Seuraa 

NettiET:n Teemat kiinnostivat raatilaisia tasapuolisesti. Mutta lisääkin toivottiin:

tietotekniikka ja netin käyttö kansantajuisesti, hyödylliset nettilinkit, säästövinkit, aikuisen naisen pukeutuminen ja meikkaus, kulttuuriharrastukset (teatteri, kirjat, musiikki, lukupiiri), isovanhemmuus, ihmissuhteet, ystävyys aikuisella iällä/leskeksi jäätyä, ikääntyvän ihmisen tiedon hyödyntäminen/asema/kohtelu työpaikalla, aikuiskoulutus, uuteen ammattiin (vaihtoehtona sairauseläkkeelle), yrittäjyys, naisten terveysongelmat, edullinen matkailu, matkavinkit, matkakokemukset, aktiivisuus omassa elämässä, liikunta, harrastukset, luonto, keräileminen/keräilijät, elämäntarinat, selviytymistarinat sekä erityislaatuiset elämänvalinnat.

Suuri kiitos kaikille , näiden vinkkien avulla kehitämme sivustoa!

Nyt haluaisimme ET-raatilaiset mukaan keskusteluun blogeista.

Mikä nettiET:n blogeista kiinnostaa, ja mikä ei?
Mikä aihe tekee blogista kiinnostava?
Mitkä ovat omat suosikkiblogisi?
Haaveiletko omasta blogista?

Sivut

Kommentit (26)

Blogit eivät juuri kiinnosta millään alueella. En ole kiinnostunut "julkkistenkaan" blogeista. Mitähän koko sana onsuomeksi. Keskustelupastako\

Jaa-a, täytyy sanoa, että ei kyllä minuakaan blogit kiinnosta. Ja sekin täytyy kyllä tunnustaa, etten ole ikinä kenenkään blogia lukenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Blogit eivät kiinnosta, en siis ole niitä lukenut. Ehkä niistä voisi yrittää bongata kirjoitusvirheitä, niitä kun tulla tupsahtelee näissä sepusteluissa meille itse kullekin... maallikolle, ei tietenkään teille kirjoittelun ammattilaisille.

Moi :)
eipä juuri voisi vähempää kiinnostaa blogit. Olen ns. tietotyöläinen eikä tietokoneen "vapaa-ajankäyttö" eli muiden tekemisten seuraaminen vapaa-ajalla ole minusta hyödyllistä tai palkitsevaa. Joten jätän sen suosiolla muille. terveisin
Orvokki

Samaa mieltä kuin aiemmin vastanneet, ei kyllä kiinnosta blogit ! Muutenkin tympäisee jo kaikenlaiset "tirkistely"-ohjelmat myös telkkarissa olevat ! Pitäisi pyrkiä hankkimaan omaa elämää !

t. Tuula 60 + risat

Minua kiinnostaa puutarhablogi, muuten en ole kiinnostunut blogeista. Minulla on omassa elämässä liikaakin mietittävää.

manta

Luen blogeja hyvin valikoidusti eli ei kovin kiinnostavaa kuitenkaan.
Ok jos aihealue on kiinnostava kuten esim puutarha-asiat luonto ja käsityöt jotain mainitakseni.

Käytän tietokonetta, mutta haluan tavata ihmisiä ja liikkua, blogeja en seuraa, joskus harvoin jotakin niistä lukenut, kaikki liikuntaan viittaava kiinnostaa! anonyymi

En harrasta blogien lukemista, maailma on täynnä paljon mielenkiintoisempia asioita ilman niitäkin.
Jokainen voi halutessaan kirjoittaa oman "bloginsa" itselleen ja omaisilleen esim. päiväkirjan muodossa jälkipolvilleen (joka on toivottavaakin) luettavaksi eikä mielestäni omaa elämäänsä tarvitse esitellä kaikille luettavaksi.
M.Kristiina 22.9.09

Samoja ajatuksia kuin edellisillä. En halua viettää aikaa koneen ääressä, eivätkä blogit suuremmin kiinnosta.
Luen artikkelit mieluummin lehdestä. Työskentelen päivän koneen ääressä, se riittää.

Sama juttu täällä. Enpä ole vielä tullut tutustuneeksi blogeihin.
Vanhanaikaisesti sanomalehti ja kirja ovat paremia "blogeja".

En seuraa blogeja. Enemmän kiinnostaa elävä, kohdattavissa oleva ihminen kuin joku kasvoton blogisti. Blogisti vaikuttaa ihmiseltä, joka luulee omaavansa jotain erityishyviä mielipiteitä... blah.

Esimerkiksi julkkisten tekemiset päivän mittaan eivät kylläkään minua kiinnosta. Aluksi minua oikein ärsytti, kun joka julkaisussa oli blog, blog...

Voisiko näissä keskusteluissa uusimman viestin laittaa "päällimmäiseksi". On raivostuttavaa, kun uusin pitää etsiä viimeiseltä sivulta!

Toimituksen blogeja luen, matkablogit eivät mielestäni edes avaudu.

Blogit ovat vapaampaa tekstiä kuin yleensä lehtitekstit, oikeastaan kaunokirjallisia. Mutta suurin osa on aika huonosti kirjoitettuja, innostus blogin alaan on suuri, mutta kirjoitustaito ei välttämättä.

Luen työpaikalla toimitusjohtajan blogia hieman kuin pakosta, kun johto ei enää muuten tiedota asioista. Kärsin huonosta kielitaidosta (siis tj:n, en omastani) ja usein hänen "lennokkaat" kirjoituksensa ärsyttävät. Näin on ehkä monella työssäkäyvällä, kun johto on niin innostunut bloggaamaan, samoin kuin poliitikot.

Ei siis suosikkiblogia enkä haaveile omasta. Tai onhan minulla sellainen, työpaikallani kaikki saavat perustaa blogin. Alkuinnostuksen jälkeen juuri kukaan ei kirjoita mitään. Paitsi tj. Olen kirjoittanut pari merkintää kielenkäytöstä ja oman alani asioista. Facebookinkaan en juuri kirjoita, vaikka on kiva lukea joidenkin kaukana asuvien kuulumisia.

Eniten haluaisin tarinoita, tietoja, vinkkejä,kommentteja seuraavista:

.terveysasiat
.elämäntarinat
.matkailu
.pukeutuminen
.teatteri
.valokuvaus

Tarinat t. jutustelut todellisista asioista, tapahtumista ovat aina mielenkiintoisia. Opetusta niistä aina saa , jos vain lukee tarkkaan--ei olankohautuksella! Sievästi annetut ohjeet elämiseen, ihmisenä olemiseen ja "kohtalon" kolhaisut kasvattavat. OHJEITA hyvään oloon ja elämään kannustavat tekemään päivästä ja arjesta hyvän.
Mielenkiinnolla odotan HYVIÄ tarinoita?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat