Matkamessut 2016

Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Kävittekö tai aiotteko käydä matkamessuilla?
Minulla tämä vuosi taisi jäädä viimeiseksi, tuntuvat jotenkin niin turhilta. Saman informaation ja samat alennukset saa netistäkin. Samoin kaikki messukilpailut löytyvät netistä.
Matkamessujen anniksi jäi lukematon määrä ylimalkaisia esitteitä, muutama mainoskassi ja pullo coleslawkastiketta,siinä kaikki.

Kommentit (2)

Vierailija

Nyt  on hinnat  alhaalla. Eli välttämäti ei tarjoukset   hyödynnä  mitään,  toki lukitsevat aikataulun  johonkin joka ei ollut päälinmäisenä  mielessä.  

Mitään uutta ja yllättävää  ei ole listoilla  siten että ei  netissä  näkyisi. 

Joten antaa messujen mennä.

Matkamessuille huomenna

Onhan se vähän niin, että jos montakymmentä vuotta käy säännöllisti käy matkamessuilla niin tulee tunne, että ei mitään uutta auringon alla.

Olen yksi näistä siellä joka vuonna kävijöistä. Oikeastaan siitä on tullut perinne, jolloin tapaan siellä pitkäaikaisen, myös matkailusta kiinnostuneen ystäväni. Vanhemmiten kun tuo ystävyyssuhteiden hoito on jäänyt vähemmälle niin mielestämme matkamessuilla tapaaminen on mukavaa. Kiertelemme ympäriinsä rauhallisesti ja istumme kahvilaan vaihtamaan kuulumisia.

Vuosi vuodelta mukaan tartuu yhä vähemmän esitteitä. Mitä niitä turhan päiten raahaamaan mukanaan. Eikä kilpailuihin osallistuminen kiinnosta enää kun koskaan ei mitään voita. Pelkkää mainosesitettä tulee perästäpäin, jos osoitteen laittaa kilpailulomakkeeseen! Laivaristeilyjä en edes halua palkinnoksi kun esim. Viking Clubin kanta-asiakkaana saa reisteilyjä muutenkin halvalla. Helmikuisen Tallinnan päiväristeilyn ostin pari viikkoa sitten hintaan kolme (3) euroa!!

Edellä kerrotusta huolimatta, olen kuitenkin aina messuilla silmät avoinna, jos sattuisi tulemaan vastaan jotain mielenkiintoista, sellaista jota ei edes osaisi netistä etsiä kuten esim. viime vuonna sinkkuristeilyt. Silloin nappaan esitteen mukaan ja tutkailen asiaa myöhemmin netistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat