Kommentit (9)

Vierailija

Kyllä minulla on tuo Spotify-palvelu, vaikka en facebookissa käykään. Ohjeessa sanottiin, että täytyy kirjautua FB:n (?)

Vierailija

hei, minulla on myös Spotify ilman facebookin kautta kirjautumista.
Jos on vaikka Spotify Premium, siis se 9,99 euroa kuukaudessa maksava, niin ei tarvitse olla facebookissa käyttäjänä.
Eli Ei tosiaan tarvitse kirjautua facebookiin!

Oikeasti suututtaa tuollaiset pakkokytkennät, etenkin niin arveluttavaan juttuun kuin facebook! Täytyy olla tosi tarkka että omat tiedot eivät siellä leviä kenen tahansa katsottaviksi.

Ihmetyttää myös, miksi Spotify on kytketty moneen palveluun, vaikkapa soneran kylkiäiseksi. Mielestäni se on väärin premiumin ostaneita kohtaan ;

Spotifyssa iso ongelma on mielestäni se, että ongelmatapauksessa en vain ole onnistunut lähettämään kysymysviestiä kellekään. Pitäisi vaan muka kahlata sivutolkulla jotain muiden kysymyksiä ongelmistaan.

Vierailija

Mitä tällä saa sieltä sopufitusta,
Musiikkiahan netista saa kuuneltua ilmaiseksi miljoonilta radiokanavilta.

Vierailija

Lainaus:

Mitä tällä saa sieltä sopufitusta,
Musiikkiahan netista saa kuuneltua ilmaiseksi miljoonilta radiokanavilta.

Ja juutuupista löytää paljonkin musiikkia,

Vierailija

Vanhaan viestiin olen tässä vastaamassa, mutta Spotify sulki Spotify-tunnusten rekisteröitymisen 22. syyskuuta 2011 ja vaatii uusilta käyttäjiltä Facebook-tunnusta. Siksi ohjeet ovat tällaiset.

"Ohjelmaan kirjautumiseen voit käyttää Facebook-tunnusta ja salasanaa tai keksiä uudet."
Tämä on väärin. Uusien käyttäjien on PAKKO käyttää Facebook-tunnusta, he eivät voi tehdä mitenkään uusia tunnuksia. Tämä tarkoittaa tietenkin sitä, että jos poistat Facebook-tunnuksen, et voi käyttää Spotifyakaan.

Vierailija

Minulla ipad ja soneran mobiililittymä,pääsen kirjautumaan sisään ja valitsemaan biisit,eivät vaan soi,herjaa että tarvitsee premium liittymän,joka on kunnossa.Missä vika,tarvitaanko kirjautumiseen spotifyn username,salasana yhdistelmää vai pitäsikö toimia.

Vierailija

En ole FB:ssa enkä todellakaan liity mutta Spotify Premium löytyy ja kirjautumiseen käytin sähköpostiani ja hyvin onnistui. Suosittelen!! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat