kuppi lopullisesti noissa riennoissa.

Tullaan kotiin ja raiskataan vaimo! Suurin inhokki on juopunut mies ottamassa väkisin, hyi.
Sekin on laiton teko nykyään. Aina näin ei ole ollut, tietääkseni. Vamonsa ei saanut kieltäytyä.

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

Huh huh. Juuri tällaisia narsistinaisia riittää!

Niin miehissä kuin naisissa. Se on tunnemaailman kypsymättömyyttä, tuo valehtelu ja vieraiden naiminen. JOkaisen täytyisi avata silmänsä kun tällaista tapahtuu ja lähteä suhteesta, niin, että pöly lentää. Kun siitä ei parempaa koskaan tule, vaikka lupaisikin!

Mietin joskus ihan vakavasti, että miksi puolisoiden on niin kovin vaikeaa olla uskollinen toiselle?
En tiedä montaakaan liitoa jossa ei petettäisi. Ollaan kuitenki luvattu, jopa vihkivalalla vannottu uskollisuutta.

Kuinka moni harrastaa? Olen nyt lähes viisi vuotta putkeen ryypännyt yksin kotona, pidän aina verhot ja sälekaihtimet kiinni jotta kämpässä on mahdollisimman pimeää. En tee muuta kuin selaan nettiä tai katson elokuvia ja välillä pelailen jotain. Aion jatkaa harrastustani vielä vuosikausia, ehkä niin pitkään kuin minussa henki pihisee. Näen työn ja kaupassa käynnin ulkopuolella muita ihmisiä ehkä kerran pari vuodessa.

Nyt ongelmaksi alkaa muodostumaan, etten jaksa enää käydä edes töissä, koska en näe mitään syytä siihen ja sen lisäksi se katkoo pahasti uppoutumisen omaan kopperoon. Kyselen asiasta täältä, koska täällä saattaa olla saman henkistä porukkaa. Kannattaako vain lopettaa työt ja totaalisesti vajota oman kopin rauhaan? Meillehän aina sanotaan, että pitäisi tehdä mitä itse haluaa. Löytyykö paljon muita ihmisiä, jotka tykkäävät juoda yksin pimeässä viikkokausia tai vuosia putkeen? Kannattaako alkaa sossupummiksi vai mitä pitäisi tehdä?

Varmasti täältä löytyy samaa asiaa harrastavia. Haluaisin kysyä juurikin siitä, että käyttekö töissä ja jos ettei niin riittääkö rahat viinaan hyvin? Oma kulutuksen on noin 3,5 litraa viikossa, joten jos alkaisin pummiksi joutuisin hakemaan viinat virosta, sillä Alkon hinnoilla ei tuota määrää saa sossurahoilla ostettua.

Anonyymi 09.09.2012 15:04
sinähän ilmeisesti ja toivottavasti laitoit tuon juttusi ihan huumorimielessä :-)

Jos kuitenkin sattuisit olemaan tosissasi, niin sitten kannattaa kyllä
pysyä tuo loppuelämäkin siellä pimeässä kopperossa juomassa itsesi
hengiltä, kun ei elämästä kuitenkaan selviä hengissä...

http://www.youtube.com/watch?v=I14pzSm_y6Q
Juice Leskinen - Ei elämästä selviä hengissä

Lainaus:

Kuinka moni harrastaa?
Olen nyt lähes viisi vuotta putkeen ryypännyt yksin kotona,
pidän aina verhot ja sälekaihtimet kiinni
jotta kämpässä on mahdollisimman pimeää.
En tee muuta kuin selaan nettiä tai katson elokuvia ja välillä pelailen jotain. Aion jatkaa harrastustani vielä vuosikausia,
ehkä niin pitkään kuin minussa henki pihisee.
Näen työn ja kaupassa käynnin ulkopuolella muita ihmisiä
ehkä kerran pari vuodessa.

Nyt ongelmaksi alkaa muodostumaan, etten jaksa enää käydä edes töissä, koska en näe mitään syytä siihen ja sen lisäksi se katkoo pahasti uppoutumisen omaan kopperoon.
Kyselen asiasta täältä, koska täällä saattaa olla saman henkistä porukkaa. Kannattaako vain lopettaa työt ja totaalisesti vajota oman kopin rauhaan? Meillehän aina sanotaan, että pitäisi tehdä mitä itse haluaa.
Löytyykö paljon muita ihmisiä, jotka tykkäävät juoda yksin pimeässä viikkokausia tai vuosia putkeen?
Kannattaako alkaa sossupummiksi vai mitä pitäisi tehdä?

Varmasti täältä löytyy samaa asiaa harrastavia. Haluaisin kysyä juurikin siitä, että käyttekö töissä ja jos ettei niin riittääkö rahat viinaan hyvin? Oma kulutuksen on noin 3,5 litraa viikossa, joten jos alkaisin pummiksi joutuisin hakemaan viinat virosta,
sillä Alkon hinnoilla ei tuota määrää saa sossurahoilla ostettua.

Lopeta vaa työnteko ja pane "kiljut" käymään.
Hiivasta ja sokerista saa halvat kännit,tietysti kotimaista marjaa sekaan nii se onkii kotiviinii ;)
Pihlajanmarjat on ilmasia, suosittelen,niistähän tehdään Sorbustakin :)

Kun eka satsi on kypsä, panet toisen porisemaan niin ei lopu kesken.
Silleen voit pysyä pimeässä kopperossasi viikkotolkulla, käymättä lainkaan edes ulkona...pian kukaan ei soittele ovikelloasikaan
ja voit kuolla kaikessa rauhassa kopperoosi maksakirroosiin tai muuhun mukavaan alkoholin liitännäiseen :D
http://kilju.info/
nim."Pikakilju Nopsa"

Vierailija

Ei piä hättäillä sen maksakirroosin perään. Kyllä terveen ihmisen maksa kestää yhtä ja toista pirun pitkään. Rasvainen ruoka on paljon vaarallisempaa. Mutta juoppohan ei paljon syö.

Ryyppää aina iloon ja suruun vain äärimmäisessä hädässä.

Ei isää ikävä

Eilen tulin kotiin naapuri alkoi lirputtaa ,hän on väliaikainen kun heidän talossa remontti ,se muutto olis jo yks tarina mutta pelolla odotimme kun tiedettiin heidän viinankäytön Naapurit on muuttanut sivulta päältä heitä ei pihalle niin vain saa.Heistä tehty valitus että poika tullut kotiin kännissä neliveto päällä käytävällä ei tahtonut ohi päästä sitten kova möykkä,Soitin vuokranantajalle että lähen pyhäks pois kun pelkään ,äiti vihainen kun hänen pojan juomisesta sanottu pahaa ,yhdessä juovat illoin kun äiti töistä tulee ,on puukotuksen yrityksiä ,sivullisille päälle käyntejä kun valitettu ,Pikku poika pelkäs kotona, käytävällä,Sanoin niin oon minä todella pelkään vaikka oon 70v muistan kun 20v -tta isäni riehumista katoin usein ase ladattuna.Sanoin että edes pojallani ei ollut avainta luokseni ja humalassa ei ollut lapsilla asiaa.Ihmettelen äidin reaktiota .En itekkään sylje lasiin nurempana enemmänkin nyt en enää muista näin maailma muuttuu se vapaa kasvatus.No vielä muutama viikko muuttavat ,ps ,lapsilla olikin porttikielto siksi  myöhemmin tulivat kotiin .

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat