Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

vallaton ville anonyymisti:

Kaikki eivät selviä lman sanakirjaa tai vikipediaa noista sanoista.siksi kai miinukset. Ajatusten virtausta, ehkä jotain aluksi ja viimeiset neljä riviä mielestäni vähän irralliset lasten leikissä, kadulla ehkä tuo pettynneen nauru keskilyöllä
tuntuisi hyvinkin luonnolliselta,

Vierailija

niinpä ville...jospa olisit laittanut iphone:)
oletko ollut muualla runofoorumissa.?
Täällä löytyy niitäkin.Siis netissä.
Kts.myös,kuinka monta miinusta tai plussaa yleensä täällä laitetaan.....kateus kalvaa...palvaa ja salvaa....
mitä tähän muuta kuin katellaan kuuta....mutta runoja ei anonyymisti laiteta,eihän?
Illan hämyä ja hymyä...toivoo: (ei kuulemma enää sovi meikäläinen) usvalinnuksi,niin on rumat sanat....

Vierailija

vallaton ville ihan anonyymisti:
Anteeksi, jos olen vienyt edellä kirjoittaneen mielenrauhan, keskustelussa on mielestäni jokaisen osallistujan tiedettävä, mistä keskustellaan. Aiheesta voi keskustella yleisesti, ei kuitenkaan monen kirjoittajan runoista sattumanvaraisesti, pullan sijasta saattaa tulla setsuuria.

Vierailija
Usva-Lintunen

niinpä ville...jospa olisit laittanut iphone:)
oletko ollut muualla runofoorumissa.?
Täällä löytyy niitäkin.Siis netissä.
Kts.myös,kuinka monta miinusta tai plussaa yleensä täällä laitetaan.....kateus kalvaa...palvaa ja salvaa....
mitä tähän muuta kuin katellaan kuuta....mutta runoja ei anonyymisti laiteta,eihän?
Illan hämyä ja hymyä...toivoo: (ei kuulemma enää sovi meikäläinen) usvalinnuksi,niin on rumat sanat....

Katso sisipääsi, luonnostaan sieltä pitäisi tulla kauniimpaa.

Vierailija

Lainaus:

Onko tarpeen jokaiselle epätavalliselle "runolle" avata oma keskustelu?

Ei todellakaan ole tarpeen, ennenkuin taso nousee.

Vierailija

Ok.Ville...voisimmeko jostain taholta pyytää ,että täällä olisi
tai tänne tulisi runojen arvostelusivu,johon jokainen myös
kirjautuisi nimimerkillä samalla lailla kuten mm.htt://www.rakkausrunot.fi/runoilija
ehdotamme tuonne toimitukselle,eikö totta,näin teemme ;)
Pullasta leivoksiin.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Onko tarpeen jokaiselle epätavalliselle "runolle" avata oma keskustelu?

Ellet ole sattunut huomaamaan, niin palstanpitäjä on laittanut mahdollisuuden kommentoida joka runoa erikseen.

Jos vaaditaan, että runon pitää olla " kaunis" ollaan hakoteillä. Jokainen kuvaa omalla tavallaan asioita ja Usva- Lintusen runon aihe on aika ajankohtainen. Myös "rumista" asioista voi tehdä runoa. Jokaisen ihmisen sisällä on myös se " rumuus". Itse maalaan ja piirrän ja aina eivät kuvat ole "kauniita". Riippuu mielentilasta, millaista jälkeä tulee.

Jos ei pidä runosta, voi sen toki sanoa. Mutta runoilijan haukkuminen ei taas ole kannustavaa kritiikkiä. Kannattaa ottaa esimerkkiä Vallattomasta Villestä. Siinä on oikeata kritiikkiä

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
Usva-Lintunen

kirjautuisi nimimerkillä samalla lailla kuten mm.htt://www.rakkausrunot.fi/runoilija
Pullasta leivoksiin.

Älä lannistu Usva-Lintunen. Kirjoita vaan runojasi. Jos ne jotakuta riepovat, se on heidän ongelmansa. :) Runoja kehiin te jotka osaatte.

Vierailija
kirsikankukka55
09.03.2012 22:03
Usva-Lintunen

Pullasta leivoksiin.

Älä lannistu Usva-Lintunen. Kirjoita vaan runojasi. Jos ne jotakuta riepovat, se on heidän ongelmansa. :) Runoja kehiin te jotka osaatte.

Ei kenenkään runoilijan tarvitse arvosteluista lannistua. Kirjoittakaa ihmeessä!
Eihän niitä ole pakko kenenkään lukea, jos ei miellytä :-)

Vierailija

Voi,teitä kullannuppuja.
Ei minua lannistuta lainkaan:)
Itse runoni sepitin,just ne mitkä halusin.Häpeän.runoon tuli virhe,mutta se siitä.Syntyi keskustelua;)
On minulla kauniitakin,ja loppusoinnullisia.
Aioin juuri ottaa tuon asian,mistä kirsikankukka puhui,miksi kaikkien runojen ja taiteen pitäisi olla kaunista ja söpöä ja hellää ja hiljaista ja suloista ja väreileivää,poreilevakin on ehkä jo liikaa.
Elämähän räiskyy,kipunoi,koskee ja on ällöttävää...yäk.......sumua ja usvaa......
vaikka näen kyllä niin monta asiaa huumorin läpi,että se voi pahastuttaa monia.HUMOUR kun on erilainen erilaisilla.
Mutta en ole ikinä täällä moittinut ja ärhennellyt jä käskenyt jonkun hävetä ja olla olematta se mikä on...
ja jospa vain me tietäisimme toistemme herkkyyden.
Kirsikankukka.....olet iki-ihana kun aina löydät ne valoisat sanat.Halirutistus tänä yönä.(Saahan naista halata;)Halaan!

Vierailija

Hei,
minusta runosi oli hauskan oivaltava. Sanojen virta muistutti, etäisesti tosin, mutta muistutti kuitenkin Lauri Viidan jotakin runoa.
Minä en välitä loppusointuisista riimeistä. Runossa pitää olla rosoa.

Vierailija

Joo.
Oli minulla,akvaarion paikkaustarpeena.
Muuten en tarvitse.
Kirjoitan ja kuvittelen,luen ja huvittelen ajatuksella.
Ok.Ällös höpötä,muilla deittisivuilla saattaa löytyä/tai paremminkin mene uinumaan;)
Hyvää yötä,paraplyymi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat