Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Muistoni sinusta.

Nuoruuden ensirakkaus ei koskaan haihdu!
Fredin monet laulut noin v. 1967 kertovat paljon siitä ajasta, se ollut lähellä sydäntäni, varsinkin tänään, eikä unohdu koskaan!
Kaunis runo muisto sinusta liikkuu samoilla linjoilla.
Siinä tulee esille kauniisti esiin elämän nuoruusmuistot.
Nimimerkillä Aurinkotyttö toist puolt jokkee....

Vierailija

Lainaus:

Muistoni sinusta.

Nuoruuden ensirakkaus ei koskaan haihdu!
Fredin monet laulut noin v. 1967 kertovat paljon siitä ajasta, se ollut lähellä sydäntäni, varsinkin tänään, eikä unohdu koskaan!
Kaunis runo muisto sinusta liikkuu samoilla linjoilla.
Siinä tulee esille kauniisti esiin elämän nuoruusmuistot.
Nimimerkillä Aurinkotyttö toist puolt jokkee....

Mikä saa sinut menneitä haikailemaan? Miksi valitsit silloin väärin? Miksi et nyt ole tyytyväinen elämääsi? Menneet on menneitä, eikä niitä takaisin saa, eikä tarvitsekaan!
Tällainen palsta on turha.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minusta on mukava joskus muistella menneitä. Ensirakkautta, joka oli niin komea ja valitsi minut. Ensimmäinen arka suukko.........
Miten kädestä pitäminen tuntui lähes taivaalta.....

Vierailija

Totta puhut Kirsikantyttö, on mukavaa muistella, ei siinä ole mitään pahaa.
Eihän näitä palstoja kannata lukea, jos ne ei kiinnosta, kuka käskee lukemaan turhia palstoja?
Minusta tämä on HYVÄ, toinen tykkää Äidistä toinen tyttärestä, mitä siitä kiistelee?

Vierailija

Minustakin on kiva muistella entisiä. Vaikka en ole katkera ja tyytymätön.En myöskään haikaile entiseen. Muistelemme usein kumppanini kanssa nuoruuttamme ja meillä on tosi hauskaa.
Ensi ihastusta. Arkaa kädestä pitoa ja silmiin katsomista. Pientä hymyä salaa. Enempää ei tarvittu.Ja kaiken loppua kun kesäloma alkoi.
Tai kun toiselta pojalta sain pienen sydämen lahjaksi.
Ja kun sitten löytyi se oikea. Sydän oli pakahtua.
Tulee väkisin onnellinen hymy vieläkin. Olen iloinen ja kiitollinen näistä muistoista.

Vierailija

"Kaikilla ajatuksilla,
joita ruokimme,
on seuraamuksia..."

Niinpä...minulle ainakin tulee hyvä mieli ja nousee hymy huulille kun
muistelen nuoruuteni viattomia "ihastuksia" ;)

Ihan toisenlaisia mietteitä herättää nykyajan "rakkausfilmit" joissa hypätään sänkyyn heti ensimmäisenä iltana
ja kysytään aamulla että mikäs se sun nimi olikaan... :((

Siksipä "ruokin" kauniita muistoja,
mutta ikäviä en.
:)

http://youtu.be/wxIiZJcbGWk
"Muistoissain..-hetki elämää"

Vierailija

Totta, kyllä on ihanaa muistella nuoruutta, pitää olla kiitollinen näistä kauniista muistoista!
Katkerat ihmiset eivät näe mitään hyvää menneessä, sääli heitä, heillä ei ole ollut mitään ja tuskin on nytkään.
Minulla kaikki nyt hyvin, mutta joskus on kiva muistella menneitä, se on kaikki rikkautta.
Tyttö aurinkoselta kujalta..

Vierailija

Sehän oikein mukava kuulla, että vanhuus joillekkin valoisaa.
Olen tässä seurannut monen vanhuksen elämää ja todella ikävää vaan todeta, että suurella osalla on paljon sairauksia ja uusia tulee kokoajan, vanhat vaivat eivät vaan parane. Ei mikään ole niin raskasta kuin sairaudet, niitä ei toivo kenellekkään, mutta onneksi heilä on kauniit muistot nuoruudesta, ne kantaa lopputaipaleen, ovat oikein kiitollisia niistä nuoruusmuistoista, laulut runot ym, saavat voimaa niistä.
Voimia toivoen kaikille sairaille.

Vierailija

Olen ihan tyytyväinen elämääni, parasta aikaa. Oli ihan järkevä kirjoitus tuo, voimia kaikille sairaille kirjoitus, täyttä asiaa.
Nauttikaa jokapäivästä nyt terveenä ja on oikein antoisaa kun nuoruus on ollut ihanaa aikaa, siitä saa voimia kun tulee vanhaksi ja sairaaksi.
Miksi luet tälläisia palstoja, eihän se ole mikään pakko, jos noin katkeraksi vetää???
Onnellinen Aurinkotyttö.

Vierailija

Joillakin on kauniita muistoja menneistä ajoista,
hyvinkin moni elää "unelmissaan" tulevaisuudessa...
-terveenä, Ystävien ympäröimänä, kuka mitäkin toivoo..

Mainosmaailma myy meille unelmia, silmät sikkarassa katsellaan filmejä ja haaveillaan ja
"fanitetaan", kuka mitäkin... ;)

Ihan omia fantasioitahan meillä kaikilla on, ja niistä haaveillaan jos ei ole kauniita muistoja joita muistelisi..
Köyhän ainut huvitus on rikas mielikuvitus.. ;D

Urheilijat käyttävät mielikuvavalmennusta, ajattelin tutustua ,
josko oppisin "mielenhallintaa"
ja pääsisin irti tuhan äkeistä ajatuksista,
jotka olen havainnnut inhottaviksi aikarosvoiksi:
ne syövät aikaani ja energiaani ja nakertavat terveyttäni :((

Vierailija

Hei sinä tyttö aurinkoiselta kujalta !
0len samaa mieltä kanssasi siitä, että on kiva muistella nuoruuden muistoja.
Pitäähän sitä ihmisellä olla kivoja muistoja, joita voi muistella sitten keinutuolissa.
Minä ainakin olin aika villi nuorena (olen nyt melkein 64 ja omasta mielestäni vielä nuori
ainakin ajatuksissani) oli monta poikakaveria yhtäaikaa ja oli aikamoinen ongelma organisoida
niitä treffejä.
En silti kadu mitään, oli aika onnellinen avioliitto, yli 40-vuotta kesti,
päättyi vain mieheni menehtymiseen. Nyt olen yksin ja toivon, että vielä
joskus tapaisin sen kivan kumppanin, jonka kanssa elää loppuelämä.
Se toinen tyttö aurinkoiselta kujalta

Vierailija

Kun teidän viestejä lukee, kummasti ne ajatukset siirtyy kauniisiin aurikoisiin kesäpäiviin, mummolaan ja nuoruuden rakkauteen maalle... sinne jonnekkin heinäladon ylisille on kaiverrettuna sydän, nuoli ja kaksi nimeä. Tytöllä oli pitkä viljankeltainen tukka ja pojalla tummat silmät ja siilitukka. Vaan maailma tuli väliin ja tiemme erosivat. Vallattomia oltiin kaikki, kuitenkin viattomalla tavalla. Ei silloin seksi ollut päällimmäisenä mielessä, erotiikka kyllä kukoisti kukkamekoissa, James farkuissa ja tennareissa.

Hyvin meille molemmille kävi - ei moittimista kummallakaan.

Vierailija

Minulla kuten kai kaikilla on nuoruudesta hyviä ja huonoja muistoja. Nyt hieman sairaana 60v leskenä päätin. että keskityn hyviin muistoihin ja yritän painaa sivuun ikävät asiat. Niitä tulee kuitenkin koko ajan lisää pyytämättäkin. Oltuani nyt vuoden työkyvyttömyyseläkkeellä alan oppia elämään uuden ajatusmaailmani kanssa. Ja elämäni laatu on paljon parantunut.
Jutellessani ikäisteni ystävien kanssa puhe usein kääntyy lapsuuteen ja nuoruuteen. Tuntuu pahalta kun ihmiset ovat katkeria vielä kymmenien vuosien päästä. Kun asioita ei voi muuttaa, pilaa vain oman elämänsä niitä vatvomalla.
Ikävä kyllä on myös ihmissiä, jotka eivät anna toisen unohtaa vaikka tämä haluaisi. Nämä ihmiset pyrin kiertämään kaukaa.
Kiikkustoolissa hymyilevä onnellinen mummo

Vierailija

Muistelen jostain lukeneeni, että muisteleminen on hyväksi terveydelle. Ainakin mukavien asioiden
muisteleminen, vanhoja kaunoja tuskin kannattaa vahvistaa. Joskus katselen nuoruuden valokuviani,
eikä sitten niin pänni oman nykyisen peilikuvan katsominen. Peilithän on tunnetusti huonontuneet...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat