Aikuisopiskelu

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tuki-ja liikuntaelin sairaudet ovat meille monelle tulleet hyvinkin tutuiksi seuralaisiksi vuosien myötä.Niin myös minulle,enkä pystynyt enää jatkamaan varsinaisessa työssäni.Koska työhaluja kuitenkin oli,etsin eri mahdollisuuksia kouluttautua vielä lähes 60v. uuteen ammattiin.Tietotekniikka kiinnosti ja eikun tiedustelemaan eri mahdollisuuksia joita löytyikin,ei nyt pilvin pimein,mutta kuitenkin.Hain ihan normaalisti opiskelemaan,pääsin ja vuoden verran opiskelin kurssini vanhimpana ihanien nuorten kanssa.Nyt teen töitä enimmäkseen tietokoneen kanssa.Kannattaa itse olla kovin aktiivinen asioidensa hoidossa,korostan vielä,että hyvin aktiivinen ,sillä minulle ei kyllä kukaan tullut sanomaan,että sinä voisit vielä kouluttautua johonkin.Sairaseläkettä ja kaikkea muuta ehdoteltiin ja kieltämättä työnantajakin oli vähän hölmistynyt,kun kerroin ,että lähden opiskelemaan.Pari vuotta olen tätä työtä tehnyt,enkä ole ollut yhdelläkään sairauslomapäivällä.Tämä vaihtoehto sopi minulle ja olen nykyiseen tilanteeseen erittäin tyytyväinen

Kommentit (4)

Vierailija

ihanaa lukea ettäsinä olet löytänyt uuden ammatin kouluttautumalla ja omaehtoisella aktiivisuudellasi.
Tuki-ja liikuntaelin sairauksia on kuitenkin laidasta laitaan ja kaikki eivät pysty istuskelemaan edes tietokoneella tehdänkseen työtä tuntitolkulla ja sitähän se työnteko on tekee sitä sitten miten ja millä vain.

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minulla on ollut jo 5 v paha silmätulehdus ja jouduin jäämään eläkkeelle. Ei minusta olisi tietokonetöihin, vaikka osaisinkin, koska en voi katsoa ruutua kuin hetken kerrallaan. Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle, mutta ihailen näin 60 vuoden iässä opiskelua, itse olen opiskellut koko ikäni jotain.

Terveisin Savosta

Vierailija

Onnea sinulle! Aikuisopiskelu on mukavaa, piristävää ja antoisaa. Olen opiskellut lähes aina, joko ammattiani täydentäen tai harrastuksieni parissa. Suosittelen kaikille!

Vierailija

Eiköhän elämä ole yhtä oppimista ja opettelemista, tässä kehittyvässa ja muuttuvassa elämässä.
Joka päivä oppii jotakin uutta, kunhan on siihen itse valmis!
Pitäkäämme aistit avoinna ja antakaamme haasteita itsellemme näin sopeudemme toimivaan arki elämäänkin paremmin.
Ei laiteta aivoja "narikkaan", vietetään virkeitä päiviä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat