Äkkilähdöt

Vierailija

Mitä mieltä olette äkkilähdöistä ulkomaille? Millaisia kokemuksia teillä on? Tuliko paljonkin halvemmaksi? En ole koskaan vielä tehnyt äkkilähtöjä ja haluaisin kuulla kokemuksianne. Mitä pitää ottaa huomioon? Entä hotelli?

Kommentit (3)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen ollut usein ns. viime hetken -matkoilla ja on sekä hyviä että huonoja kokemuksia. Kesällä se ei ole niin tarkkaa minusta saako kolmen tähden hotellin, mutta talvella en kyllä lähtisi tietämättä mihin hotelliin joudun. Kreetalla kerran sain jopa puolihoidon samaan hintaan ja hotellikin oli uusi ja tasokas aivan rannalla, mutta toisella kertaa Kreetalla jouduin vaihtamaan hotellia kesken matkan ja jouduin kauas keskustasta heikkotasoiseen hotelliin, jossa oli paljon juoppoja venäläisiä, joista oli häiriötä.
Terveisin eräs Kreikkafani

Vierailija

Olen aika usein ottanut äkkilähdön.Pitää olla vaan rohkeamielinen. Joka kerta olen saanut mukavan hotellin.Eräänkin kerran Italiaan, oikein loistohuoneiston tyttäreni kanssa. Jos olet hotelliin tyytymätön, niin voihan sen aina vaihtaa. Halvempaa äkkilähtömatkustus toki on. Rohkeasti vaan. Asioilla on tapana aina järjestyä.Eihän tuo matkustus kyllä ole kenenkään kitupiikin juttu. Kaikki asiat maksaa jollain lailla.Ei kannata lähteä ollenkaan, jos muutaman euron takia joutuu esimerkiksi hakemaan ruokaa jostain halvemmalla.Kaikki on sinusta itsestä kiinni. Matkaan vaan. Nyt on paljon äkkilähtöjä myynnissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat