Yksinäinen matkailija

aamuhymy

Mistähän piilosta löytäisin mummoikäisen matkailijan? Harrastan äkkilähtöjä ja muitakin edullisia matkoja. Minusta saisi leppoisaa matkaseuraa.

Kommentit (10)

hymyhuuli

Epäilen suuresti, ettei täältä ainakaan löydy. Suurin osa täällä "seilaavista" ovat omaan elämäänsä tyytymättömiä riidanhaastajia. Siinä on leppoisuus välillä kaukana kun lueskelee näitä ketjuja ja toisten haukkumista. Alaspeukkuja laitetaan ihan kiusalla. Sinäkin jo ehdit saada ensimmäisen. Pakene tältä sivustolta.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Facen Reissunaiset ryhmässä on potentiaalia. Tälläkin hetkellä siellä on asiallisia aikuisia naisia matkaseuraa etsimässä. Se on suljettu ryhmä joten häirikkö käyttäytymistä siellä ei ole. Onnea etsintään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Matkailija! Hei! Kumpaa sukupuolta mahdat edustaa?

Yleensä  mummoikäiset on naispuolisia

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etsijä "aamuhymy" ei kertonut omaa ikäänsä eikä sukupuoltaan. Hän etsi seurakseen mummoikäistä matkakaveria. Facebookissa kannattaa käydä tsekkaamassa matkakavereita.

Vierailija

Ei pitisi olettaa mitään, voi joutua auervaaran kynsiin, ja se tietää kyyneliä.

Jos mummopalstalla kaveria hakeva ei kerro sukupuoltaan, onhan se selvää, että vedätys on käynnissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin haetaan mummoikistä, tässä taas näkee kuinka ei viitsitä ajatella lukiessaan, eikä ymmärretä lukemaansa. Kuka, mitä sukupuolta hakija on?On kai se aika olennainen asia, onko matkakumppani mies vai nainen. Mummoikisiä on helppo narauttaa.

Aliina

Hei! 

Onkos täällä ketään??? Etsiskelen mukavata matkaseuraa. Olen huumorintajuinen karjalainen muori - Olen vielä työelämässä mukana...

Ei minua tarvitse rakastaa- olla juttu-, retki-, kävely- ja kämppiskaverina matkalla..:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat