Mitä mieltä olet nettiET:n blogeista?

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Tervetuloa keskustelemaan nettiET:n blogeista.

Mikä nettiET:n blogeista kiinnostaa, ja mikä ei?
Mikä aihe tekee blogista kiinnostavan?
Mitkä ovat omat suosikkiblogisi?
Haaveiletko omasta blogista?

Sivut

Kommentit (166)

Vierailija

Mielenkiintoinen kirjoittaja on kiinnostusta herättävää aina. Kaikki elämään liittyvä on tärkeää. En osaa tarkemmin eritellä. Suosikkeja on useita. Ykkössijaa en voi nimetä. En ehkä omaa blogia koskaan tule tarvitsemaan. Mielelläni luen muiden blogeja ja vertailen.

Vierailija

En itsekään ole millään lailla varma tulenko kaipaamaan,tarvitsemaan omaa blogia. Mutta luen kyllä erittäin mielelläni toisten laatimia blogeja.

Vierailija

Harrastajapuutarhureiden blogi kiinnostaisi eniten, mutta siellä ei näytä olevan kovin vilkasta! Seuraavaksi kiinnostavin on mielestäni päätoimittajan blogi, josta kiinnostavan tekee ajankohtaiset aiheet. Oma blogi ei kiinnosta, koska aika ei riitä kaikkeen kivaankaan. Toivoisin puutarhureilta vinkkejä kasvien hoitoon, sellaisia hyväksi koettuja, käytännöllisiä.

Vierailija

Ei sillä etten osaisi kirjoittaa,päin vastoin pidän erittäin paljon kirjoittamisesta.
Omia alueita joista voisin blogin laatia voisi olla esim. 40 vuoden historiikki psykiatrisesta sairaanhoidosta,johon olen henkilökohtaisesti osallistunut kymmenessä eri psykiatrisessa sairaalassa.
Tai vuoden kokemus YK-rauhanturvaoperaatiossa Kyproksella 1967-68.
Mutta mietitään,ja jos tulisi mahdollisia tiedusteluja em.aiheista,kenties??

Vierailija

Mielenkiintoinen kirjoittaja joka osaa hakee asiasta ytimet eikä kirjoittele mitään ylinmääräistä on mun mieleen. Elämän perus asiat on hyviä....
No eipä sit ommaa blogia oikeen taida tarvita... Mut kiva on kyl lukea toisten juttuja...

Vierailija

Luen blogeja laidasta laitaan, riippuu vähän sen hetkisestä kiinnostuksen kohteesta. Ruokablogit ovat intohimoni!
Blogista tekee kiinnostavan vaihtuvuus, aktiivisuus ja hyvät jutut. Suosikkia on vaikea nimetä!
En kaipaa omaa blogia, riittää tämä jutustelu muiden blogeissa!

Vierailija
ET-toimitus

Tervetuloa keskustelemaan nettiET:n blogeista.

Mikä nettiET:n blogeista kiinnostaa, ja mikä ei?
Mikä aihe tekee blogista kiinnostavan?
Mitkä ovat omat suosikkiblogisi?
Haaveiletko omasta blogista?

Vierailija

Minun täytyy kyllä tunnustaa, että blogit ovat jääneet minulta lähes kokonaan paitsioon. Vuodessa ei tule varmaankaan vilkaistua (siis todella vilkaistua) edes kymmentä blogia. Jokin niissä ei vain nappaa, mutta eihän sitä tiedä milloin sekin kärpänen puraisee.

Blogin tulisi olla mielestäni selväsanainen ja ajankohtaisesta aiheesta mielenkiintoisesti kirjoitettu. No, toisen mielestä tilastot ovat mielenkiintoisia ja toinen taas tykkää vaikkapa Utriosta. Kyllä jokaiselle varmaankin löytyy se omanlaisensa blogi.

marjutti
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minun mielestäni jo otsikosta voisi tehdä vetävän,kiinnostavan,niin että se on suorastaan "pakko" lukea.
Tekstin voisi tehdä helppolukuiseksi kursivoimalla tai ISONTAMALLA tai H_A_R_V_E_N_T_A_M_A_L_L_A,onhan noita keinoja.Värejä ja kuvia voisi myös käyttää.Eihän tuo blogin kirjoittaminen kovin monimutkaista ole,mehän itse asiassa kirjoitamme eräänlaisia blogeja,kun kerromme näitä mielipiteitämme täällä,kerromme pienimuotoisia tarinoita.ET-lehden blogeja tulee silloin tällöin luettua.En mitenkään niitä laittaisi paremmuusjärjestykseen.Yhtenä päivänä kiinnostaa yksi ja seuraavana päivänä toinen.

Vierailija

En ole vielä oppinut oikein blogien lukiaksi.Oma blogi vielä tarpeeton.Ruuan laitto ihmissuhteet kiinnostaa ehkä sellaisia blogeja tulisi seurattua

Vierailija

Lainaus:

Luen blogeja laidasta laitaan, riippuu vähän sen hetkisestä kiinnostuksen kohteesta. Ruokablogit ovat intohimoni!
Blogista tekee kiinnostavan vaihtuvuus, aktiivisuus ja hyvät jutut. Suosikkia on vaikea nimetä!
En kaipaa omaa blogia, riittää tämä jutustelu muiden blogeissa!

Vierailija

minua kiinnostaisi käsityöblogi, kokemuksia, ohjeita ja kuvia ja linkkejä hyviin käsityösivustoihin

Vierailija

kirjallisuuspiirin tyyppinen blogi olisi hauska. mitä on luettu ja miksi pidetty/inhottu

Vierailija

Minä en paljon blogeja lue mutta kiinnustavia aiheita ovat terveyteen ja liikuntaan liittyvät aiheet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat