Kyllä vähän harmittaa

Vierailija

Kristina Cruisesin Tonava kaunokainen oli loppuun myyty. Joku töppäs tilauksen. Täytyy lähteä kävelemään niin voi rauhassa kiroilla.

Kommentit (4)

Vierailija

Eipä ole harmituksella loppua, alkaa olla vakavaa! Voi kai sitä vanha hillua vaikka Virossa  tai Siljalla, se tuppaa mainoksiaan kaikenaikaa, siellä varmaankin on tilaa.heheee:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eipä ole harmituksella loppua, alkaa olla vakavaa! Voi kai sitä vanha hillua vaikka Virossa  tai Siljalla, se tuppaa mainoksiaan kaikenaikaa, siellä varmaankin on tilaa.heheee:)

Ootko sairas ?

Iso pamppu  antoi  artikkelihomman matkasta kuvien kera.  Tuttu vuosien takaa. Mutta  hänen sihteeri  ehkä unohti tarkistaa viestin perillemenon.  Mulla on iso suku pilannut useita työkuvioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Iso pamppu  antoi  artikkelihomman matkasta kuvien kera.  Tuttu vuosien takaa. Mutta  hänen sihteeri  ehkä unohti tarkistaa viestin perillemenon.  Mulla on iso suku pilannut useita työkuvioita.

Nooo, sinut tunnetaan ja tiedetään, että kaikki on jonkun muun vika! "Tuttu vuosien takaa".Johtuen siitä, että varmasti suku tuntee sinut paremmin kuin sinä itse.

Mutta jos se olikin perilletulo joka viivästyi eheheeeee:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat